2011-07-11, 16:08
Medlem
Tja jag och en polare tänkte åka runt lite i europa och är 21 år gamla vi undrar vart i kroatien är det man ska besöka? Vi söker ett grymt festställe där det samlas en hel del turister och samtidigt vill vi att resmålet inte enbart har fest att erbjuda utan kanske vackra stränder, god mat och lite allt möjligt men vi har passerat aiya napa festandet utan vill helst träffa folk som är över 20 strecket.. Samtidigt har vi inga problem med att resa runt i landet om ni skulle rekommendera flera destinationer i krotien. Tack FB
Citera
2011-07-11, 17:10
Bannlyst
Alltså varannan månad kommer samma fråga om Kroatien, och varje gång har jag svarat samma sak så jag antar att det borde finnas svar i alla trådar om Kroatien.

Nåväl du får väl också mitt svar: ön Pag-stranden Zrce dit ska du om du är ute efter fest 24/7! Här får du smakprov grabben.

http://www.youtube.com/watch?v=NebKs3wjBgs
http://www.youtube.com/watch?v=rVpxhATjF5Q

Vi ses där i sommar !

Edit: Såg nu att du varit på Ayia napa, snälla tipsa inte dessa människor om Kroatien, vill inte se fjortisar där nästa år! Tack!
Citera
2011-07-11, 17:22
Medlem
Okej det där såg väldigt lovande ut!! tack som fan man, hoppas vi ses där!!
Citera
2011-07-11, 17:58
Bannlyst
Ingen fara man! Säg till nu om du har fler frågor, jag drar imorgon !
Citera
2011-07-11, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belac
Ingen fara man! Säg till nu om du har fler frågor, jag drar imorgon !

Okej jag kollade upp stället lite enkelt o det såg bra ut, enda frågorna jag har är väl hur man tar sig dit från arlanda eller hela sverige, finns det fler sånna fest ställen i samma klass i kroatien?
Citera
2011-07-11, 19:55
Medlem
ZRCE För hela slanten
Citera
2011-07-11, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sindikat
ZRCE För hela slanten

haha hur tar man sig dit från arlanda?
Citera
2011-08-12, 23:08
Medlem
någon som kan svara på hur man kommer dit ? letat massa men hittar inget .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in