2011-07-05, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegrisarna
Tigg ändå !

Några kronor borde du få iaf ?

Gå till svenska ambassaden och be att dom hjälper dej hem ?

Panta något ?

Snatta ?

Det är inte skamligt att tigga förresten, de som har ska dela med sej till de som inte har !
Om du har ätit så dåligt så länge så ser folk att du behöver mat.

Alla behöver hjälp någon gång i livet !

ne asså tack endå för att du bryr dej men ja kan verkligen inte de, ja e berädd o svälta faktist, ja har ett tag över huvudet ingen behöver se att ja mår såhär dåligt. ja har min dator ja e lätt berädd o bli av med den!!! utöver de har ja inget annat faktist.

kan verkligen svenska ambasaden hjälpa än hem ? för isf försöker ja på någotsätt göra nått för bussbiljetten till prag :O
Citera
2011-07-05, 20:52
Medlem
lolliances avatar
Varför har du inte tänkt ut en ekonomisk plan när du flyttar en längre bit utomlands som fattig studerande?? Fan för dig att lura folk på pengar.. använd hjärnan nästa gång och inse att du kanske är för fattig för att flytta dit i ditt läge. Keep on starvin.
Citera
2011-07-05, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolliance
Varför har du inte tänkt ut en ekonomisk plan när du flyttar en längre bit utomlands som fattig studerande?? Fan för dig att lura folk på pengar.. använd hjärnan nästa gång och inse att du kanske är för fattig för att flytta dit i ditt läge. Keep on starvin.

min ekonomiska plan ska ja nu säga dej!!!
min dröm va o bli tandläkare, ja fick den här chansen. csn betalade mej 140 tusen kronor
ja betalade min skola som kostade 100 tusen
min hyra låg på 3200 kr per månad (FANNS INGET BILLIGARE!!!!!!!!!!!!!!)
ja betalade hela året direkt och vad händer jo ja har inga pengar kvar, de lilla ja hade överlevde ja på de minimalaste som finns
och nu e de slut, va gör man då ? ja bryr mej inte om det där, ja e en överlevare, klarar ja mej en månad till på nått sätt så har ja klarat mitt första år, klarar ja det inte och ja skulle bli översjuk eller vafan som hälst, så försökte ja nå min dröm i alla fall
Citera
2011-07-05, 21:11
Medlem
punkteradpunks avatar
gå till olika företag och fråga efter jobb? annars får du helt enkelt gå ut o leta mat i soptunnor
Citera
2011-07-05, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punkteradpunk
gå till olika företag och fråga efter jobb? annars får du helt enkelt gå ut o leta mat i soptunnor

de får nog bli så faktist, fixa iordning mej imon å gå leta får man hoppas på nått =)
Citera
2011-07-05, 21:21
Bannlyst
Du går ut och äter på resturang, gör det utomhus och ta springnota? Det är inte alls svårt.
Citera
2011-07-05, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pangea2k
Du går ut och äter på resturang, gör det utomhus och ta springnota? Det är inte alls svårt.

Juste !!! de kan man ju!!! på med tränings kläder nu ska ja äta!!! JA ÄLSKAR DEJ TACK !!!!!!!!!
Citera
2011-07-05, 21:28
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyFTW431
e de sant ? fast ja vet inte, de e också tigga fan
Du gör ju allt utom homosexualitet skrev du, men nu vill du inte gå till kyrkan och be om pengar?
Citera
2011-07-05, 21:31
Medlem
punkteradpunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyFTW431
Juste !!! de kan man ju!!! på med tränings kläder nu ska ja äta!!! JA ÄLSKAR DEJ TACK !!!!!!!!!

måste du ha träningskläder för att ta en springnota? ta på dig något vettigt istället
Citera
2011-07-05, 21:36
Medlem
Berätta hur det gick sen.

En skämt en kompis till mig trodde på fullaste allvar funkade, men han vågade aldrig prova det var att säga "Waiter! I have to go to the toilet, and take a "springnota" as we call it in Sweden, so is it okey for you that I'm taking a springnota?"
(känns inte som att engelskan är på topp just nu, har inte sovit speciellt bra på ett tag så kan fan inte koncentrera mig)
Citera
2011-07-06, 01:51
Medlem
BÄSTA någonsin :P ja beställde så mycket hade med mej en ryggsäck som ja stoppa ner lite i oxå hehe =) åhh de va längesen man åt såhär !!! tack för tippset får bli en ny resturang varjje dag hahahah tills de inte finns några kvar en bra tillfällig lösning må man säga =)
Citera
2011-07-06, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Berätta hur det gick sen.

En skämt en kompis till mig trodde på fullaste allvar funkade, men han vågade aldrig prova det var att säga "Waiter! I have to go to the toilet, and take a "springnota" as we call it in Sweden, so is it okey for you that I'm taking a springnota?"
(känns inte som att engelskan är på topp just nu, har inte sovit speciellt bra på ett tag så kan fan inte koncentrera mig)

hahaha kanske säger de imorgon. du ville veta hur de gick kan berätta lite mer i detalj
först sätter ja mej (ja rakade mej först o så med ett par adidas byxor och en röd fredperry tröja)
sattte mej beställde in en sån kyckling file med så friterad potatis med världens godaste sås, åt up o beställde en till, de va inte så stora portioner, sen tog ja en kola, och en 6a wisky vet inte va de va för nån men den va go, sen frågade ja efter en pizza så sa ja att ja väntar på nån så kom han efter en kvart o sa att den e klar var e din kompis ja sa hämta den hit så hämta han den reste ja mej upp körde ner den i väskan (hade plastpåse så dum e ja inte) sen kubba ja för livet hahhahaha sprang genom stand och sen finns det typ massa små gator i centrum zick zacka lite sprang över bron sen gick ja hem =) underbar dag!!! blev en liten historia o berätta också hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in