2011-07-16, 02:34
Medlem
År 2013 kommer denna tidning äntligen ut men eftersom väldigt få av oss lär ha chansen att läsa den, undrar jag ifall delar ur den kommer att finnas på flashback.se och ifall ja: när?

Har strax läst ut alla 4(5?) som kan ses på flashback.se och är mycket förhoppningsfull att även få läsa sexan!

För er som inte vet vad jag pratar om, läs dessa två länkar.
Flashback nummer 6 utkommer 2013: http://www.flashback.se/artikel/419/...utkommer-2013/
Flashback Magazine: http://www.flashback.se/magazine/

Waluigi
Citera
2011-07-16, 05:23
Medlem
Viewmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waluigi
År 2013 kommer denna tidning äntligen ut

Jag skulle inte vara allt för säker. Deadline för detta nummer har satts och skjutits upp hur många gånger som helst nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Waluigi
men eftersom väldigt få av oss lär ha chansen att läsa den, undrar jag ifall delar ur den kommer att finnas på flashback.se och ifall ja: när?

Det hade varit kul, och när/om denna tidning ser dagens ljus hade det även varit väldigt trevligt om någon driftig prenumerant kunde lägga upp en PDF-version för nedladdning. Tidigare nummer har ju "No Copyright" så jag antar att detsamma kommer gälla för nummer sex.
Citera
2011-07-16, 17:24
Medlem
joeblowmans avatar
Jag har ingen aning vem man kontaktar för att vara med i FBM. Jag skulle vilja skriva upp en artikel om konspirationsutsikt på historien (para-politics).
Citera
2011-07-16, 18:52
Medlem
Viewmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeblowman
Jag har ingen aning vem man kontaktar för att vara med i FBM. Jag skulle vilja skriva upp en artikel om konspirationsutsikt på historien (para-politics).

Skulle gissa på: http://www.flashback.se/kontakt/
Citera
2011-07-17, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viewmaster
Det hade varit kul, och när/om denna tidning ser dagens ljus hade det även varit väldigt trevligt om någon driftig prenumerant kunde lägga upp en PDF-version för nedladdning. Tidigare nummer har ju "No Copyright" så jag antar att detsamma kommer gälla för nummer sex.

På tal om det, är det ingen som har de första fyra i PDF? Som jag förstår det så visar flashback.se bara vissa delar utav tidningarna. Tyvärr så har man ju inte pengarna att lägga ut flera 100 kr för ett par tidningar, även om det vore kul att få äga sina egna Flashback Magazines.

Waluigi
Citera
2025-05-20, 02:44
Medlem
Cineastens avatar
14 år sen senaste inlägget, fortfarande ingen utgiven tidning efter nummer 5...
Citera
2025-05-20, 13:24
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten

Där kan man snacka om tidningsdöden.
Men det har ju kommit nyhetsbrev istället.
Citera
2025-05-20, 23:03
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
Där kan man snacka om tidningsdöden.
Men det har ju kommit nyhetsbrev istället.
Visst men vi som pröjsade för numret vill ju gärna ha tidningen i fysiskt format.
Citera
2025-05-21, 18:23
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du kan nog räkna med att tidningen släpps post mortem, om ens då.

Men ska jag vara helt ärlig tror jag Axelsson satte ribban för högt, både för sig själv och för andra, och därmed tog död på det egna engagemanget när han inte nådde upp till varken sina egna eller andras förväntningar.
Säkerligen har det legat i bakhuvudet att släppa numret när det är symboliskt viktigt för Flashback att visa varför man finns.

Men det är bara mina egna spekulationer, så ska tas med en nypa salt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in