• 2
  • 3
2012-11-05, 04:14
Medlem
tzjs avatar
Googla på EyeTV så hittar du grejer.
Citera
2012-11-05, 05:25
Medlem
Rackabajsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Googla på EyeTV så hittar du grejer.

Tack. Sa man pluggar alltsa bara in coax kabeln i eyeTv HD receivern som sedan gar in i datorn? Verkar enkelt till och med for mig. Laste dock en del "reviews" pa EyeTv's hemsida och det var en hel del laga stjarnor dar pga problem med att bild och ljud fryser... ar det nagot som du kanner till?
Ar det ok att kopa EyeTV tuner i USA och ta hem? Kommer den att funka i Sverige ocksa?

Tack igen!
Citera
2012-11-05, 08:26
Medlem
tzjs avatar
Trådar sammanfogade.
/mod.
Citera
2013-01-22, 11:59
Medlem
Jahauuss avatar
Tja alla. Jag har en fundering. Är det någon som vet om det går att synca ihop en digitalbox (Motorola 1903C) tillsammans men en EyeTV Elgato.Går det att loopa den digitala signalen vidare så att man kan kolla på TV precis som det skulle fungerat om man kopplade boxen till en vanlig TV? Och kan man i så fall styra apparaturen med kontrollen till EyeTV'n. Någon som vet?
Citera
2013-05-30, 13:23
Medlem
Vad jag har förstått så är det endast svenska kanaler man får in, dvs. SVT 1,2 och 4:an, stämmer detta eller kan man få in fler kanaler?
Citera
2014-02-03, 16:25
Medlem
Nu när jag tagit en paus med allt gaming, så tänkte jag komma tillbaka. Nu när jag skulle sätta igång min elgato så kommer jag inte riktigt ihåg hur man gjorde.

Jo, det är såhär att när jag ska recorda så kommer inte bilden fram. Den kommer bara fram i AV2, när jag valt det. Men det är ju så att av2 suger, sämsta kvalitén. Suddigt. Jag vill ha både & i HD, finns det något sätt? Försökte hitta något sätt, men det verkar inte som jag hittar något, eller om det ens finns.

Jag ursäktar om jag förklarar dåligt, posta ett inlägg om ni vill att jag ska förklara mera noggrant.

Tack i förhand.

Om det redan finns en tråd om detta, var snäll och PMa om den, eller bara säga det nedanför
Citera
2015-10-31, 18:45
Medlem
Usel på detta med tv.. Jag bor i en lägenhet och får inte in några kanaler alls via tv-uttaget när jag pluggar in den i min TV som har digital och analog mottagare. Har även testat med en inomhus-antenn men har usel teckning i just min lgh. Förra hyresgästen betalade för tv-abonnemang vilket jag inte gör..

Hur ska jag göra för att få in standardkanalerna tv4, svt osv. på smidigast sätt tycker ni?
Citera
2015-11-01, 08:50
Medlem
zixls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theCarl
Usel på detta med tv.. Jag bor i en lägenhet och får inte in några kanaler alls via tv-uttaget när jag pluggar in den i min TV som har digital och analog mottagare. Har även testat med en inomhus-antenn men har usel teckning i just min lgh. Förra hyresgästen betalade för tv-abonnemang vilket jag inte gör..

Hur ska jag göra för att få in standardkanalerna tv4, svt osv. på smidigast sätt tycker ni?
TV play kanaler via dator är ju en variant.
Citera
2015-11-01, 15:48
Medlem
Vill kunna se på gammel-tv. Sätt på nyhetsmorgon eller se nyheter live, utan att betala mer än tv-avgiften.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in