2011-07-13, 20:00
Medlem
VonUllas avatar
Hör ofta killar kalla svenska tjejer för "jävla Hora" Sedan sparas det förfullt till en knullresa till Thailand, där man helt sonika tar upp börsen och pyntar av horan efter/före knullet.
I Sverige är en tjej "Hora" om hon har legat med över 10pers, det är äckligt, vidrigt och fel.
Men den "snygga horan" i Thailand då? Hur många gubbpenisar har inte hon haft i sig och snaskat på innan dig?!

Varför är det sådan dubbelmoral på vissa killar?
Varför är det så ballt att ha gängat en thaihora, medan du skäms ihjäl dig om du dejtar en svensk tjej "med dåligt rykte" hemma i Sverige?

Söker med ljus och lykta efter ärliga svar från seriösa damer och herrar.
Citera
2011-07-13, 20:03
Medlem
Nygardass avatar
Har aldrig någonsin hört någon skryta om att de har knullat horor i Thailand. Vet dock att vissa håller det hemligt så mycket det går.
Citera
2011-07-13, 20:11
Medlem
VonUllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nygardas
Har aldrig någonsin hört någon skryta om att de har knullat horor i Thailand. Vet dock att vissa håller det hemligt så mycket det går.
Skönt att du sluppit höra det.
Citera
2011-07-13, 20:13
Medlem
R.B.Scotts avatar
Sen när är det häftigt att sätta på en hora i Thailand, eller i något land överhuvudtaget? Skulle aldrig betala för att få ligga. De som kallar våra svenska flickor för hora är sannolikt samma personer som blir dissade och/eller har en skev kvinnosyn i allmänhet.
Citera
2011-07-13, 20:13
Bannlyst
Svenska tjejer och svenska män är horor då de har sex utanför äktenskapet.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Hor

Om svenska tjejer är för ivriga med att sära på benen, ja, men det ser man mest på semestern i medelhavet. I Sverige är det bara när de festar någon gång i veckan.

Visst önskar man att svenska tjejer inte särade benen för svartmuskiga medelhavsfiskar.
Citera
2011-07-13, 20:19
Medlem
Känner verkligen igen mig.. varför är det så??
Citera
2011-07-13, 20:28
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nygardas

Troligen beror det på att du håller dig med lite vettigare umgängeskrets än TS, har själv aldrig hört någon som skryter om att ha sex med prostituerade. Sen så blir man inte en hora för att man haft sex med många, möjligen en slampa men folk verkar inte bry sig särskilt mycket om det numera då det inte är något ovanligt.
Citera
2011-07-13, 20:40
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonUlla
Hör ofta killar kalla svenska tjejer för "jävla Hora" Sedan sparas det förfullt till en knullresa till Thailand, där man helt sonika tar upp börsen och pyntar av horan efter/före knullet.
I Sverige är en tjej "Hora" om hon har legat med över 10pers, det är äckligt, vidrigt och fel.
Men den "snygga horan" i Thailand då? Hur många gubbpenisar har inte hon haft i sig och snaskat på innan dig?!

Varför är det så ballt att ha gängat en thaihora, medan du skäms ihjäl dig om du dejtar en svensk tjej "med dåligt rykte" hemma i Sverige?

Jag tror svaret ligger i att det är skillnad på att knulla och att dejta. Finns väl knappt någon som bryr sig om hur många personer ens ligg har varit med innan, medan när man dejtar och söker efter en potentiell flickvän vill man givetvis att hon är trogen och inte ligger runt. Fast det är ju givetvis fjantigt att bli kallad för hora bara för att man legat med x antal personer.
Citera
2011-07-13, 21:04
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonUlla

Det skiter man fullständigt i, man ska inte gifta sig med henne ändå. Vi knullar svenska slampor också inga problem men när det gäller flickvänsmaterial, nej tack. Knulla runt med halva Sverige sen leker bra tjej. Urk.

Finns det något vidrigare än svenska tjejer som åker till Alanya och knullar en turk efter en kvart på dansgolvet med honom? Hade aldriiiiiig gift mig med en sån tjej. Inte ens flickvän. Fyfan vad vidrigt.
Citera
2011-07-13, 21:08
Medlem
Wildest0nes avatar
Det är stor skillnad på att använda hora som skällsord till en tjej bara för att hon har haft många sexuella relationer och att faktiskt betala en hora i thailand... det första tycker jag definitivt INTE är ok och det andra lägger jag inte in några som helst moraliska värderingar
tror TS mött på en person med sjuk kvinnosyn där horan i thailand får mer respekt för väl utfört arbete... (världens äldsta yrke)
Citera
2011-07-13, 21:18
Medlem
VonUllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildest0ne
Det är stor skillnad på att använda hora som skällsord till en tjej bara för att hon har haft många sexuella relationer och att faktiskt betala en hora i thailand... det första tycker jag definitivt INTE är ok och det andra lägger jag inte in några som helst moraliska värderingar
tror TS mött på en person med sjuk kvinnosyn där horan i thailand får mer respekt för väl utfört arbete... (världens äldsta yrke)
Det är inte en person det handlar om, och det är i olika kretsar informationen kastats fram (Oftast på fester där alkoholen talat) Är helt vanliga killar, inga machon där inte.
Citera
2011-07-13, 21:24
Medlem
VonUllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Det skiter man fullständigt i, man ska inte gifta sig med henne ändå. Vi knullar svenska slampor också inga problem men när det gäller flickvänsmaterial, nej tack. Knulla runt med halva Sverige sen leker bra tjej. Urk.

Finns det något vidrigare än svenska tjejer som åker till Alanya och knullar en turk efter en kvart på dansgolvet med honom? Hade aldriiiiiig gift mig med en sån tjej. Inte ens flickvän. Fyfan vad vidrigt.
Förstår jag dig rätt nu, du har alltså legat med en thaihora?
Hur kändes det efter att ni sexat färdigt att ta fram plånboken (kanske miniräknaren också)
Och säga:
-well, know u can go home. I don't pay your breakfast tomollow!

En svensk tjej som ligger med en kille utomlands kan man ju inte jämföra med en prostituerad som man betalar för
Hur många ligger inte gratis i Sthlm en lördagsnatt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in