2011-07-03, 13:42
Medlem
För att Iron Maiden är lite bättre än alla andra band.
Citera
2011-07-03, 14:29
Medlem
Drumsticks avatar
Kanske för att dom är så sinnessjukt bra och man blir helt i extas av att vänta på en konsert?
Mer än bara ett band youknow..
Citera
2011-07-03, 14:48
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovven
http://www.youtube.com/watch?v=netkL46URjg Tycker Maiden är jätte töntiga. Det är väl bara yngre tonåringar och smått efterblivna lyssnar på dom och hyllar dom som om dom vore gudar.

bröderna hårdrock är stora maiden-fans, hur sjutton gör det bandet "jätte töntiga"
"Yngre tonåringar" snälla... skriv om saker du faktiskt vet nåt om,
Citera
2011-07-03, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
bröderna hårdrock är stora maiden-fans, hur sjutton gör det bandet "jätte töntiga"
"Yngre tonåringar" snälla... skriv om saker du faktiskt vet nåt om,
Texterna är töntiga, musiken är töntig därför blir det jätte töntigt. Sen är det mest p12or och smått efterblivna som lyssnar på dom. Iallafall dom jag träffat, se bara bröderna hårdrock dom har ju inte direkt alla chips i påsen.
Citera
2011-07-03, 15:48
Medlem
Citat:
Texterna är töntiga, musiken är töntig därför blir det jätte töntigt. Sen är det mest p12or och smått efterblivna som lyssnar på dom. Iallafall dom jag träffat, se bara bröderna hårdrock dom har ju inte direkt alla chips i påsen.

Det vet du väl inget om, har du träffat Pelle och Erik?
Eller baserar du det på de gamla klippen som är rätt mycket skådespeleri?
Citera
2011-07-03, 18:24
Medlem
Finnelits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark

Svaret på din fråga är nog att hårdrockare alltid fått försvara sin musik, för den har aldrig erkänts, och därmed tror jag hårdrockare är mer inskränkta än andra vad gäller musik.

+1

Kan tillägga att Maiden ofta är en startpunkt för ett gediget hårdrock/metalintresse, framförallt för dessa människor som är födda efter 1980. Blir lite som att försvara en "fadersfigur" inom musiken. Kan jag tycka.
Citera
2011-07-03, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Det vet du väl inget om, har du träffat Pelle och Erik?
Eller baserar du det på de gamla klippen som är rätt mycket skådespeleri?
Baserar det på klipp jag sett av dom, och deras band. Har du träffat dom?
Citera
2011-07-03, 19:54
Medlem
Citat:
Baserar det på klipp jag sett av dom, och deras band. Har du träffat dom?

Ja, det är inget speciellt med dom alls. Den gamla dokumentären eller vad man ska kalla det är ju mest skådespeleri och överdrifter. Visst de är väl inte som vanliga radhus svensson i samma ålder men de är inte direkt annorlunda mot andra som pysslar med musik.
Citera
2011-07-03, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av panzarpanda
Nja, men skillnaden mellan Justin Biebers fangirls och maidenfans är att biebers fangirls är max 14 medan maidenfansen är vuxna människor som förväntas (men ofta misslyckas) med att ha nåt vett i skallen. Jag dyrkade Savage Garden när jag var 13, men det betyder ju inte att jag håller på med sådana pubertala fjanterier som vuxen människa.

Att Maiden är ett av världens största band är väl inget argumen i sig till att deras fans beter sig som sektmedlemmar. Hårdrock är dessutom inte olik all annan musik, du borde lyssna mer på klassiskt och se vart allt är taget ifrån.
Jag vet att det inte är olik ALL annan musik.
Men precis som någon skrev. Alla metal fans är sånna till sina band! fallet med maiden är som sagt bara att dom har sjukt mycket fans!
Citera
2011-07-03, 21:19
Medlem
Tyris avatar
Citat:

Jävla idiot, kan du definiera ordet tönt eller, och vart fan får du ifrån att det endast är p12or och efterblivna som lyssnar på maiden? Jag är varken 12 år, eller efterbliven för den delen, något som du däremot verkar vara. Du om någon verkar inte "ha alla chips i påsen". Jävla pajas.

/Tyri
Citera
2011-07-03, 22:53
Medlem
Eckepeckes avatar
Citat:

Nej det klart och därför är alla fans till AIK idioter som går på anabola, drar en lina kokain och sen river en läktare varje match?

Även om det kanske stämmer för ett fåtal så gör det naturligtvis inte det för alla. Skärp dig..
Citera
2011-07-03, 23:07
Bannlyst
Citat:
Haha, alltså allvarligt talat. Orka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in