Själv så tycker jag bäst om att handla på ICA eller Vivo, otroligt trist att handla på stormarknader som Coop eller Willys, ICA maxi kan vara ok. Tycker bäst om att handla på mellanstora butiker, får gärna finnas kött disk eller delikatess så man kan få sig en bra ostbit eller en bra entrecote.
håller med dig till fullo! NKs matbutik i sthlm är helt fantastisk i samtliga avseenden, otroligt fräscha diskar med bra varor och DESSUTOM verkar de anställa personal på utseende...
Metro i Täby Centrum är helt klart en av favoriterna. Det är igentligen bara för att de har så väldigt bra ost/kött/fisk-diskar. Personalen är kunnig och utbudet är bra. Det kan ibland vara mycket folk men man får planera sin tid och inte gå dit under rusningen.
Metro i Täby Centrum är helt klart en av favoriterna. Det är igentligen bara för att de har så väldigt bra ost/kött/fisk-diskar. Personalen är kunnig och utbudet är bra. Det kan ibland vara mycket folk men man får planera sin tid och inte gå dit under rusningen.
min lokala Metro är oxå överlägset inom nån mils radie!
Handlar på min lokala ICA-affär nere vid mitt centrum. Ibland även på ICA-Maxi ute vid köpcentret.
Mina pizzor köper jag på en liten skum pizzeria alldeles vid mitt höghus eller också djupfrysta på ICA. "Big One Classic Pan-Pizza" är att rekommendera.
Mina hamburgare kommer uteslutande från en Sibyllakiosk, aldrig Burger-King eller Mc Donalds.
Spriten köper jag numer uteslutande i Tyskland.
Åker ned och köper tjugo liter vodka (en femtilapp litern!) åt gången. När det är slut så blir det ny resa.
Hemköp: Bäst kvalitet på kött, frukt och grönt, bäst sortement då det gäller KRAV och rättvisemärkt, bäst sortement på veganvaror.. Dock ibland lite väl dyra. Hemköp under Åhléns City är underbart, där kan jag gå i flera timmar..
Den med snyggaste tjejerna i kassan, oftast en ICA.
Kooperativet verkar inte ha samma anställningskriterier som privathandeln.
Priserna brukar emellertid var ganska jämna mellan blocken.
Likaså kvalitén, men självklart får en butik ha hur läckra brudar som helst anställda, inte handlar jag där om varorna inte är i godkänd kondition.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!