Citat:
Ursprungligen postat av Braxen82
Det har varit blandat, farmor, farfar, en av min bästa vänner, tog överdos.. 2 andra närma kompisar..
Men som jag kommer ihåg så har jag kännt riktig sorg, när jag var yngre,, hade en undulat som var jätte tam.. Min mamma ringde när jag var i skolan och sa att något var fel på min undulat jag snabba mig hem och undulaten kunde knappt stå trillade hela tiden. Jag tog den i min hand efter ca 15 SEK i min hand så jag kännde riktig hur hon dog..I min hand precis som den hade väntat på mig att dö;(. Då grät jag riktigt.. Men detta var kanske 15 år sedan.,
Jag har haft kompisar som dött, min far är död, båda morföräldrar döda, farfar död och massa andra.
Vad får mig att känna sorg? Precis som du så dog min undulat i handen och jag bölade okontrollerat i dagar. Var tvungen att ta bort hunden i Januari - Grät spontant i ca 1-2 månader efter och känner stor saknad fortfarande, går inte en dag utan att jag tänker på min vovve.
Död familj, vänner och annat - känner inte ett smack/känner väldigt lite. Är det något fel på mig?
No drugz föresten.