• 1
  • 2
2004-11-04, 12:53
Medlem
Säkre Sammys avatar
Snart kommer storken, Linda är på smällen om som man brukar säga.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...556499,00.html

Vi kan läsa ut följande ur artikeln.
  • Fade har tre barn sedan tidigare med tre olika mammor.
  • Linda har två barn sedan tidigare med två olika män.
  • Det blir totalt 6 barn med olika föräldarar (mödrar/fäder)
  • De skall gifta sig inom en snar framtid.

Personligen så ger jag inte det här förhållandet större chans en lax i saharaöknen. Vad tror ni fördelar/nackdelar med detta förhållande?
2004-11-04, 12:59
Medlem
WSEs avatar
Finns det ingen annan som vill tala med Daniel Nyhlén? Hon var med i en dokusåpa för 2 år sedan och han är en dörrvakt. Sveriges hetaste par...
2004-11-04, 13:05
Medlem
Mr Caves avatar
"Nu väntar ni barn. När blir det bröllop?
- Inom en ganska snar framtid. Jag och Fadde kommer gifta oss och tillbringa resten av våra liv tillsammans eftersom vi nu ska bli föräldrar, säger Linda."

Eftersom vi nu ska bli föräldrar? Det har ju misslyckats kapitalt för dem sammanlagt 5 ggr tidigare... Aja.

Men nu ska jag berätta nåt roligt för er! I går när jag vandrade runt i huset och kliade mig på pungen slog det mig att det var längesen man läste nåt om BB-Linda (borde hon inte kallas DD-Linda ist?). Och nu kom da bomb! Hon ska bli mamma igen! :thumbsdow
2004-11-04, 13:11
Medlem
11:48s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
/klipp/
...tror ni fördelar/nackdelar med detta förhållande?
dom lär få det jävligt hysteriskt på julafton.
2004-11-04, 13:11
Medlem
Garfield.coms avatar
Ogillar bägge två, Linda har ett himla fult ansikte Dörrknegaren verkar latent sinnessvag.

USCH skriv hellre om Ebba Hultqvist, Mi Rydell, Lena PH, Mat-Tina, Madde, Stina Joelsson (Idol)......
2004-11-04, 13:15
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Personligen så ger jag inte det här förhållandet större chans en lax i saharaöknen. Vad tror ni fördelar/nackdelar med detta förhållande?

Nackdelar:

- Ytterligare ett barn som får uppleva en separation

-Idioter som seriöst bryr sig har något att diskutera istället för att syssla med något vettigt.

Fördelar:

Hmm...låt se...nä.
2004-11-04, 13:21
Medlem
Mr Caves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11:48
dom lär få det jävligt hysteriskt på julafton.

haha, det är lite "tomten är far till alla barnen-varning".

Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Nackdelar:

- Ytterligare ett barn som får uppleva en separation

-Idioter som seriöst bryr sig har något att diskutera istället för att syssla med något vettigt.

Fördelar:

Hmm...låt se...nä.

2004-11-04, 15:29
Medlem
pokers avatar
"ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH äntligen har jag hittat min LIVS stora kärlek och vi ska leva heeeeeeeeeeeela livet tillsammans." Hej och hå, luden tå.
2004-11-04, 16:23
Medlem
BigDukes avatar
Kan inte glömma när jag såg BB-Linda när det begav sig.
Gänget var uppdelat i ett "rikt" gäng och ett "fattigt" separerade av ett galler. Linda tillhörde det fattiga gänget och de fick ett erbjudande om att byta plats med det andra gänget under en halvtimme.
Väl på andra sidan hade hon bråttom som fan in i duschen och raka sig mellan benen. När hon var klar så var hon så klart tvungen att röka...
Och den bilden har fastnat på min näthinna tyvärr, en blöt bimbo utan självförtroende, nervöst rökande en cigarett utan det nödvändiga sminket på så man såg hur ful hon egentligen var...
2004-11-04, 16:32
Medlem
en vadslagning: Jag slår vad om att deras förhållande varar i 1vecka, 5 dagar, 18 timmar, 36 minuter och 15 sekunder
2004-11-04, 16:36
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken666
en vadslagning: Jag slår vad om att deras förhållande varar i 1vecka, 5 dagar, 18 timmar, 36 minuter och 15 sekunder

Jag tror att det tar slut när Fadde blir avsugen i dörren av nån cola-hora som skall in på Spyan. Men inte blir Linda lessen, hon har redan barn med någon annan.
2004-11-04, 16:38
Medlem
johnjohns avatar
Synd jag ville knulla henne...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in