Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Lite sugen blir man allt på att testa.

Men är det ingen risk att man typ spräcker tjejen om man kör på med extremt hårt analsex?
Det finns mängder med skräckpropaganda om analsex över lag. Chansen att du ska "spräcka" henne är liten. Frågan är bara vad man anser vara spräcka?
1. hudbristningar runt ändtarmen, tämligen stor chans om du inte använder glidmedel.
2. Stukad röv, om hon kniper för allt du är värd samtidigt som du trycker in den lär hon få en sträckning i sphincter. Kan hända under samlag om hon krampar.
3. Sphincter brister. Fruktat ovanligt. Kräver operativt ingrepp.
4. Tarmen brister, också mycket ovanligt och kräver operativt ingrepp. Kräver mer eller mindre att man antingen har så lång att den punkterar tjocktarmens nedre veck, alternativt att man trycker in kuken snabbt och hårt i en vinkel som är helt uppåt väggarna fel.
Trots nymoralisternas klagan så händer det i princip aldrig att någon kommer in till akuten med söndertrasad röv. De mycket få gånger detta sker så är det under våldtäkt och då oftast om förövaren för in objekt i häcken.
Vi talar som sagt här om en del av anatomin som är skapad för att släppa ut enorma föremål skapade av ost, fett, proteinbaser och så vidare. Samma gäller även för vaginan. Här bör man även veta att det är fler som kommer in med allvarliga bristningar i slidan än i rumpan.
Jag skulle oroa mig mer över att hon ger mig en höger, än att jag skadar henne.
(Svaret nedskrivet efter att ha blivit framrapat av semestrande professionelt urologisk sambo...)