• 1
  • 2
2011-07-14, 00:29
Medlem
Husmanskosts avatar
när jag äter godis, vilket blir 1-2 gånger i veckan så brukade jag förut köpa en 1,5 L läsk till det, men ja kände att de blev som en dubbeldos av socker. så nu dricker jag bara kallt vatten till det.

när jag äter chips vilket är max 1 gång i veckan då jag är mer för godis, så blir de oftast en kall öl till det. annars så blir de klassikerna portello eller pepsi (är mer för pepsi än coca cola )

Så låt mig höra vad dricker du till veckans höjdpunkt ? hehe.
Citera
2011-07-14, 00:32
Medlem
WhySoBorings avatar
Jag äter chips och med det har jag vatten med is. Super gott!

Ibland bara en stor kanna med kranvatten.

Aldrig kolsyrat, det förstör bara.
Senast redigerad av WhySoBoring 2011-07-14 kl. 00:36.
Citera
2011-07-14, 00:32
Medlem
E8s avatar
Till chips en kall öl. Till godis dricker jag nog också helst vatten då det redan precis som du säger räcker med socker :P Till en god middag eller lunch dricker jag dock helst cola!
Citera
2011-07-14, 00:34
Bannlyst
Man dricker öl,aldrig fel.
Citera
2011-07-14, 00:35
Bannlyst
Jag dricker kolsyrat vatten till allt.
Citera
2011-07-14, 14:36
Medlem
Racerbyces avatar
Till chips, öl eller läsk beroende på tillfälle. Till godis absolut ingenting, vill inte förstöra godissmaken i munnen genom att skölja bort den.
Citera
2011-07-14, 14:40
Medlem
halvflaskas avatar
Till godis gärna en kopp kaffe,till chips öl alt cola.Äter för ofta.
Citera
2011-07-14, 16:51
Medlem
Ja dricker mostly Cola, cola och sen lite till cola till just colan. Neh men, ah Cola slinker ner fantastiskt till det mesta.

Ett glas kallt cola samt valfri chips & dill dipp! Ska nog ta o leta mig ner till affären
Citera
2011-07-14, 17:26
Medlem
Grodunges avatar
Jag äter godis och dricker coola varje dag vilket har gjort att jag har gått upp ca 15 kg det senaste året.
Håller just nu att "avgifta" mig ifrån socker och den är inte kul kan jag säga er. Huvudväken är obeskrivlig samt att du blir darrig och helt borta i huvudet, är inne på min fjärde dag just nu.
Äter ca 1 kg och dricker ca 3 liter coola om dagen eftersom det finns på jobbet blir det gaska svårt att motstå.
Citera
2011-07-14, 18:06
Medlem
E8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskNships
Ja dricker mostly Cola, cola och sen lite till cola till just colan. Neh men, ah Cola slinker ner fantastiskt till det mesta.

Ett glas kallt cola samt valfri chips & dill dipp! Ska nog ta o leta mig ner till affären

Haha klockren beskrivning! Coca cola är helt enkelt guds gåva till oss här på jorden!
Citera
2011-07-14, 18:31
Medlem
Ett glas mjölk till godiset! Satan vad gott det är. Spelar ingen roll vilket godis det är, förutom kanske sura godisar.

Till chips ska det vara någon läsk, helst cola/pepsi.
Citera
2011-07-16, 00:59
Medlem
Rubarth23s avatar
Vatten till båda, riktigt gott som omväxling när man blir sjukt törstig och inte vill dricka nåt sött utan något mer törstsläckande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in