Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-07-28, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Min gissning är att det är medicinerna som blockerar dina känslor.

har varit utan medeciner ett tag men det funka inte,,
Men det ag har funderat på var att jag tog mdma och extasy när jag var 18-19 år tog rätt mycket kunde bli 3 dagar i veckan kunde ta 15 st på en kväll men jävligt dumt och korkat och om jag tog 15 så var bara dom 9 första som funka dom andra var utslänga pengar..

Som jag har skrivit i andra trådar är
att jag aldrig känner mig sömmnig eller hunger..

Kan det vara mina serotin receptorer som är sönder??
Senast redigerad av Braxen82 2011-07-28 kl. 21:29.
Citera
2011-07-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braxen82
har varit utan medeciner ett tag men det funka inte,,
Men det ag har funderat på var att jag tog mdma och extasy när jag var 18-19 år tog rätt mycket kunde bli 3 dagar i veckan kunde ta 15 st på en kväll men jävligt dumt och korkat och om jag tog 15 så var bara dom 9 första som funka dom andra var utslänga pengar..

Som jag har skrivit i andra trådar är
att jag aldrig känner mig sömmnig eller hunger..

Kan det vara mina serotin receptorer som är sönder??

Vet i inte särkillt mkt om dom drogerna men det låter troligt att de kan ha med saken att göra ja.
Citera
2011-07-29, 06:33
Bannlyst
[quote=marshemi]Vet i inte särkillt mkt om dom drogerna men det låter troligt att de kan ha med saken att göra ja.[/QUOT

Varför har man Serotin?? jag vet att det stryrr humöret bla glädje vad mer har det för??
Citera
2011-07-29, 07:11
Medlem
[quote=Braxen82]
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Vet i inte särkillt mkt om dom drogerna men det låter troligt att de kan ha med saken att göra ja.[/QUOT

Varför har man Serotin?? jag vet att det stryrr humöret bla glädje vad mer har det för??
Oj vad förstörd du verkar. Kan inte stava, har noll allmänbildning, kan inte känna sorg. Anledningen är nog en kombination av sönderpundad hjärna och medfödd/miljöpåverkad skada.
Citera
2011-07-29, 14:00
Medlem
Citat:
Google is you friend, buddy
Citera
2011-07-30, 10:00
Bannlyst
[quote=1337-5P34K3R]
Citat:
Ursprungligen postat av Braxen82
Oj vad förstörd du verkar. Kan inte stava, har noll allmänbildning, kan inte känna sorg. Anledningen är nog en kombination av sönderpundad hjärna och medfödd/miljöpåverkad skada.

Oj då vilket tråkigt liv du måste ha och inte allmänbildad??? där har du helt fel är mer allmänbildad en dom flesta av mina kompisar, vet du vad Dylexi är??? det är inget man får av ett drog missbruk och det har inte att göra om hur intelligent man är och har haft det sedan födelsen.
Hur orkar folk bry sig om hur man stavar?

Och Serotonin är ju inget direkt ord man lär sig i skolan om. Klart att jag visste att det hade att göra med gläldje och humöret men typ mer vet jag ej lärde mig faktiskt om det när jag tog Ë det var inget som jag lärde mig i skolan..
Citera
2011-07-31, 12:29
Medlem
Vet precis hur du känner. Grät som fan när min hund avlivades när jag var 12 år och där tog det slut. Jag gråter inte när andra dör, min mormor ligger på dödsbädden men jag känner ingenting och jag fattar inte varför. Har dock inte brukat droger men testat de läkemedel du äter (förutom ritalin). Äter fortfarande bl.a Seroquel Depot, sedan en lång tid tillbaka, och har märkt att det gör mig till nån neutral person som är varken eller, till någon som inte är "jag". Tror dock att det inte är den enda orsaken till varför man inte känner den där "sorg-känslan". Sorg kan uttrycka sig på så många olika sätt och jag uttrycker den med aggressivitet och vredesutbrott, jag blir arg och omöjlig men gråter inte. Tog mig ett j-kla bra tag att lista ut det men tillslut såg jag mönstret. Jag önskar att jag kunde gråta och sörja som alla andra och inte ses som en surskalle som bråkar ...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in