Tjenare!
Fick hem mitt nya datorpaket idag och tänkte sätta i min nya I5 2500K processor men det kändes väldigt trögt när jag skulle fästa fast processorn med det där "metall-locket".
Jag tycker att pinsen ser snea ut, eller ska de vara så?
Hjärnan i din burk är dock processorn. Och jag använde mig av en väldigt tvivelaktig terminologi med "-bögen" efter. Ursäkta mig. Men eftersom pinsen är böjda blir ytan mot blecken på processorn större, = mer information som når den samtidigt.
Tycker det ser ut som om dom ska vara böjda! Men sök mer för att vara säker
OJ har va vi snabb att svara :P hehe well well du har ditt svar
Ja, detta upptäckte jag med precis! Dock så känns det konstigt att behöva ta till så mycket våld för att få ner "spaken" på sin plats. Jag får inte ner "spaken" halvvägs innan det tar stop..
Ja, detta upptäckte jag med precis! Dock så känns det konstigt att behöva ta till så mycket våld för att få ner "spaken" på sin plats. Jag får inte ner "spaken" halvvägs innan det tar stop..
Nä man vill ju inte direkt förstöra sina dyra leksaker det första man gör! :P hehe
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!