2011-07-10, 02:40
Medlem
MrJackssons avatar
Det verkar inte gå bra för TS och hans svenne-tråd, "eller"? Det TS måste inse är att det finns inga roliga inhemska skämt om "svennar". Vi kör våra norgeskämt och de kör kanske sina sverigeskämt därifrån, men det finns inga roliga inhemska skämt om "svennar", medan hela världen skrattar åt alla negrer.
Citera
2011-07-10, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Migrationsverket
Så man är rasist om man skrattar åt neger skämt, men man är inte rasist om man skrattar åt "svenne" skämt som inte finns/är roliga?

Jag blir inte upprörd när jag läser negerskämt iaf, som våran kompis blir av att läsa svenneskämt.
Citera
2011-07-10, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Det verkar inte gå bra för TS och hans svenne-tråd, "eller"? Det TS måste inse är att det finns inga roliga inhemska skämt om "svennar". Vi kör våra norgeskämt och de kör kanske sina sverigeskämt därifrån, men det finns inga roliga inhemska skämt om "svennar", medan hela världen skrattar åt alla negrer.

Nej, det går inte bra för. För det är inte negrer som sitter och skriver negerskämt så att du ska sitta och skratta åt de. Tror du svenskar ska sitta och skriva skämt om sig själva eller? Här på flashback finns verkligen inte så mycket "svartskallar" så de kan skriva skämt om svennar.

Och varför tror du "hela världen" sitter och skrattar åt alla negrer?
Citera
2011-07-10, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinStarkaSida
Om det inte är någon skillnad, varför är svenneskämt roliga och negerskämt tråkiga enligt dig? Det borde ju vara samma sak?

Det är ju rätt pinsamt att du tror att rasism bara kan gå åt ett håll, som att en svart inte kan vara rasist. Du skriver även NEGER i ditt första inlägg men när du svarar på mina inlägg så tar du till "neger" som att du inte vill använda ordet egentligen. Årets dubbelmoral.

Det fetmarkerade i ditt inlägg är värt en fet (för jag antar att du syftar på att alla härstammar från svarta?) Usch så dåligt argument.

Det är inte samma sak. Du är svenne och skämtar om negrer. Du skratta åt negrer. Jag är inte neger, jag skrattar inte åt neger skämt, men jag skratta åt svenneskämt, så det är inte samma sak. (det är inte så att jag sitter och garvar, jag sa förut att jag tycker personligen att SVENNE SKÄMT ÄR ROLIGARE ÄN NEGER SKÄMT, men inte så mycket roligare).
Citera
2011-07-10, 11:06
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdai
Hahaha, eller? "Svennar" skulle aldrig vara "hederliga medborgare med jobb och allmänbildade" utan negrer. Du som är så svensk och allmänbildad borde känna till att svenskar inte skulle vara med jobb eller allmänbildade utan "negrer".

Förresten, när jag går in på negerskämt, så ler jag inte ens när jag läser skämten, vet du varför? Jo, för att de e så jävla tråkiga skämt, jag tycker personligen svenneskämt är roligare än negerskämt. Men du verkar vara så upprörd att det blev en sån tråd om svenneskämt o börjar komma på hur jag skriver o massa sånt, men skulle du vara inne på negerskämt skulle du sitta o garva ihjäl. Damn, sluta vara så rasist och fatta att det inte finns skillnad mellan en "svenne" och en "neger".

Förresten, jag e ingen NEGER.

Varför skriver du som en då?
Citera
2011-07-10, 11:50
Medlem
Det finns en tråd som heter "Utlänningarnas skämt mot svenskar":
https://www.flashback.org/t968385
Citera
2011-07-10, 12:30
Medlem
kaosblattens avatar
Haha driver du? Alla svennar är levande skämt!
Citera
2011-07-10, 12:47
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Nej, det går inte bra för. För det är inte negrer som sitter och skriver negerskämt så att du ska sitta och skratta åt de. Tror du svenskar ska sitta och skriva skämt om sig själva eller? Här på flashback finns verkligen inte så mycket "svartskallar" så de kan skriva skämt om svennar.

Och varför tror du "hela världen" sitter och skrattar åt alla negrer?
Just därför finns det inga roliga skämt.

Negrer är jordens avskräde. Speciellt somalier. Speciellt dessa vidriga somalier. Över hela världen så toppar de statistiken när det kommer till våldsbrott, våldtäkt, etcetera.
Citera
2011-07-10, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Just därför finns det inga roliga skämt.

Negrer är jordens avskräde. Speciellt somalier. Speciellt dessa vidriga somalier. Över hela världen så toppar de statistiken när det kommer till våldsbrott, våldtäkt, etcetera.

"Den som säger att andra är jordens avskräde, är själv en." Har du hört det förut?
Sluta med det där är du snäll. Det här är "humor" kategorin, inte "snacka om andra raser" kategorin. Du omvandlar den här tråden från en skämt tråd till en rasistisk tråd.
Citera
2011-07-10, 13:30
Medlem
Citat:
Hahaha, eller? "Svennar" skulle aldrig vara "hederliga medborgare med jobb och allmänbildade" utan negrer. Du som är så svensk och allmänbildad borde känna till att svenskar inte skulle vara med jobb eller allmänbildade utan "negrer".

Förresten, när jag går in på negerskämt, så ler jag inte ens när jag läser skämten, vet du varför? Jo, för att de e så jävla tråkiga skämt, jag tycker personligen svenneskämt är roligare än negerskämt. Men du verkar vara så upprörd att det blev en sån tråd om svenneskämt o börjar komma på hur jag skriver o massa sånt, men skulle du vara inne på negerskämt skulle du sitta o garva ihjäl. Damn, sluta vara så rasist och fatta att det inte finns skillnad mellan en "svenne" och en "neger".

Förresten, jag e ingen NEGER.
Du borde börja gå i skolan igen, du skriver ungefär som min lillebror han är 9.
Citera
2011-07-10, 13:33
Medlem
breakthebutterflys avatar
Ok, jag kan göra ett försök.

Hur får man svenne att skratta?

Hur får man svenne att bli arg?

Varför har jag bara tre svenneskämt?

Citera
2011-07-10, 14:48
Medlem
Guadis avatar
En svensk stod i kö till den lokala nattklubben. Men för att det var löning så fylldes också nattklubben och det var en lång kö fram till ingången för svensken som stod längst bak. Längst fram ser svensken en alban-liknande man. Han skriker då från sin position längst bak: "Skynda på där framme för helvete".

Albanen vänder sig om, ser inte vem det är och skriker: "Vem fan är det?!"

Inget svar.

Ytterligare några minuter går och svensken skriker; "För helvete, kan ni skynda på där framme?"

Albanen vänder sig om igen och säger: "Vem fan är det som skriker?!"

Inget svar.

Svensken börjar bli riktigt otålig vid den här tidpunkten och skriker återigen: "För helvete, kan du där framme gå in någon jävla gång?!"

Albanen vänder sig om en tredje gång och säger: "Vem fan är det?!?!"

Svensken kommer till slut in och undviker albanen så gott han kan. När han kommer hem vid 3-tiden vaknar hans fru av ljudet där nere och hon skriker: "Vem är det i huset?!"

Svensken säger då: "DET ÄR JAG! DET ÄR JAG! DET ÄR FÖR HELVETE JAG"
Senast redigerad av Guadi 2011-07-10 kl. 14:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in