• 2
  • 3
2004-11-05, 08:18
Bannlyst
Hjälp.

Hellre klarabella än linda, eller vad säger du roger? (nu börjar roger säkert babbla om pianostämningar)
2004-11-05, 08:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Hjälp.

Hellre klarabella än linda, eller vad säger du roger? (nu börjar roger säkert babbla om pianostämningar)
Ja, faktiskt. Jag skulle hellre tjonga på Klarabella Ko upp mot det ostämda pianot än doppa den i fiskdammen Linda Rosing. Stoppar man ner den där vet man aldrig vad man får med sig hem...

// Roger P.
2004-11-05, 09:29
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)

Samhällets bottenskarp som ynglar av sig. De var sådana som man steriliserade för 50 år sedan. Stackars barn med sådana föräldrar. Var är socialen?

Tvi vale!

Är det möjligt att anmäla vanvård av barn till det lokala socialkontoret? Får vem som helst göra det, eller måste de vara förskollärare, lärare elller liknande?

Det vore något för er som bor i trakten, stega in till småpåvarna på Soc. med en utskrift av denna diskussion samt tråden Dagens BB.Linda....
2004-11-05, 09:35
Medlem
Jag tror att det hela slutar med att Daniel Nyhlén och Linda flyttar ihop. Då kan Daniel producera en helsidesartikel om Linda varje dag i bladet.
2004-11-05, 09:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dannepanne
Jag tror att det hela slutar med att Daniel Nyhlén och Linda flyttar ihop. Då kan Daniel producera en helsidesartikel om Linda varje dag i bladet.
Nej, Nyhlén är bögare. Han kanske spetsar in sig på den svarte istället?

// Roger P.
2004-11-05, 09:44
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Synd jag ville knulla henne...

Det är nog inte kört. Troligen en av Sveriges mest lättillgängliga vaginor...
2004-11-05, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Nej, Nyhlén är bögare. Han kanske spetsar in sig på den svarte istället?

// Roger P.

MMM... det stämmer, men jag tror fortfarande att Daniel o Linda flyttar ihop, sedan kan ju han böga hur mkt han vill, men fortsätta att producera skitartiklar om hur synd det är om henne.....
2004-11-05, 09:50
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Jag har i olika trådar argumenterat för vi bör införa hårdare restriktioner kring vem som bör få tillåtas skaffa barn i det här landet.

Jag är stärkt i min uppfattning!

/CW
2004-11-05, 10:24
Medlem
Valnirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Jag tror inte dom ska skaffa barn, det är nog bara en bluff, hon kommer att få "missfall" och sitta och böla i Aftonhoran i ett par nummer till.

Det här låter inte helt otroligt...
2004-11-05, 11:45
Medlem
eantrs avatar
Lite lustigt, jag levde i villfarelsen att han Fadde på nåt ändå stod över hela den här dokusåpegrejen även fast han jobbade mitt i den. Några snäpp bättre med en personlig integritet, visade sin seriösa sida i intervjuer osv.

Nu blev han istället indragen på en liten vagn i Sen Kväll med Luuk av sin nya kvinna härom veckan. Hmm...
2004-11-05, 17:36
Medlem
Pellenezs avatar
*låst tråd*

Hänvisning:
http://forum.flashback.info/scandina...7&page=1&pp=40
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto