2011-07-01, 12:20
Medlem
Tjenare
Jag e en kille från södra norrland med lite problem. Jag va ensam hemma och drog en lyxrunk, jag höll på i cirka 30 min sen när jag väl var klar hade jag små sprickor i förhuden och de försvinner inte. Min förhud blev också jättetrång några dagar efteråt och det bildas torrhud som flagnar och sårskorpor över sprickorna. Jag har försökt med hudsalva men det har inte fungerat.. Men såfort jag ska runka så har jag så torr förhud så den spricker igen och så håller det på.. Skall träffa en tjej imon också så har lite problem.. Vad skall jag göra? :O Snälla hjälp mig
Citera
2011-07-01, 12:29
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Sluta runka så det får läka i fred?
Citera
2011-07-01, 12:40
Medlem
Nathersans avatar
Sök en penis doktor ganska nu typ för det verkar allvarligt.
Du kan ju avstå från att ha sex?
Citera
2011-07-01, 13:10
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frullo
Tjenare
Jag e en kille från södra norrland med lite problem. Jag va ensam hemma och drog en lyxrunk, jag höll på i cirka 30 min sen när jag väl var klar hade jag små sprickor i förhuden och de försvinner inte. Min förhud blev också jättetrång några dagar efteråt och det bildas torrhud som flagnar och sårskorpor över sprickorna. Jag har försökt med hudsalva men det har inte fungerat.. Men såfort jag ska runka så har jag så torr förhud så den spricker igen och så håller det på.. Skall träffa en tjej imon också så har lite problem.. Vad skall jag göra? :O Snälla hjälp mig

Du kan alltså inte träffa en tjej utan att ligga?!? Jahaja....

Hade du haft sex kort innan denna incident? Det kan ju vara svamp eller något, det kan väl se ut som hudflagor även om jag hört att det är svårt för en kille att få svamp. Jag menar bara att det inte behöver ha med din lilla lyxrunk att göra.
Citera
2011-07-01, 13:26
Medlem
Va säkert ett år sedan jag hade sex.. Så tror inte det är svamp :/ Kan det vara kondomen?
Citera
2011-07-01, 15:08
Medlem
svineds avatar
sluta tvätta ollonet med tvål så ska du se att det försvinner, stör du ph-balansen i huden blir den torr o spricker
Citera
2011-07-01, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solid.Alvedon

Lite ot kanske, men carrooouw du har stora bröst!

Det var inte OT, det var On Topic! Spot on, mate!

OnT: När jag var yngre och runkade mycket, när det var intressant osv, så blev det liknande för mig när jag runkat typ 3ggr på samma dag eller mer. Det lägger sig om du ger fan i det i några dagar.
Citera
2011-07-01, 17:36
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Va säkert ett år sedan jag hade sex.. Så tror inte det är svamp :/ Kan det vara kondomen?

Du verkar tro att eftersom det var längesen du hade sex så är det inte svamp. Sorry pal, det funkar inte så. Du kan få svamp av allt möjligt.
Citera
2011-07-01, 17:51
Medlem
BlueStars avatar
E&S --> M&H

/Mod
Citera
2011-07-02, 01:48
Medlem
magis avatar
Citat:
Tjenare

Du kan ha hudsvamp.

Om daktacort salva hjälper har du svampinfektion i kroppen som kan tas bort med terbinafin piller.

Magi
Citera
2011-07-02, 01:54
Medlem
ragingcows avatar
kan rekomendera propyless lotion från apoteket säljs receptfritt,smörj in kuken regelbundet så ska det nog bli bra.

offtopic kunde inte undgå att skratta lite när du skrev att du är från södra norrland ,som att det skulle ha nån betydelse i ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in