2011-07-04, 00:50
Medlem
tjorven86s avatar
Jag har precis kopplat in min gamla Syncmaster till datan, har sedan tidigare en Syncmaster. Jag har alltså två skärmar just nu.

Använder mig utav Windows 7 Ultimate, och jag undrar nu hur jag gör för att t.ex. alltid få Spotify att öppnas på den högra skärmen, och Chrome på den högra. Eller är inte detta möjligt? Jag vet att jag kan flytta mellan skärmarna, men skulle underlätta om programmen öppnades på förvald skärm

Någon som kan komma med lite tips?

EDIT: Kanske skulle placerat tråden i Windows-tråden istället..
Senast redigerad av tjorven86 2011-07-04 kl. 00:55.
Citera
2011-07-04, 10:14
Medlem
turkbygges avatar
när jag öppnar ett program, drar det till valfri skärm och sedan stänger ner det så startas det alltid på den skärmen där det stängdes av men så har jag XP
Citera
2011-07-04, 10:16
Medlem
Blaxmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turkbygge
när jag öppnar ett program, drar det till valfri skärm och sedan stänger ner det så startas det alltid på den skärmen där det stängdes av men så har jag XP

Gör så för mig också och jag har Win 7.
Citera
2011-07-04, 14:49
Medlem
tjorven86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaxmix
Gör så för mig också och jag har Win 7.

Men det gör det för mig med, men inte när jag startar om datan. Vill att vissa program alltid ska öppnas på högra skärmen.
Citera
2011-07-05, 01:02
Medlem
Blaxmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjorven86
Men det gör det för mig med, men inte när jag startar om datan. Vill att vissa program alltid ska öppnas på högra skärmen.

Tror det gör så för mig, iallafall program som vlc player.. inte säker på internet osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in