Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-06, 23:35
  #13
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liddiz
Jo vi har provat analsex några gånger, visst ohn har fått ont men låter ju lite konstigt om jag skulle spräckt hennes ringmuskel eller?
Kanske gick sönder med hennes förra kille?
Fråga, prata med henne,,kanske gillar hon fislukt
Citera
2011-07-06, 23:50
  #14
Medlem
R3WINDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Kanske gick sönder med hennes förra kille?
Fråga, prata med henne,,kanske gillar hon fislukt

hahahahahaha. världens bästa svar på världens bästa tråd.
Citera
2011-07-06, 23:57
  #15
Medlem
Wertyms avatar
Pressa upp din dase i hennes röv så kommer inte gaserna ut. Win win!
Citera
2011-07-07, 01:20
  #16
Avstängd
CrackThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liddiz
Men hur ska jag formulera mig då? "är det du som fisit? sluta med det" är så dålig på att snacka om sånt haha:P Jo vi har provat analsex några gånger, visst ohn har fått ont men låter ju lite konstigt om jag skulle spräckt hennes ringmuskel eller?

Prata med henne bara. Att alla ska förstora sina problem exponentiellt.


Citera
2011-07-07, 02:53
  #17
Medlem
Divino Codinos avatar
Hon kanske behöver lägga om kosten?
Citera
2011-07-07, 03:00
  #18
Avstängd
CrackThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divino Codino
Hon kanske behöver lägga om kosten?

Kanske är laktosintolerant.
Citera
2011-07-09, 18:30
  #19
Medlem
mahkees avatar
Hur mycket fiser du själv? Tycker du det är ett problem rent allmänt när folk fiser eller är det just bara med DIN flickvän. Annars är det så att tjejer behöver fisa precis lika mycket som killar, om du inte visste om det...du kanske bara har råkat ut för en ovanligt ärlig tjej? Hon kanske känner sig så hemma med dig att hon tycker att hon kan fisa på lite Bättre det än en tjej som har ont i magen hela tiden- garanterat inget sex för dig då
Citera
2011-07-10, 16:21
  #20
Medlem
Psychosocials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liddiz
Men hur ska jag formulera mig då? "är det du som fisit? sluta med det" är så dålig på att snacka om sånt haha:P Jo vi har provat analsex några gånger, visst ohn har fått ont men låter ju lite konstigt om jag skulle spräckt hennes ringmuskel eller?

Herregud du har inte spräckt hennes ringmuskel, idioti.

Och man blir inte slapp i analen av analsex, okunnighet! Snacka inte när ni inte har koll är en jävligt bra grej.

Ringmuskel är en muskel... inte fan blir den slapp av normalt analsex. Fel analsex kan skada, men svensson vanilla anal sex är ingen fara alls. Isåfall skulle alla bli slappa av att vara friska o trycka ut stora fiberrika saker därbak...lol

okej den var dålig :P
Citera
2011-07-10, 19:43
  #21
Medlem
Ge henne en rak höger på käften, sen säger du "Du vet vad det handlar om" och går där ifrån.

Upprepar hon bajsfisandet efter de så får du ta hjälp av några polare att spöa på henne tills hon fattar.

Rusty.Brandsteen out!
Citera
2011-07-10, 19:49
  #22
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Ta upp problemet med en skämtsam ton så blir det inte lika pinsamt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback