2011-07-13, 23:00
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonUlla
Bra skrivet!
Trist bara att bittra snubbar som blivit så hjärtekrossare av en tjej så han måste leka ball och kvinnohatare, och vissa andra som inte ens fått hår på snoppen än svarar
Skulle velat ha seriösa svar.
Tack till er som varit det.

Tackar

Det är svårt att få bra och seriösa svar på FB kan jag tycka.
Många trådar invaderas av folk med en egen agenda.
Minns ej namnet på personen, men en här skrev ett långt inlägg om hur hemska svenska kvinnor är.
Hur kan man tro att man skall bli tagen på allvar om man tror att alla svenska kvinnor är likadana?
Inte sjutton skulle jag säga att alla svenska män är likadana, eller att alla som gillar potatis är likadana eller att alla som skriver på FB är likadana.

Sådant är bara för löjligt för att ens bemöta.

Synd att försök till seriösa trådar skall spammas sönder av folk som har samma mognadsgrad som en 3-åring.
Jag har inga problem med att folk inte tycker som jag, men det blir fånigt när man inte kan komma med ordentliga argument utan bara ser det som ett tillfälle att få skriva hora några gånger.
Citera
2011-07-13, 23:09
Medlem
Morrissons avatar
Citat:
Bra skrivet!
Trist bara att bittra snubbar som blivit så hjärtekrossare av en tjej så han måste leka ball och kvinnohatare, och vissa andra som inte ens fått hår på snoppen än svarar

Jag gav dig ett seriöst svar.
Citera
2011-07-13, 23:28
Medlem
VonUllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Tackar

Det är svårt att få bra och seriösa svar på FB kan jag tycka.
Många trådar invaderas av folk med en egen agenda.
Minns ej namnet på personen, men en här skrev ett långt inlägg om hur hemska svenska kvinnor är.
Hur kan man tro att man skall bli tagen på allvar om man tror att alla svenska kvinnor är likadana?
Inte sjutton skulle jag säga att alla svenska män är likadana, eller att alla som gillar potatis är likadana eller att alla som skriver på FB är likadana.

Sådant är bara för löjligt för att ens bemöta.

Synd att försök till seriösa trådar skall spammas sönder av folk som har samma mognadsgrad som en 3-åring.
Jag har inga problem med att folk inte tycker som jag, men det blir fånigt när man inte kan komma med ordentliga argument utan bara ser det som ett tillfälle att få skriva hora några gånger.
Håller med i allt du skriver, kunde verkligen inte sagt det bättre själv!
Citera
2011-07-13, 23:30
Medlem
Morrissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Tack. Du är min idol. Allt vad jag har försökt säga men 1000 gånger bättre.
Tackar så ödmjukast!
Citat:
Bra skrivet!

Det är ganska typiskt sådana som dig att skriva som du gör. Så fort någon ger dig ett seriöst svar, så vinkar du bort motdebattören genom att komma med argument som "äh, du är ju oskuld", "du är bara en kvinnohatare" och "du har inte ju inte ens hår på snoppen". Det är oerhört larvigt, oseriöst och obildat.

Du beter dig precis som alla dom som skriker rasist så fort en Sverigedemokrat öppnar käften. Det blir lite sandlådenivå på det hela. Antingen kastar man sand, eller så slår man händerna för öronen och låtsas inte höra vad motparten har att säga.
Citera
2011-07-13, 23:41
Bannlyst
Skulle snarare säga att i Sverige så ligger sexual aktivitet på 1800 tals nivå när man jämför med övriga europa. Skulle vara kul med statistik på hur många helg raggare ligger med bakfulla och oknullad kuk en lördagsmorgon, det ni.

Fattar dock inte varför media försöker bevisa motsatsen.
Citera
2011-07-14, 01:21
Medlem
Ts det är ett sååå svårt val.
Jämför alternativ 1 och 2.

1. I Sverige så kostar krogbesök, taxi och drinkar till tjejen typ 500-1000 kr och då är det en osäker chans att ligg ska inträffa. För att ett ligg skall inträffa med större sannorlikhet krävs ytterligare dejter, tid och pengar.

2. I Thailand(plus övriga ställen där prostitution är lagligt eller i grå zon) du går in på en krog. Direkt så kommer det minst 3-10 st damer. Pick and choose
Man kan vara rakt på sak. Billigare än alternativ 1 och du får generellt snyggare brudar.

Övrigt: Ja jag använder alltid kondom i Thailand. Ja jag är arg på feministerna med deras dubbelagenda(Kvinnor kan allt men när det gäller pengar så ska män betala oavsett) och deras idiotilag med kriminalisering av prostitution. Jag citerar Alexander Bard: "Politiker ska inte lägga sig i vad folk har för sig i sovrummet"
Citera
2011-07-14, 01:30
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ak-341
Ts det är ett sååå svårt val.
Jämför alternativ 1 och 2.

1. I Sverige så kostar krogbesök, taxi och drinkar till tjejen typ 500-1000 kr och då är det en osäker chans att ligg ska inträffa. För att ett ligg skall inträffa med större sannorlikhet krävs ytterligare dejter, tid och pengar.

2. I Thailand(plus övriga ställen där prostitution är lagligt eller i grå zon) du går in på en krog. Direkt så kommer det minst 3-10 st damer. Pick and choose
Man kan vara rakt på sak. Billigare än alternativ 1 och du får generellt snyggare brudar.

Övrigt: Ja jag använder alltid kondom i Thailand. Ja jag är arg på feministerna med deras dubbelagenda(Kvinnor kan allt men när det gäller pengar så ska män betala oavsett) och deras idiotilag med kriminalisering av prostitution. Jag citerar Alexander Bard: "Politiker ska inte lägga sig i vad folk har för sig i sovrummet"
Hur mycket tid och pengar går det inte år för att kunan åka ner till Thailand?
Citera
2011-07-14, 03:31
Bannlyst
Haha, ja alla killar som kallar svenska tjejer för horor drar ju till thailand och köper thai horor... Generalisering^2k11
TS, du är en hora! Jag är en kille som aldrig har varit i thailand, inte ens funderat på att köpa en thai hora... Där sprack ditt argument. Hejdå!
Senast redigerad av YoMuddaFacka 2011-07-14 kl. 03:35.
Citera
2011-07-14, 05:29
Medlem
Citat:
*Suck*

Hahaha ser det framför mig när du blir totalt ägd
Typiskt, när man vinner diskussioner med tjejer blir dom alldeles galna, uppspelta och nästintill gråtfärdiga

Citat:
Ursprungligen postat av Morrisson
Tackar så ödmjukast!

Det är ganska typiskt sådana som dig att skriva som du gör. Så fort någon ger dig ett seriöst svar, så vinkar du bort motdebattören genom att komma med argument som "äh, du är ju oskuld", "du är bara en kvinnohatare" och "du har inte ju inte ens hår på snoppen". Det är oerhört larvigt, oseriöst och obildat.

Du beter dig precis som alla dom som skriker rasist så fort en Sverigedemokrat öppnar käften. Det blir lite sandlådenivå på det hela. Antingen kastar man sand, eller så slår man händerna för öronen och låtsas inte höra vad motparten har att säga.

Word!

Citat:
Säger killen och tackar sin lilla grupie som diggade hans egna utlägg på ca 25sidor om hur han haaaaatar svenska tjejer. Dubbelmoral och omoget.

Vill du försöka ge dig på hans motargument, eller ska du fortsätta köra med icke hår på snoppen stuket?
Citera
2011-07-14, 05:30
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Säger killen och tackar sin lilla grupie som diggade hans egna utlägg på ca 25sidor om hur han haaaaatar svenska tjejer. Dubbelmoral och omoget.

Hur fan får du det till dubbelmoral och omoget?

Istället för att fortsätta med att kasta sand kan du ju faktiskt bemöta det han säger.
Innan du har gjort det så kan du väl bara vara tyst?

Antingen är du 14 år och vet inte hur man argumenterar(eventuellt inte utvecklats efter fjortisstadiet), eller så är du bara en ointelligent, bitter, aftonbladetläsande kvinna.

Så, nu fick jag också kasta lite sand, kul va?
Kände verkligen att jag förde diskussionen framåt med mitt sista utspel.
Citera
2011-07-14, 05:31
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Hahaha ser det framför mig när du blir totalt ägd
Typiskt, när man vinner diskussioner med tjejer blir dom alldeles galna, uppspelta och nästintill gråtfärdiga
Du måste ha ett ganska fattigt känsloliv om du anser att *Suck* har samma btydelse som galen, uppspelt samt gråtfärdig
Citera
2011-07-14, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Du måste ha ett ganska fattigt känsloliv om du anser att *Suck* har samma btydelse som galen, uppspelt samt gråtfärdig

Det kommer upp bilder sen tidigare när en kvinna blivit ägd likt detta sätt tidigare i mitt liv
(Kan läggas till att det inte alltid varit jag som då fört diskussionen men däremot fått bevittna den).

Fattigt känsloliv? Haha nej verkligen inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in