Ja, klart som fan fattar jag att det är ett MEGA stort lan, men jag menar, är där mkt stora turneringar? många gamers- gamers märken typ razor etc som kommer dit? om man e där vill man kanske inte bara spela utan gå runt o kolla alla stånden, nej inte kukarna.... osv... om där finns ngra? men vågar man lämna sin dator ifred där , har hört att där finns extremt mkt tjuvar etc, så ngn erfaren som har varit där? hur gjorde ni och vad kan man göra på dreamhack m.m, är sugen på att åka ditt winter 2011
Man kan göra så mycket på Dreamhack senast jag var där(med dator) fick jag inget stulet dock la jag mus/headset/tangentbord bakom skärmen när jag gick ifrån datorn.
-Träffat vänner jag lärt känna igenom internet.
-Sett live turneringar.
-Kollat runt i olika monters.
-Gått på föreläsningar.
-Provspelat BF3 PreAlpha.
-Varit med i minitävligar(Wheel of fortune, Årsprenumeration på Cocio chokladdryck, etc.)
-Fått massor med gratissaker(t-shirts och liknande).
-Fått vara med om en grym stämning.
Jag har säkert glömt en massor men det lämnar ju utrymme för andra att fylla i.
När jag var där för ett par år sedan så spenderade jag en del av tiden på ett badpalats 10 min från Elmia. Det var kul.... Riktigt goda hamburgare på sibyllan i närheten också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!