Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem
Det där är ju så mycket skitsnack.
Så man blir rikare på att köpa okänd skit?
Nej?
"Vill du ha potential att bli rik på din investering .."? Isf kan han ju köpa 400 trisslotter med. Det är ju antagligen dumt men han kan ju ha tur ...
Sakta är inte nödvändigtvis dåligt. Att bevara pengar är inte heller så tokigt ..
Skitbra att gå plus minus noll på sina småaffärer. Och att handla aktier på fyllan verkar ju jävligt smart med. Inga impulsköp eller -försäljningar då inte ..
Drack du innan du skrev tipset?
Nu gjorde jag faktiskt det, imed att det är dax för måndags-ölen.
Skrev inte att man blir rikare, men det går oftast fortare. Om det inte händer som det gjorde för Huskvarna, att ett känt företag plötsligt slår utav helvete i blom. På många små obetydliga kan man ofta göra sig vinster.
-Sakta är verkligen inte dåligt, helt tvärtom. Smart, det tycker jag också.
Men små "skitföretag" kan oftast gå mest plus över natten, nu menar jag ju inte att han ska lägga in hela summan på ett okänt företag. Utan mer börja lära sig vad siffrorna säger. När han ska köpa och sälja osv. Stora kända företag är jävligt marginellt och du ska isåfall in med 10.000 för att det ska bli kännbart.