Citat:
Ursprungligen postat av MinStarkaSida
Vad är det för skillnad på TS och en svenne? Det finns ingen, dom är lika tråkiga!
EDIT: Och "eller?" i titeln antyder att du själv inser att det inte går att skämta om svenskar, vet du varför?
För att "svennar" är hederliga medborgare med jobb, hyfs och är allmänbildade. Negrer är bara roliga att skämta om för att dom gör bort sig hela tiden.
True motherfucking story.
Hahaha, eller? "Svennar" skulle aldrig vara "hederliga medborgare med jobb och allmänbildade" utan negrer. Du som är så svensk och allmänbildad borde känna till att svenskar inte skulle vara med jobb eller allmänbildade utan "negrer".
Förresten, när jag går in på negerskämt, så ler jag inte ens när jag läser skämten, vet du varför? Jo, för att de e så jävla tråkiga skämt, jag tycker personligen svenneskämt är roligare än negerskämt. Men du verkar vara så upprörd att det blev en sån tråd om svenneskämt o börjar komma på hur jag skriver o massa sånt, men skulle du vara inne på negerskämt skulle du sitta o garva ihjäl. Damn, sluta vara så rasist och fatta att det inte finns skillnad mellan en "svenne" och en "neger".
Förresten, jag e ingen NEGER.