• 2
  • 3
2011-07-28, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SayAllINeed
Jag har varit deprimerad till och från mest under hela mitt liv, jag umgås gärna med människor som deppar istället för sådana som fortfarande svävar bland molnen, har ett falskt yttre och en taskig självkänsla.

Deppiga människor har finare personlighet och jag tycker inte att dessa tar någon energi från medmänniskor.
Ni kan inte se till att sluta vara deppiga tillsammans då? Eller menar du att ni inte är deppiga när ni är tillsammans?
Citera
2011-07-28, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av levada
Ni kan inte se till att sluta vara deppiga tillsammans då? Eller menar du att ni inte är deppiga när ni är tillsammans?
Vi umgås väl som alla andra.
Citera
2011-07-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azia
jag har glidit så långt ner man kan, bott i ett hål och ätit av djävulen. Jag vet hur det känns att vara på ett äventyrsbad utan att känna lycka. Jag har varit olyckligt kär och inte kunnat uppskatta min favoriträtt eller dom vackra blommorna i sommaren. Nu är jag på fest och en person ligger på soffan. Nyss grät hon men nu har gråten somnat.

Jag hatar alla deppiga människor. Känner så många med underbar personlighet som deppar. Jag orkar inte vara kompis med folk som tar enerigi.

Här ska vi diskutera våra vänner som deppar, lyssnar på kent och är självmordsbenägna. Jag orkar inte vara human och bry mig om mina svenska vänner som inte svälter i afrika. Jag är så förbannat trött på dom som somnar på fester, gråter och förstör.Folk som bara pratar om hur förbannat dålig världen är. Har ni nån sådan vän?

Har man en underbar personlighet så deppar man inte. Det är vi med sprickor som står för det.
Citera
2011-07-31, 03:25
Medlem
DinKamrats avatar
Har brottats med en så där tre depressioner de senaste 5 åren. På Citalopram och Mirtazapin nu resten av livet verkar det som enligt läkarna. Har börjat återhämtat mig från den senaste men känner mig som ett jävla vrak ändå :/. Ska plugga nu till hösten men vet inte om jag orkar inte med den förbannade jävla ångesten. Har redan läst 3 terminer och det gick åt helvete socialt rent sett (men studiemässigt sett perfekt) med Asperger diagnos som slutfas och allt vad det innebär. Så jävla less, vill bara kunna leva ett normalt liv med glädje och allt vad det innebär.
Senast redigerad av DinKamrat 2011-07-31 kl. 03:27.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in