Citat:
Ursprungligen postat av Thetawave
Jag låg med en kille i vintras för att han hade så omotiverat dåligt självförtroende och bad om ursäkt ungefär 800 gånger under en kväll för att han under början av kvällen hade gett mig en (jävligt fin och totalt oslemmig) komplimang. Hans dåliga självförtroende irriterade mig så pass att jag kände mig manad att visa honom att han är bättre än han tror att han är.
Totalt fucked up egentligen, men vi hade trevligt och han var nöjd efteråt. Om än fortsatt dåligt självförtroende... Jag botade honom inte.
Lite tråkigt att höra, själv tycker jag att "botet" mot dåligt självförtroende borde vara att någon ger dig uppmärksamhet och gillar dig. Men hjälper det inte så är det ju så. Men jag är ändå glad att du gjorde ett försök för det

, tack tjejen. Men som du säger så går det kanske inte att "bota", även killen måste ju gå in för det också i så fall. En del gör det men andra inte.
Förstår att du blir irriterad, nä, men har du gett det en chans, då är det inte så mycket mer att göra. du har min respekt. Allt är ju beroende på vilka personer man möter, att ge idiot-killar ny chans och chans igen, trots de har varit otrogen eller slår er är inte heller särskilt bra, inte för dig själv iaf.