2011-07-11, 22:04
Medlem
Ivardonalds avatar
Det var 20:08 som larmet om en skottlossning i Brunnsparken nådde polisen. En misshandlad kvinna har förts till Alingsås lasarett med ambulans.
http://vgnt.se/misstankt-skottlossning-i-alingsas/
Citera
2011-07-11, 22:23
Medlem
Ja jävlar, här händer det grejer.
Citera
2011-07-12, 23:20
Medlem
b3ij3rs avatar
Det är la bara en bonde som sköt lite.
Citera
2011-07-13, 07:44
Medlem
Ivardonalds avatar
Man anhållen efter skottlossning
http://vgnt.se/misstankt-skottlossning-i-alingsas/
Citera
2011-07-15, 17:55
Medlem
gurkan7s avatar
Mina polare som blev beskjutna
Citera
2011-07-15, 18:25
Medlem
HaschEvas avatar
Hela historien luktar skunk!!

Tror att jag vet vem det va! Men väntar på fullständig bekräftelse.
Grälet ska ha uppstått p.g.a att kvinnan bråkat med en hund. GM har då "skyddat" hunden genom att misshandla kvinnan.Där efter har kvinnans sällskap närmat sig GM på ett hotfullt sätt, då har GM svarat med att skjuta brevid sällskapets fot.

PZ
Citera
2011-07-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaschEva
Hela historien luktar skunk!!

Tror att jag vet vem det va! Men väntar på fullständig bekräftelse.
Grälet ska ha uppstått p.g.a att kvinnan bråkat med en hund. GM har då "skyddat" hunden genom att misshandla kvinnan.Där efter har kvinnans sällskap närmat sig GM på ett hotfullt sätt, då har GM svarat med att skjuta brevid sällskapets fot.

PZ

Hmm, det var möjligen inte en schäfer det handlade om? Hörde ryktas om en kvinna som var mindre vänlig mot sin hund ungefär på den platsen, och jag tror att det var samma dag. Var detta kanske någon av de lokala förmågorna som brukar hänga i parken?
Citera
2011-07-16, 12:13
Medlem
HaschEvas avatar
Vet ej hundras men storyn verkar stämma.
Citera
2011-07-27, 00:03
Medlem
om skiten luktar skunk kan jag bara säga en sak, en hel byjävel anstränger sig för att såga den mest rättvise mannen vid knälederna,har det piskats på nån kärring som vart elak mot ett djur anser jag att det va ett milt straff, att vara elak mot djur är sjukt lågt... och om gm är den ni antyder så kan jag intyga att gm anser att djur är lojalare och finare än vidriga jävla människor... om gm är den ni säger kan jag oxå GOLA att han är så jävla superman att han tagit djur ifrån folk som betett sig som as och gett djuren förtroende för människor igen.... er gm is a fucking hero våga inte säga något annat....
Citera
2011-08-14, 11:00
Medlem
mjohan84s avatar
Vem är GM? Initialer tack...
Undra vad han hade gjord med missbrukarn som alltid går till systemet med två småhundar som är bundna till en korg med hjul, där han brukar lägga i sina öl så att hundarna får dra hem ölen åt honom...

Hörde när han sa "era lata jävlar, ni ska få riktigt mycket stryk när ni kommer hem"
samma kille är kompis med gubben som mördade en kvinna på citronen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in