2011-07-11, 20:23
Bannlyst
Usch vad keffa dom är! fm1 står de på dom, kranen sa att de va flunisar, dock hade jag aldrig provat en vit roppe. Vilken besvikelse, köpte 10 käkat alla inom loppet av 2 timmar o jag är bara lite halvtrött o vad jag märker så har jag inga problem med att skriva.

Ska försöka få till detta med en gås.

Hur gör jag om inte gåsen skulle funka? (pengarna är slut)

Hur upplever ni dessa? Som enligt mig är skitpiller. Kastat pengar i sjön känns de som. Jag kan inte ha någon tolerans då jag bara käkar benz var tredje månad i ett par dar.

Edit, vad är de för mg på dessa?

Edit 2, börjar känna att jag ser lite dubbelt, men nått annat har inte hänt, nu provar vi diggern.
Senast redigerad av Tokuno 2011-07-11 kl. 20:48.
Citera
2011-07-11, 20:49
Medlem
Xamples avatar
Det är 1mg om det är riktiga flunisar. Efter 10st bör du känna en hel del om du inte har tolerans mot benso, annars är det dåliga kopior.
men annars håller jag med, flunisar är inte så kul men funkar att sova på.
Citera
2011-07-11, 21:00
Bannlyst
Nej svenska är dom ganska små och en skåra och så står de fm1 på baksidan, borde vara svenska eller? Finner ingen bra bild och dom är slut så kan inte lägga upp bild.

Jag känner av de nu efter gåsen o börjar må riktigt bra men inte som jag borde efter 10 mg liksom.

Alkohol är inget alternativ då jag en gång försökte mörda min flickvän genom att strypa henne.

Jag borde vara helt fuckat vid dehär laget... 200 spänn i sjön o 2 veckor kvar till pengar, SUCK!
Citera
2011-07-11, 21:25
Medlem
Xamples avatar
Fyfan, vilket jävla pris. Jag betalade 64kr för 50st. ha ha.

Så jag vet precis hur riktiga svenska fm1 ser ut, därför är jag ytterst tveksam till att de är riktiga du har fått. Var de i blister? Beskrivningen stämmer annars överens med de riktiga.
Citera
2011-07-11, 21:34
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokuno
Usch vad keffa dom är! fm1 står de på dom, kranen sa att de va flunisar, dock hade jag aldrig provat en vit roppe. Vilken besvikelse, köpte 10 käkat alla inom loppet av 2 timmar o jag är bara lite halvtrött o vad jag märker så har jag inga problem med att skriva.

Ska försöka få till detta med en gås.

Hur gör jag om inte gåsen skulle funka? (pengarna är slut)

Hur upplever ni dessa? Som enligt mig är skitpiller. Kastat pengar i sjön känns de som. Jag kan inte ha någon tolerans då jag bara käkar benz var tredje månad i ett par dar.

Edit, vad är de för mg på dessa?

Edit 2, börjar känna att jag ser lite dubbelt, men nått annat har inte hänt, nu provar vi diggern.

Det kan inte vara riktiga FM1or du fått i dig. Riktiga FM1 är skitbra. På 10st borde vara helt väck, om du nu inte äter benso varje dag hela tiden och har byggt upp en tolerans.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19880205000146&DocTypeID =6# <--svenska FM1 (Flunitrazepam Mylan 1mg)
Citera
2011-07-11, 21:41
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
Det kan inte vara riktiga FM1or du fått i dig. Riktiga FM1 är skitbra. På 10st borde vara helt väck, om du nu inte äter benso varje dag hela tiden och har byggt upp en tolerans.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19880205000146&DocTypeID =6# <--svenska FM1 (Flunitrazepam Mylan 1mg)

Överdriv inte nu, de är okej i syfte att sova på. Inget terror-rus eller flipp-faktor att tala om faktiskt... Åt precis 4st, och vågar garantera att jag kommer att vakna före kl.4 oavsett vilken tid jag lägger mig, för att äta nån till och sova till morgonen...
Citera
2011-07-11, 21:42
Bannlyst
Jag börjar känna mig konstig nu äntligen, finns de ingen som har en bild på dessa?

Joo fan, 20 kr styck är inte o leka med...
Citera
2011-07-11, 21:57
Medlem
Xamples avatar
http://www.fass.se/LIF/content/tablet/tablett.jsp?nplId=19880205000146 så ska de se ut. Kom de i blister eller som lösa piller?
Citera
2011-07-11, 21:57
Medlem
pundarfans avatar
Citat:
Jag börjar känna mig konstig nu äntligen, finns de ingen som har en bild på dessa?

Joo fan, 20 kr styck är inte o leka med...

edit : klicka på länken till fass.se här ovanför som någon skrev ,så finns det bild på den varit med om fake iktorivil 2mg som såg EXAKT likadana ut fast bara en skåra istället för 2skåror elller om det var 2an som var borta minns ej :S men dom var iaf sockerpiller
Citera
2011-07-11, 22:01
Bannlyst
precis likadana som på bilden.... :/
Citera
2011-07-11, 22:09
Medlem
Jungles avatar
Citat:
precis likadana som på bilden.... :/

Kan ju vara kopior ändå, men tror inte det.
Citera
2011-07-11, 22:12
Medlem
Vad smakar dem riktiga? Stark kemisk smak som xanor hållet eller mildare som ikto?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in