Jag är killen som brukar sno tjejen från killarna som bjudit henne på drinkar hela kvällen.
Brukar vänta medans killarna bjuder tjejerna på drinkar halva kvällen, sen när de är lagomt fulla så kapar jag dem antigen på dansgolvet eller så bjuder jag upp dem även om jag måste trycka mig förbi en barriär med killar för att åstadkomma detta. Vad de utsatta killarna tycker vet jag redan då samtliga ger mig onda blickar och de biffigare killarna brukar emellanåt vilja spöa upp mig.
Det händer även ibland att vissa killar moppsar sig och säger saker som: Vem fan är du?! Dra åt helvete osv osv, detta går dock enkelt att ta sig förbi genom att påminna dem om att man inte pratar med dem.
Det är effektivt som fan och extremt skonsamt för plånboken så jag rekommenderar detta för alla killar med någorlunda bra charm och utseende.
Det händer även att tjejerna eftersom de ändå ha så mycket pengar över från att ha sluppit betala sina drinkar själva, även bjuder en på en runda eller två utöver sexet dvs. ;D
Nedåtsidan med det hela är att man ökar risken för att hamna i bråk sisådär 300%, men det är en risk jag personligen alltid är beredd att ta.
Så, vad tycker ni om killar som gör som jag?