2011-07-13, 14:27
Medlem
Trassis avatar
undrar vad som kan ha hänt. Min IPhone blir urladdad på några timmar trotts den är inaktiv, förr håll den mycket mycket längre. Jag har haft den c.a 4 månader.
Kan jag göra nåt eller är det service som gäller?
Tack för svar.
Citera
2011-07-13, 14:29
Medlem
oscvics avatar
Kolla om du har en massa appar igång genom att dubbeltrycka på den svarta knappen och sedan ta bort dem.
Citera
2011-07-13, 14:49
Bannlyst
Stäng av platstjänster när du inte använder internet
Funkar skitbra för mig
Citera
2011-07-13, 14:50
Medlem
MechanicalBoys avatar
Pröva att återställa den/uppgrade mukvara och om det inte funkar så in på spabehandling!

Synd att du köpte en crapphone då detta problem är ett av få som som kommer drabba dig : /
Citera
2011-07-13, 15:09
Bannlyst
stäng av apparna du har igång, gå in på inställningar och vrid ner ljuset. Och så brukar det dra mer batteri när den är i solen av någon anlednig :S
Citera
2011-07-13, 15:24
Medlem
Trassis avatar
Vi får se om det här hjälper: jag har stängt av apparna samt uppdaterat de, stängt av platstjänsen och dragit ner ljusstyrkan. När jag kommer hem ska jag uppdatera mjukisen också.
Citera
2011-07-13, 15:35
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trassi
Vi får se om det här hjälper: jag har stängt av apparna samt uppdaterat de, stängt av platstjänsen och dragit ner ljusstyrkan. När jag kommer hem ska jag uppdatera mjukisen också.
Stäng av 3G:n när du inte har behov av den och blåtanden om du har den på, dra ner ljusstyrkan som nån annan sagt funkar fint. Sen är du safe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in