"Nu väntar ni barn. När blir det bröllop?
- Inom en ganska snar framtid. Jag och Fadde kommer gifta oss och tillbringa resten av våra liv tillsammans eftersom vi nu ska bli föräldrar, säger Linda."
Eftersom vi nu ska bli föräldrar? Det har ju misslyckats kapitalt för dem sammanlagt 5 ggr tidigare... Aja.
Men nu ska jag berätta nåt roligt för er! I går när jag vandrade runt i huset och kliade mig på pungen slog det mig att det var längesen man läste nåt om BB-Linda (borde hon inte kallas DD-Linda ist?). Och nu kom da bomb! Hon ska bli mamma igen! :thumbsdow
Kan inte glömma när jag såg BB-Linda när det begav sig.
Gänget var uppdelat i ett "rikt" gäng och ett "fattigt" separerade av ett galler. Linda tillhörde det fattiga gänget och de fick ett erbjudande om att byta plats med det andra gänget under en halvtimme.
Väl på andra sidan hade hon bråttom som fan in i duschen och raka sig mellan benen. När hon var klar så var hon så klart tvungen att röka...
Och den bilden har fastnat på min näthinna tyvärr, en blöt bimbo utan självförtroende, nervöst rökande en cigarett utan det nödvändiga sminket på så man såg hur ful hon egentligen var...
en vadslagning: Jag slår vad om att deras förhållande varar i 1vecka, 5 dagar, 18 timmar, 36 minuter och 15 sekunder
Jag tror att det tar slut när Fadde blir avsugen i dörren av nån cola-hora som skall in på Spyan. Men inte blir Linda lessen, hon har redan barn med någon annan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!