Citat:
Ursprungligen postat av applemos
I detta fall dristar jag mig att säga att jag vet bättre än du. Det finns inga som helst belägg för att håret skulle växa fortare av rakning. Tror du även att t.ex. åran som bryter vattenytan har gått av för att det ser ut som det?
Vill du få genomslag för din inbillning kan det vara bra att börja fotografera och föra statistik om din hårväxt, ja.
Angående kissnödigheten (haltande jämförelse) så finns det för det första nervsignaler som signalerar när urinblåsan behöver tömmas, så högst troligt är att du faktiskt behöver gå på toaletten om du känner dig kissnödig. Att någon skulle hävda något annat är föga troligt.
Nej det vet du inte. Du har aldrig sett mig så du kan omöjligt veta hur min hårväxt ser ut.
Ja,
jag vet bäst när
jag beöver gå på toaletten, på samma sätt som att
jag vet bäst när
jag behöver raka mig. Ingen annan, även om du inte tycker jag behöver gå på toa då jg var och kissade för en timme sedan.
[quote=Emelisan]Det är ingen som sagt åt dig vad du ska tycka. QUOTE]
Jo, du, LemPica och applemos.
Citat:
Ursprungligen postat av Emelisan
Det är ingen som sagt åt dig vad du ska tycka. De har lagt fram bevis för att det inte stämmer. Forskning. Du däremot säger bara vad du upplever/ser/känner utan några som helst belägg vilket de har försökt påpeka för dig hur länge som helst men som inte verkar nå ända fram till hjärnan på dig. Dom har belägg för att det inte stämmer, det har inte du. Dom har även förklarat att det kan upplevas att det känns tjockare, men det är inbillning. Det växer inte snabbare, även det är en inbillning. Live with it.
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Det var ju väldigt dumt av mej att tro att du skulle förstå att upplevelse av tjocklek och hur snabbt de växer hänger ihop.
Av dina tidigare inlägg och din totala oförmåga att ta till dej FAKTA så borde jag naturligtvis ha talat till dej som till vilken trotsig 2-åring som helst.
DÄRFÖR förstår jag att det är meningslöst av mej och andra som skrivit fakta i tråden att tro att du skall fatta bara vi förklarar extra noggrant.
Oavsett hur bra man än forskar så finns det alltid undantag, man sa även att Titanic var osänkbart, trots det så sjönk det.
Citat:
Och vem fan har sagt något om att du förtjänar att sitta hemma för att ditt hår växer långsammare (vilket det nu inte gör).
Min poäng var att du har själv skrivit inlägg där du talar om att du varken har några vänner eller kan ta till dej fakta genom att läsa.
P.g.a din totala inskränkthet och oförmåga att lyssna kommer du dö utan att ha fått vänner.
Sådana som du är inte roliga att umgås med.
Hoppas din vilja att ha rätt även när du har fel är värd att leva och dö ensam.
Du.
Ja, jag borde verkligen bli ett mähä utan en enda åsikt om någonting. Då får jag säkert jättemånga vänner och blir skitrolig att umgås med.
Citat:
DÄRFÖR förstår jag att det är meningslöst av mej och andra som skrivit fakta i tråden att tro att du skall fatta bara vi förklarar extra noggrant.
Innebär "extranoggrant" att skratta åt en ssamt kalla en för dum, korkad och värd att dö ensam? O_o