2011-07-16, 12:39
Medlem
dieu1s avatar
hej, jag och en kompis tänkte fota lite vi har tänkt att göra ett stort collage med rock inspererade bilder, t.e.x hämta inspiration från olika album,låtar,band etc, jag har tänkt på bilden på Vince neil (mötley crüe,Too fast for love, albumet) och aerosmith (young lust) kanske något med David bowie ?
Ja ni förstår, någon som har några idéer på vad mer man kan göra ?
Senast redigerad av dieu1 2011-07-16 kl. 12:41. Anledning: skrev fel, känner att jag behöver tilläga vilekt mötley album jag menar
Citera
2011-07-19, 08:09
Medlem
Dangerous_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dieu1
hej, jag och en kompis tänkte fota lite vi har tänkt att göra ett stort collage med rock inspererade bilder, t.e.x hämta inspiration från olika album,låtar,band etc, jag har tänkt på bilden på Vince neil (mötley crüe,Too fast for love, albumet) och aerosmith (young lust) kanske något med David bowie ?
Ja ni förstår, någon som har några idéer på vad mer man kan göra ?

Ska du fota konsert eller rock inspirerade bilder?
Citera
2011-07-19, 12:32
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_man
Ska du fota konsert eller rock inspirerade bilder?

Borde inte detta ge en ledtråd?

Citat:
hej, jag och en kompis tänkte fota lite vi har tänkt att göra ett stort collage med rock inspererade bilder
Citera
2011-07-19, 15:57
Medlem
Dangerous_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Borde inte detta ge en ledtråd?

Haha, man kan fota gitarr eller kända rockisar,

TS, jag föreslår att du ska använda kamerans största bländare och fota utan blixt om du fotar konsert, alt köp en 50/1,4 iso så hög du klarar hålla kameran stilla, inte mer.
Citera
2011-07-19, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_man
Haha, man kan fota gitarr eller kända rockisar,

TS, jag föreslår att du ska använda kamerans största bländare och fota utan blixt om du fotar konsert, alt köp en 50/1,4 iso så hög du klarar hålla kameran stilla, inte mer.

Vad yrar du om? Han har väl inte sagt att han ska fota en konsert? Förresten, sluta kommentera första inlägget, det är ju ganska uppenbart vad du svarar på.
Citera
2011-07-19, 21:37
Medlem
marshlandleonids avatar
Freddie Mercury känns rätt så given, många olika utstyrslar att välja mellan (även om han alla gånger inte hade så mycket på sig). Elton John en annan. Jimi Hendrix hade väl också en stil som är lätt att känna igen. Kurt Kobain borde kunna bli bra.
Citera
2011-08-06, 21:36
Medlem
dieu1s avatar
Tack för Ideér, jag får lägga upp bilderna när vi tagit några fler
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in