2011-08-13, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frullo
Någon mer än jag som gillar extremt hårt analsex? Jag gjorde det med en smal tjej en gång hon ville bara att jag knullade henne i fittan men när vi va i mitten av akten så tryckte jag in den i tvåan och knullade henne hårt hon skrek som bara den i smärta och det gjorde mig så kåt. När jag var klar och hon skulle ställa sig upp så kunde hon knappt gå helt underbar syn Någon som också skulle vilja testa detta?

Haha grymt det med att dom har svårt att gå eller stå upp stämmer! jag knulla en tjej också brutalt i anala hon sa att hon hade röv värk i 3 dagar o inte kunde röra på sig smidigt
Citera
2011-08-17, 23:16
Medlem
orro23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frullo
Någon mer än jag som gillar extremt hårt analsex? Jag gjorde det med en smal tjej en gång hon ville bara att jag knullade henne i fittan men när vi va i mitten av akten så tryckte jag in den i tvåan och knullade henne hårt hon skrek som bara den i smärta och det gjorde mig så kåt. När jag var klar och hon skulle ställa sig upp så kunde hon knappt gå helt underbar syn Någon som också skulle vilja testa detta?

Låter som en fin belöning..
Citera
2011-08-18, 00:40
Medlem
Skinnycurls avatar
Finns nästan inget som är så tändande som hårt analsex, dock så föredrar jag lite glidmedel och en varning först.
Men gärna fasthållen, lätt stryptag och sen bli rejält körd. Gärna en dildo i fittan samtidigt .

Har dock varit lite skraj för det beryktade baksugs-bajset, men verkar vara en myt, sålänge man inte är akut skitnödig.
Citera
2011-08-18, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnycurl
Har dock varit lite skraj för det beryktade baksugs-bajset, men verkar vara en myt, sålänge man inte är akut skitnödig.

Var inte det, lite bajs på kuken är en kalkylerad risk när man lodar djupet av en ljuv kvinnas anal.
Citera
2011-08-18, 16:23
Medlem
tyckte hon om det. alltså när du tog henne hårt i röven?
Citera
2011-08-18, 16:35
Medlem
Masturblijas avatar
Det är verkligen skönt, först blötlägga kuken i fittan och sedan trycka in den i anus för att sedan våldsknulla den tills man sprutar den full med sperma. Akta bara så att du inte får en bit bajs när du drar ut den.
Citera
2011-08-18, 16:53
Medlem
chaquettes avatar
Det var det värsta jag har hört! Hoppas att du blir anmäld din jävla fittskale.
Citera
2011-08-21, 04:58
Medlem
...as...s avatar
Medelåldern verkar ligga på 14 år i den här tråden.

Jag gillar att ge hårt analt. Men man måste i 9 fall av 10 börja försiktigt annars är det kört.
Det finns vissa tjejer som går igång på att torrknulla röven men de är få.
Det finns även tjejer som enbart vill ha analsex och endast kan komma om dom har det.

Det finns mycket att tänka på mitt unge troll. Glidmedel är det viktigaste.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in