Flashback bygger pepparkakshus!
2011-07-15, 04:36
Bannlyst
Är helt jävla hype och stressad. Kan inte koppla av / varva ner. Ballar ur. Trycket ligger över bröstet.

Har tvättstugetid imorgon, det är det som jag stressar mig över .

Fan.... generalized anxiety disorder är nog det jag lider av kom jag just på. KBT säger: tänk inte så stelt, lös problemen .. ungefär så säger KBT. Hur som helst så är en grej som jag är stressad över min egen sömn. Det finns inget jag kan göra åt sömnen.

Klarar inte av att skriva en ordentligt trådstard i det här läget.. hoppas bara på att ni kan hjälpa mig.
Citera
2011-07-15, 04:54
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunestpas
Är helt jävla hype och stressad. Kan inte koppla av / varva ner. Ballar ur. Trycket ligger över bröstet.

Har tvättstugetid imorgon, det är det som jag stressar mig över .

Fan.... generalized anxiety disorder är nog det jag lider av kom jag just på. KBT säger: tänk inte så stelt, lös problemen .. ungefär så säger KBT. Hur som helst så är en grej som jag är stressad över min egen sömn. Det finns inget jag kan göra åt sömnen.

Klarar inte av att skriva en ordentligt trådstard i det här läget.. hoppas bara på att ni kan hjälpa mig.

Vänta tills imorrn och gå till vårdcentralen så får du sömnmedicin utskrivet. Hjälp med vad?
Citera
2011-07-16, 18:16
Medlem
på vad sätt störs din sömn av ?
grannar ?

om man vet att man kommer sova dåligt är det lätt att små problem blir stora,,,så
var det för mig en tid .
Citera
2011-07-19, 14:41
Medlem
All-Down-The-Lines avatar
Känner igen mig i allt du skriver, enda som hjälpt mig har varit CB men har å andra sidan inte velat försöka annan medicin och inte orkat söka hjälp. Följ gärna upp med info om tips om du lyckas lösa problemen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in