Citat:
Ursprungligen postat av basketvase007
Jag skiter fullständigt i om du tycker mina inlägg utstrålar intelligens eller inte. Och nu vet ingen av oss här hur pass djupt biten kärringjäveln blev. Jag misstänker att det inte var så allvarligt. Och det viktigaste här är att polisen gjorde helt fel som dödade en katt för detta. Man borde lagt resurser på nåt helt annat! Det här fallet bevisar bara hur efterbliven svenska polisen egentligen är.
Det står att katten bet kvinnan, du säger att du inte vet hur illa det var, men i ett tidigare inlägg skriver du att det knappt kan ha varit särskilt illa "den nöp henne"? Nej, nu får du fan bestämma dig.
Och polisen gjorde inte fel, de utövade helt enkelt bara sin rätt, sett ifrån lagen, och majoriteten av människor skulle nog hålla med. Skulle de slösa tid & resurser på att släpa kattfan till stationen och processera den för att KANSKE hitta ägare menar du? Den hade ju såg ju ut som fan och hade heller inte halsband.
Och inte heller kan de släppa iväg den, tänk om den river ett litet barn som råkar komma lite för nära?
Nej, polisen har inte gjort något fel överhuvudtaget.