• 1
  • 2
2002-10-26, 10:35
Medlem
Vore det inte jäävligt enkelt att köra in nån elvapen/pistol i sidan på den välbärgade affärsmannen som är på väg att trycka in väskan i sedelboxen och sen bara kubba därifrån?

Liksom man tar det i förbifarten....
Citera
2002-10-26, 15:30
Medlem
Ghandis avatar
då ska det planeras bra och man bör ha kollat säkra och alternativa flyktvägar, hjälper också om man har spanat några gånger på vederbörande hur hans mönster är. Sen kan man ta reda på vilken dag det är sannolikt att det finns mest pengar i boxen. Om den dagen ligger framåt i tiden är det bara att vänta, och planera o iakta.
Citera
2002-10-26, 23:15
Medlem
skippers avatar
Re: Råna folk vid sedelboxen

Citat:
Ursprungligen postat av juha
...köra in nån elvapen/pistol i sidan på den välbärgade affärsmannen...

Nu skall man komma ihåg att det antingen inte är någon välbärgad affärsman som kommer få psyskiska problem, ligga vaken på natten, kanske inte komma tillbaka till jobbet på ett år plus eventuell terapi. Nej, det är mest troligt ett stackars oskydligt affärsbiträde som så ofta drabbas.

Någon handelsanställd med kanske 11000 i lön inklusive OB. Vill du knäcka henne för en lång lång tid bara för att komma åt några sketna tusenlappar?

Jag hatar verkligen rån och misshandel, det är alltid fel personer som mår riktigt jävla dåligt. Det är garanterat INTE Wallenberg som ligger sömnlös ett år efter att SEB blir rånat, utan kanske din syrra eller mamma!
Citera
2002-10-27, 00:05
Medlem
sant

du har rätt....fan ibland bli rman mörkrädd på hur kort man tänker...

man vill ju bara åt kosing, inte att folk ska må dåligt. För det gör garanterat "Åsa 24" eller "Greta 49"....

men ser jag nån gubbe komma förbi i merca så...
Citera
2002-10-27, 02:37
Bannlyst
vadå bara för att min blir rånad ska mn ju inte behöva ligga sömnlös, är man så jävla mesig får man skylla sig själv
Citera
2002-10-27, 08:35
Medlem
Det är inte alla som klarar den psykologiska upplevelsen att bli rånande. Vissa börjar grina för ingenting, jag själv grät inte ens när Bambis mamma dog. Så låt de små vara ifred.
Citera
2002-10-27, 10:03
Medlem
Hahaha bra Azaroth...

är det ingen som bryr sig hur rånarna mår innan de begår brott? helt utan pengar eller nånting.. det är förjävligt
Citera
2002-10-27, 20:05
Medlem
diskodiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serb303
Hahaha bra Azaroth...

är det ingen som bryr sig hur rånarna mår innan de begår brott? helt utan pengar eller nånting.. det är förjävligt

Skaffa ett jobb! :-)
Citera
2002-10-28, 14:15
Medlem
Hoppas ni försöker råna mig…!
Citera
2002-10-29, 00:45
Medlem
rånare och misshandlare bör få livstidsfängelse. Det är det ända sättet. Oprovoserad misshandel bör leda till 20 års fängelse ej något att snacka om. Rån 10 år. det inkluderar allt från mobiler till datorer.

idioter som begår dessa aktioner förstår inte bättre.
Citera
2002-10-29, 03:30
Medlem
En arbetsgivare som utnyttjar sina anställdas dåliga ekonomi och faktumet att det är brist på lediga arbeten kan försämra arbetsförhållanden och skita i lönehöjningar. Allt detta är fullständigt lagligt. Lagligt rån och oprovocerad misshandel i organiserad form.
Citera
2002-10-29, 18:02
Medlem
jo tjena

sista inslaget hör väl bättre hemma under Anarkism och autonoma vänstern :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto