2012-11-18, 00:55
Medlem
mengelebarns avatar
vad anser ni är de mest optimala tider att injecta ghrp-2? Hade tänkt mig ett stick direkt när jag vaknar 05:00 för att sedan styrketräna 06:00, ett stick 17:00 samt ett stick vid 10:30 läggdags. Någon som vet om hur ghrp påverkar naturliga gh-produktionen? Kan kroppen fortfarande frigöra GH efter ett tungt styrkepass om man injecta ghrp 1h innan träningspasset?
Citera
2012-11-18, 18:18
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mengelebarn
vad anser ni är de mest optimala tider att injecta ghrp-2? Hade tänkt mig ett stick direkt när jag vaknar 05:00 för att sedan styrketräna 06:00, ett stick 17:00 samt ett stick vid 10:30 läggdags. Någon som vet om hur ghrp påverkar naturliga gh-produktionen? Kan kroppen fortfarande frigöra GH efter ett tungt styrkepass om man injecta ghrp 1h innan träningspasset?

Jag prövade att sätta både ghrh och ghrp-2 c.a 1h innan morgonpasset, resultatet var en rejäl sänkning av energi och ork på gymmet, men du kan ju pröva och se hur det fungerar för dig.
Dock känns det bättre att sätta dom direkt efter passet. Men ifall jag kör lite morognpromenad/lätt kadrio brukar jag sätta det innan för fettföbrännande effekt + lite aminosyror.
Citera
2012-12-04, 22:53
Medlem
Bigzys avatar
Har lite problem med att få mitt ghrp2 att lösa upp sig ordentligt i bac vattnet.
När jag blandar mod-1 så blir det kristallklart.

Något spec man kan göra så pepisarna blandar ut sig ordentligt?
Citera
2012-12-05, 14:56
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatnot
Vätskeretentionen man kan få på ghrp-2, hur brukar den komma för er?
Säger det pang som på aas där man kan gå upp 3kg på ett par dagar eller tar det tid?

Gör min första vända på ghrp-2 och har legat på en vecka nu. Under denna tiden har jag gått upp 3 kg, legat stabilt de senaste dagarna.

Jag har kört ghrp-2, ghrp-6, ipamorelin och ren växt. Tycker jag lägger på mig vätska på alla. Särskilt i magregionerna och lite upp och ner. Ghrp-6 inducerade lite prl-rubbningar så man lakterade lite när det kombinerades med andra prl-höjare. Räknar på 4-5 kilo vätska endast från växt och peptider varje gång.
Citera
2012-12-11, 01:58
Medlem
Ghrp-6

Har kommit över 30burkar ska fota dem och lägga upp dem här så ni ser, de ska va ja fått veta en burk räcka 25dagar.

Kan ni konstatera milligram etc etc, de är pulver i ampullerna som man får blanda själva.

Vad är priset på dessa?

Jag köpte 40st för 12.000kr.

Har jag blivit blåst?

Tack på förhand!

De är gjorda i svenskt pålitligt labb, men hur länge kan man gå på de utan att ta skada?
Citera
2012-12-11, 07:29
Medlem
whatnots avatar
Bör vara 5mg i varje. Är det 30 eller 40 du köpt? Du skriver båda mängderna...
300 styck är ok pris.
Citera
2012-12-11, 07:47
Medlem
Handlar du grejer för 12k utan ha en aning om vad du köper... jisses..
Citera
2012-12-11, 09:03
Medlem
HappyHarrys avatar
Jag har sett både 2mg och 5mg vialer.

Du är en idiot som inte vet vad du betalat för och jag skulle aldrig köpa av dig av den anledningen.

Jag tror inte ett ögonblick på att dom är gjorda i ett svenskt labb. Peptider görs inte här.
Senast redigerad av HappyHarry 2012-12-11 kl. 09:05.
Citera
2012-12-11, 09:28
Medlem
Thomaspunkts avatar
Du har blivit blåst rejält. Om det nu är 40st vialer du har köpt så bör du kunnat få de för under 250kr per vial. Hur ska vi kunna veta mängden? och som HH säger, peptider görs inte i Sverige.
Citera
2012-12-11, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonsofsthlm
Har kommit över 30burkar ska fota dem och lägga upp dem här så ni ser, de ska va ja fått veta en burk räcka 25dagar.

Kan ni konstatera milligram etc etc, de är pulver i ampullerna som man får blanda själva.

Vad är priset på dessa?

Har jag blivit blåst?

Tack på förhand!

De är gjorda i svenskt pålitligt labb, men hur länge kan man gå på de utan att ta skada?

Milligram syns inte på kristallerna i regel om det är bara 2, 5 eller 10mg.
Priset beror på VAD och mängd.
Jag ger 200kr/ampull vid köp av 10-19 och 180kr/ampull 20-30 för för de vanliga som 2:an, 6:an, mod 1-29 o M2. Så ja du har nog blivit blåst.
Som andra sagt, Peptider görs inte i sverige, Kina eller USA är mest rimligt
Så ja, nog blåst om
Citera
2012-12-12, 10:29
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonsofsthlm

Vad är priset på dessa?

Har jag blivit blåst?

Tack på förhand!

Hahaha. "Svenskt, pålitligt labb"?. Jo tjena. Alla peptider tillverkas i Kina vad än mupparna på diverse försäljningsforum påstår. Vad skulle det vara för peptid om man får fråga?
Citera
2012-12-13, 19:07
Medlem
Istället för att starta en ny tråd testar jag posta hära, har beställt ghrp-2 & grf mod 1-29. Har planerat att köra cirkus 50 dagar till att börja med med två injects per dag (morgon & kväll) på 100mcg. Mitt mål är att få bort lite fläsk och öka i styrka, kan tillägga att jag aldrig använt peptider eller AAS tidigare. Det jag undrar är helt enkelt om ni har några tips eller grejer som är bra att tänka på.

Jag vet att man ska ta det på tom mage och att man ska vänta 15-30min på att äta något efter, och att äta lite fett o kolisar. Och så undrar jag ifall det går bra att stoppa subq i utsidan på låret? Måste kunna variera injektions stället för att undvika blåmärken.

Alla tips är välkomna.
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in