Citat:

Ursprungligen postat av Em7heer

Snutarna i Södertälje verkar få ordningen på staden. Södertäljenätverket och X-team tappar greppet om den undre världen och polisen har lyckats rensa upp skiten. 25 pers har häktats under året varav 12 sitter kvar.
Här snackar polisen om hur de vill att Södertälje ska bli en normal stad...
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/...n-i-sodertalje 

Dany Moussa har ingenting att säga till om i Södertälje längre han är på pundarnivå just nu.
X-team försvann i samband med morden på Eddie Och Jakob X:arna vågar inte heller visa sig i Södertälje längre en av de blev knivhuggen av M.O för ett par månader sen för att han hade på sig deras fula X-tröja och som jag förstod var han bara där hos nån brud dvs inga affärer.
SN har försvagats med Berno inne då han styr upp väldigt mycket själv trots Painfrees raljerande om hur övermäktiga de är så stämmer det inte. 
De försvagas väldigt mycket när Berno är borta att Dany ens kunde starta X-team från början är ett tecken på det, varför jo för att Berno satt inne under tiden X-team startades av Dany.
Nya generationen med Bernos kusin Bibo kurdmördaren i spetsen har inte så mycket att säga till om och inger inte mycket respekt bland de äldre varesig i Södertälje eller ute i Sverige. 
Bulent är rädd för att åka in igen då polisen osv granskar hans liv i detalj för tillfället.
Yksel vet jag inte så mycket om.
Någon som vet hur det är med Roshad och hans "bröder" visar de sig i Södertälje, de var ju allierade med Dany men tillhörde inte X-team?
Bor Roshad fortf i Södertälje? Visar han sig här? Själv har jag inte sett han på väldigt länge.