2011-07-10, 01:40
Medlem
Så det programmet jag kör är "LevelEditor" från amnesia vilket tillåter en att göra egna custom storys!
Men det är bara ett problem, när jag öppnar leveleditor så öppnas det i ett alldeless för stort fönster (Y axeln) och den går inte heller att minska för kanten smiter utanför föntret!

Någon som vet hur man fixar detta?

Tack på förhand!
Citera
2011-07-10, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscar1007
Så det programmet jag kör är "LevelEditor" från amnesia vilket tillåter en att göra egna custom storys!
Men det är bara ett problem, när jag öppnar leveleditor så öppnas det i ett alldeless för stort fönster (Y axeln) och den går inte heller att minska för kanten smiter utanför föntret!

Någon som vet hur man fixar detta?

Tack på förhand!
Om du har Windows 7 kan du ju testa att dra fönstret till toppen av skärmen eller till någon av sidorna för att maximera/halvera fönsterstorleken.
Citera
2011-07-10, 09:55
Medlem
det fungerar inte
Citera
2012-10-26, 15:24
Medlem
Jag har liknande problem. Acer aspire one D255E 10 tum. Vissa program t. ex "Sveriges befolkning 1990" första läget går bra. Men när jag ska öppna en söksida blir rutan för stor , så underdelen där jag ska klicka på sökrutan är nedanför kanten. har testat ändra upplösning, f11, mm inget hjälper. HJÄLP!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in