2011-07-08, 08:40
Medlem
ShallowInfidels avatar
Jag är killen som brukar sno tjejen från killarna som bjudit henne på drinkar hela kvällen.
Brukar vänta medans killarna bjuder tjejerna på drinkar halva kvällen, sen när de är lagomt fulla så kapar jag dem antigen på dansgolvet eller så bjuder jag upp dem även om jag måste trycka mig förbi en barriär med killar för att åstadkomma detta. Vad de utsatta killarna tycker vet jag redan då samtliga ger mig onda blickar och de biffigare killarna brukar emellanåt vilja spöa upp mig.

Det händer även ibland att vissa killar moppsar sig och säger saker som: Vem fan är du?! Dra åt helvete osv osv, detta går dock enkelt att ta sig förbi genom att påminna dem om att man inte pratar med dem.

Det är effektivt som fan och extremt skonsamt för plånboken så jag rekommenderar detta för alla killar med någorlunda bra charm och utseende.

Det händer även att tjejerna eftersom de ändå ha så mycket pengar över från att ha sluppit betala sina drinkar själva, även bjuder en på en runda eller två utöver sexet dvs. ;D

Nedåtsidan med det hela är att man ökar risken för att hamna i bråk sisådär 300%, men det är en risk jag personligen alltid är beredd att ta.

Så, vad tycker ni om killar som gör som jag?
Senast redigerad av ShallowInfidel 2011-07-08 kl. 08:40. Anledning: stavfel
2011-07-08, 08:47
Du är en skön kille helt enkelt; du snor tjejerna från deras providers, precis som det ska vara.
2011-07-08, 08:49
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans.Ganz
Countertråd... nejtack

Sällan, en countertråd hade varit: Jag spöar tjejer som inte bjudit mig på sex efter att jag slösat månadslönen på dem.

Men så är det inte, jag tycker "den andra tråden" är fenomenal och hade jag varit tjej hade jag gjort exakt samma sak själv.
2011-07-08, 08:56
Medlem
Eftersom du på fullaste allvar tror att risken och hamna i bråk är 300%,
kan jag meddela att den icke kan bli mer än 100%.

I den mån killar som du existerar tycker jag nog ni är ett gäng idioter.
2011-07-08, 09:02
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind

Jag skrev att risken ÖKAR med 300% sisådär, det är med andra ord en estimering. För övrigt är det skillnad mellan procent och procentenheter. Snacka om att skjuta sig själv i foten..

Varför är det jag gör omoraliskt eller idiotiskt? Vi lever väl ändå i ett kompetitivt somhälle?
Senast redigerad av ShallowInfidel 2011-07-08 kl. 09:05. Anledning: glömde en greeeeej
2011-07-08, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind

Läs ordentligt risken ökar med 300%

Ts du gör precis efter manualen låt bratsen betala sen knullar du.
2011-07-08, 09:25
Medlem
Gtths avatar
Haha, helt underbart. Why not? Det är smart som fan, och du är inte ensam om det.
Har ju hänt att man suttit med ett par polare och spanat in ett tjej gäng och, ja, gjort precis det du beskriver. Ibland lyckat, ibland mindre lyckat. Ibland bråk, ibland inte bråk.
2011-07-08, 09:37
Medlem
ShallowInfidels avatar
Tack för alla sköna svar, härligt att även andra därute har hittat denna "guldådersmetod".
Great minds act alike

Vore dock intressant att få lite kvinnliga perspektiv på ämnet.
Har känslan av att alla som postat hittills har samtliga varit män.
Senast redigerad av ShallowInfidel 2011-07-08 kl. 09:43. Anledning: för att det är kul
2011-07-08, 09:50
Medlem
CFCSwedens avatar
Haha, hur ofta lyckas du då?
2011-07-08, 10:12
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CFCSweden
Haha, hur ofta lyckas du då?

Jag skulle säga att sucessration ligger på någonstans mellan 60-80% chans per gång. Men man orkar ju mer än en gång per kväll så... . Jag har inte hållt på med detta så länge och jag går sällan ut då jag nästan uteslutande jobbar natt och även ofta helger, så när jag väl gör det är jag alltid inställd på att "gå hela vägen".

Kvinnor imponeras ju av män som inte låter sig intimideras av andra män (jag brukar alltid gå fram till dem ensam, även om jag är med en annan grupp). Så, såvida inte alla tjejer i gruppen har en partner som de är dödsförälskade i och med för stunden, så fungerar det nog alltid. Har iaf gjort det för mig än så länge.
2011-07-08, 10:15
Medlem
Freeoaths avatar
Det är en grymm metod TS. Jag gjorde något liknande förr i tiden (Man har väll blivigt Beige) dock inte varje gång. Riktig eloge till dig om du har en bra ratio mellan lyckat och misslyckat ragg
Varför skulle inte vi få göra så liksom? Tjejerna är ju de som lurar männen, flörtar och ger falska blickar med förhoppningar om de köper mer sprit. Då tycker jag det är våran rättighet som ser lite bättre ut att komma in och rädda situationen :P Det blir win win! Killarna slutar "Tracka" tjejen och hon (plus du) får ligg!
2011-07-08, 10:34
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeoath
Det är en grymm metod TS. Jag gjorde något liknande förr i tiden (Man har väll blivigt Beige) dock inte varje gång. Riktig eloge till dig om du har en bra ratio mellan lyckat och misslyckat ragg
Varför skulle inte vi få göra så liksom? Tjejerna är ju de som lurar männen, flörtar och ger falska blickar med förhoppningar om de köper mer sprit. Då tycker jag det är våran rättighet som ser lite bättre ut att komma in och rädda situationen :P Det blir win win! Killarna slutar "Tracka" tjejen och hon (plus du) får ligg!

Haha +1

Jupp, fast det är ju inte alltid killarna är totala slusk och jag ser det som en större framgång att ha snott tjejer från killar som ser bra ut och har någorlunda sinne för stil och klass samt vältränade killar osv. Än att ha snott tjejer från killar som ser ut som.. ja.. ni fattar vad jag menar.

Men visst, ser man några tvättäkta slusk som öser månadslönen i form av sprit över några underbara <3 ,snygga och falska krogluder så blir det ju givetvis svårt att INTE rädda situationen. Jag börjar nästan se det som en manlig skyldighet, för att inte tala om vilket underbart feministiskt bidrag det är för samhället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in