2011-07-03, 15:53
Medlem
Någon mer än jag som gillar extremt hårt analsex? Jag gjorde det med en smal tjej en gång hon ville bara att jag knullade henne i fittan men när vi va i mitten av akten så tryckte jag in den i tvåan och knullade henne hårt hon skrek som bara den i smärta och det gjorde mig så kåt. När jag var klar och hon skulle ställa sig upp så kunde hon knappt gå helt underbar syn Någon som också skulle vilja testa detta?
Citera
2011-07-03, 16:08
Medlem
sommarlovs avatar
Det du beskriver kallas misshandel alt. våldtäkt!
Citera
2011-07-03, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov

endast inom sveriges gränser
Citera
2011-07-03, 17:10
Medlem
canterburys avatar
djursex är det fortfarande lagligt? men lite påtvingad o hård rumpsex e straffbart??? Härligt land....
Citera
2011-07-04, 10:51
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Nej, där har du allt lite fel, det kallas hård analsex. Så länge man inte gör något mot någons vilja så är det faktiskt inte fel, även om alla kanske inte tycker om det.
Smärta kan vara helt underbart.
Citera
2011-07-04, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Nej, där har du allt lite fel, det kallas hård analsex. Så länge man inte gör något mot någons vilja så är det faktiskt inte fel, även om alla kanske inte tycker om det.
Smärta kan vara helt underbart.

Enorm juridisk gråzon det här. Så länge båda är med på det så är det helt okej att banka så att det skriks. Här var det dock ganska otydligt om hon ville blir påsatt i rumpan så att hon skrek. Dock verkar hon ju inte ha polisanmält honom så hon ville nog. Personligen skulle jag aldrig i helvetet ha vågat göra det, även om du accepterar det så finns det en hel del tjejer därute som skulle drämma på med en våldtäktsanmälan i det här läget.
Naturligtvis beror det på hur väl man känner damen i fråga.
Citera
2011-07-04, 12:30
Medlem
Diablesss avatar
Lite sugen blir man allt på att testa. Men är det ingen risk att man typ spräcker tjejen om man kör på med extremt hårt analsex?
Citera
2011-07-04, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Lite sugen blir man allt på att testa. Men är det ingen risk att man typ spräcker tjejen om man kör på med extremt hårt analsex?

Det finns mängder med skräckpropaganda om analsex över lag. Chansen att du ska "spräcka" henne är liten. Frågan är bara vad man anser vara spräcka?
1. hudbristningar runt ändtarmen, tämligen stor chans om du inte använder glidmedel.
2. Stukad röv, om hon kniper för allt du är värd samtidigt som du trycker in den lär hon få en sträckning i sphincter. Kan hända under samlag om hon krampar.
3. Sphincter brister. Fruktat ovanligt. Kräver operativt ingrepp.
4. Tarmen brister, också mycket ovanligt och kräver operativt ingrepp. Kräver mer eller mindre att man antingen har så lång att den punkterar tjocktarmens nedre veck, alternativt att man trycker in kuken snabbt och hårt i en vinkel som är helt uppåt väggarna fel.

Trots nymoralisternas klagan så händer det i princip aldrig att någon kommer in till akuten med söndertrasad röv. De mycket få gånger detta sker så är det under våldtäkt och då oftast om förövaren för in objekt i häcken.
Vi talar som sagt här om en del av anatomin som är skapad för att släppa ut enorma föremål skapade av ost, fett, proteinbaser och så vidare. Samma gäller även för vaginan. Här bör man även veta att det är fler som kommer in med allvarliga bristningar i slidan än i rumpan.

Jag skulle oroa mig mer över att hon ger mig en höger, än att jag skadar henne.

(Svaret nedskrivet efter att ha blivit framrapat av semestrande professionelt urologisk sambo...)
Citera
2011-07-04, 13:05
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Enorm juridisk gråzon det här. Så länge båda är med på det så är det helt okej att banka så att det skriks. Här var det dock ganska otydligt om hon ville blir påsatt i rumpan så att hon skrek. Dock verkar hon ju inte ha polisanmält honom så hon ville nog. Personligen skulle jag aldrig i helvetet ha vågat göra det, även om du accepterar det så finns det en hel del tjejer därute som skulle drämma på med en våldtäktsanmälan i det här läget.
Naturligtvis beror det på hur väl man känner damen i fråga.
I denna kontexten så lät det inte som våldtäkt men ja, man ska ju givetvis veta om personen man ligger med uppskattar liknande tilltag innan man provar.
Citat:
demiurg2 svarade väldigt bra faktiskt men jag vill tillägga att även om det inte är så värst allvarligt med sprickor i huden runt analen så är det i alla fall fruktansvärt oskönt, dessutom misstänker jag att det inte är så skönt för killen heller att tränga sig in i ett torrt hål, så någon form av väta är att rekommendera, om det så bara är fittsaft eller saliv men försök iaf inte drämma in den i ett dammtorrt hål.
Citera
2011-07-04, 13:10
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Det finns mängder med skräckpropaganda om analsex över lag. Chansen att du ska "spräcka" henne är liten. Frågan är bara vad man anser vara spräcka?
1. hudbristningar runt ändtarmen, tämligen stor chans om du inte använder glidmedel.
2. Stukad röv, om hon kniper för allt du är värd samtidigt som du trycker in den lär hon få en sträckning i sphincter. Kan hända under samlag om hon krampar.
3. Sphincter brister. Fruktat ovanligt. Kräver operativt ingrepp.
4. Tarmen brister, också mycket ovanligt och kräver operativt ingrepp. Kräver mer eller mindre att man antingen har så lång att den punkterar tjocktarmens nedre veck, alternativt att man trycker in kuken snabbt och hårt i en vinkel som är helt uppåt väggarna fel.

Trots nymoralisternas klagan så händer det i princip aldrig att någon kommer in till akuten med söndertrasad röv. De mycket få gånger detta sker så är det under våldtäkt och då oftast om förövaren för in objekt i häcken.
Vi talar som sagt här om en del av anatomin som är skapad för att släppa ut enorma föremål skapade av ost, fett, proteinbaser och så vidare. Samma gäller även för vaginan. Här bör man även veta att det är fler som kommer in med allvarliga bristningar i slidan än i rumpan.

(Svaret nedskrivet efter att ha blivit framrapat av semestrande professionelt urologisk sambo...)

Wow, tack! Det var bra info där.

Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
demiurg2 svarade väldigt bra faktiskt men jag vill tillägga att även om det inte är så värst allvarligt med sprickor i huden runt analen så är det i alla fall fruktansvärt oskönt, dessutom misstänker jag att det inte är så skönt för killen heller att tränga sig in i ett torrt hål, så någon form av väta är att rekommendera, om det så bara är fittsaft eller saliv men försök iaf inte drämma in den i ett dammtorrt hål.

Nej det är sant. Klart man ska ha glidmedel.
Men är det så att tejer tål hårt analsex bättre än man tror? Rent fysiskt då. Sen är det klart att smärtkänslighet spelar in...
Citera
2011-07-04, 13:16
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Nej det är sant. Klart man ska ha glidmedel.
Men är det så att tejer tål hårt analsex bättre än man tror? Rent fysiskt då. Sen är det klart att smärtkänslighet spelar in...
Rent fysiskt kan väl alla ha hårt analsex, sen beror det ju på om de tycker om det. =)
För att komma undan den värsta smärtan så är det bra om man tar den lugnt och försiktigt i början, låt kroppen vänja sig innan du dundrar på, men väl inne så är det ju bara att åka. =D
Citera
2011-07-04, 13:50
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:

Va e du för alfahanne egentligen? Hon lär inte kunna ge någon en höger om du trycker ner henne på mage och lägger kroppstyngden över. Det skulle krävas en styrkelyftare i världsklass för att ta sig loss från mig i en sådan ställning. Du kan om du vill!

Citat:
Men är det så att tejer tål hårt analsex bättre än man tror?

Tror inte det är några skillnader mellan könen faktiskt. Kanske inte det du avsåg men tyckte distinktionen var kul.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in