2011-07-10, 00:47
Medlem
Kommer ni på bra svenneskämt? inga neger- eller judeskämt. bara svenneskämt!

min favo: Vad är skillnaden med en grå sten och en svenne, finns ingen skillnad, de är lika tråkiga!

(inga rasistiska eller dåliga skämt)
Senast redigerad av jdai 2011-07-10 kl. 01:27.
Citera
2011-07-10, 00:52
Bannlyst
Vad är det för skillnad på TS och en svenne? Det finns ingen, dom är lika tråkiga!

EDIT: Och "eller?" i titeln antyder att du själv inser att det inte går att skämta om svenskar, vet du varför?

För att "svennar" är hederliga medborgare med jobb, hyfs och är allmänbildade. Negrer är bara roliga att skämta om för att dom gör bort sig hela tiden.

True motherfucking story.
Senast redigerad av MinStarkaSida 2011-07-10 kl. 01:00.
Citera
2011-07-10, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jdai
min favo: Vad är skillnaden med en grå sten och en svenne, finns ingen skillnad, de är lika tråkiga!

Den var... rolig

Och nej, tyvärr så har jag inga roliga svenneskämt att erbjuda. Fin särskrivning i titeln också
Citera
2011-07-10, 01:00
Medlem
Nej, jag kommer inte på något...
Citera
2011-07-10, 01:01
Medlem
MrJackssons avatar
Svenne skulle till en fest för att ha lite kul. På vägen till festen så gick han genom en relativt ödslig del av sin stad. Plötsligt så känner han att han får ett slag i bakhuvudet och han flyger framåt då plötsligt sex stycken negr- jag menar svenskar med mörk hy, börjar hoppa och sparka på honom. De springer sedan därifrån - skrattandes.

Jadu. Jag skrattade i alla fall, och det gjorde negr- jag menar de mörkhyade svenskarna, också.
Citera
2011-07-10, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinStarkaSida
Vad är det för skillnad på TS och en svenne? Det finns ingen, dom är lika tråkiga!

EDIT: Och "eller?" i titeln antyder att du själv inser att det inte går att skämta om svenskar, vet du varför?

För att "svennar" är hederliga medborgare med jobb, hyfs och är allmänbildade. Negrer är bara roliga att skämta om för att dom gör bort sig hela tiden.

True motherfucking story.

Hahaha, eller? "Svennar" skulle aldrig vara "hederliga medborgare med jobb och allmänbildade" utan negrer. Du som är så svensk och allmänbildad borde känna till att svenskar inte skulle vara med jobb eller allmänbildade utan "negrer".

Förresten, när jag går in på negerskämt, så ler jag inte ens när jag läser skämten, vet du varför? Jo, för att de e så jävla tråkiga skämt, jag tycker personligen svenneskämt är roligare än negerskämt. Men du verkar vara så upprörd att det blev en sån tråd om svenneskämt o börjar komma på hur jag skriver o massa sånt, men skulle du vara inne på negerskämt skulle du sitta o garva ihjäl. Damn, sluta vara så rasist och fatta att det inte finns skillnad mellan en "svenne" och en "neger".

Förresten, jag e ingen NEGER.
Citera
2011-07-10, 01:20
Medlem
Jag har aldrig hört några riktiga svenneskämt. "White jokes" eller "redneck jokes" är väl det närmaste man kommer.

- How many white girls does it take to screw in a lightbulb?
- None, white girls can't screw.
Citera
2011-07-10, 01:37
Bannlyst
Citat:
Text
Så man är rasist om man skrattar åt neger skämt, men man är inte rasist om man skrattar åt "svenne" skämt som inte finns/är roliga?
Citera
2011-07-10, 01:44
Medlem
Hur ser man skillnaden på en svensk och en dansk?

Svenskerne har blå øjne og gule tænder!
Citera
2011-07-10, 01:51
Medlem
Lundens avatar
Hur ska man skämta om en ras utan att vara lite rasistisk?
Citera
2011-07-10, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
Hur ska man skämta om en ras utan att vara lite rasistisk?

Så svenskar är en ras?
Citera
2011-07-10, 02:12
Bannlyst
Citat:
Hahaha, eller? "Svennar" skulle aldrig vara "hederliga medborgare med jobb och allmänbildade" utan negrer. Du som är så svensk och allmänbildad borde känna till att svenskar inte skulle vara med jobb eller allmänbildade utan "negrer".

Förresten, när jag går in på negerskämt, så ler jag inte ens när jag läser skämten, vet du varför? Jo, för att de e så jävla tråkiga skämt, jag tycker personligen svenneskämt är roligare än negerskämt. Men du verkar vara så upprörd att det blev en sån tråd om svenneskämt o börjar komma på hur jag skriver o massa sånt, men skulle du vara inne på negerskämt skulle du sitta o garva ihjäl. Damn, sluta vara så rasist och fatta att det inte finns skillnad mellan en "svenne" och en "neger".

Förresten, jag e ingen NEGER.

Om det inte är någon skillnad, varför är svenneskämt roliga och negerskämt tråkiga enligt dig? Det borde ju vara samma sak?

Det är ju rätt pinsamt att du tror att rasism bara kan gå åt ett håll, som att en svart inte kan vara rasist. Du skriver även NEGER i ditt första inlägg men när du svarar på mina inlägg så tar du till "neger" som att du inte vill använda ordet egentligen. Årets dubbelmoral.

Det fetmarkerade i ditt inlägg är värt en fet (för jag antar att du syftar på att alla härstammar från svarta?) Usch så dåligt argument.
Senast redigerad av MinStarkaSida 2011-07-10 kl. 02:27.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in