2011-06-30, 20:47
Medlem
Jag har under ca 6 månader med jämna mellanrum träffat en ganska så mycket äldre man och haft helt underbart sex. Han har inte haft någon relation, jag har inte haft någon relation och ingen har heller velat ha en med varandra - med andra ord har allt varit frid och fröjd. Nu visade det sig efter någon veckas tystnad att han träffat någon och de betraktar sig även som just ett "par" (enl. facebook :P). Jag tänkte när jag såg detta "vad fan, tråkigt, men sån't är livet". Han är trots allt en bra bit äldre än jag och söker förmodligen mer aktivt efter någon att dela sin tid med. Jag ser mig omkring efter annat.

MEN (!) igår hörde han av sig och antydde att han var intresserad av att träffas. Att han inte kände sig bekväm i förhållandet. Vi konverserade ett tag och jag fick känslan av att han kanske, så småningom, men antagligen inte än på ett par veckor, kommer att ge upp det hela. Nu är alltså frågan, är det över huvud taget okej att jag träffar honom innan han har avslutat det förhållande han nu har (det är alltså jättenytt, bara någon vecka). Jag är sjukt attraherad av honom och blir sjukt sugen när han visar att han vill ha mig, men det är klart att det tar emot när jag vet att det finns en annan tjej med i bilden... även om jag inte har en aning om vem det är. På något vis blir man ju ÄNNU mer tänd när han väljer mig trots att han har "fri tillgång" till en annan. Men det är klart att han är en skitstövel mot henne, det fattar jag. Och jag blir ju en del av det hela och riskerar att bli hatad av denna kvinna OM det skulle komma fram något. Men jag kan inte låta bli att... tycka att det är jävligt hett att vara någons älskarinna.

Måste jag nu, enligt konstens alla regler, vänta tills han är singel (OM han ens blir det?!), eller gäller "det man inte vet har man inte ont av" i detta fall? Våra träffar brukar i princip vara från kl 22 eller 23 till tidigt på morgonen då vi sticker till jobbet... så det är liksom inga långvariga träffar fyllda av romantik. Det är pang på rödbetan och jävligt bra, helt enkelt.

Help!
Citera
2011-06-30, 20:51
Medlem
O Dirlewangers avatar
Knulla på, inte ditt problem, enkel sammanfattning.
Citera
2011-06-30, 20:52
Medlem
BreehcNicdolls avatar
Ja, du kommer ju inte bli bestraffad för att du älskar med honom. Om du känner att det spänner i moralen så kanske du skall låta bli, men om du inte bryr dig så kan du fortsätta att vara hans älskarinna.
Citera
2011-06-30, 20:54
Bannlyst
Sära på benen så länge han vill stoppa dit den såklart
Citera
2011-06-30, 23:05
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Klart du ska fortsätta ligga med honom! Du hade ju honom långt före henne.
Citera
2011-07-01, 05:26
Medlem
slimmbos avatar
Fy fan vad är det med folk egentligen, jag är knappast något kristen moralgubbe men va fan!? Är det så jävla svårt att hålla sig ifrån att knulla en vecka eller två för att se ifall förhållandet håller eller inte? Jag hade iaf aldrig kunnat vara del i att såra en annan människa så mycket som ditt pucko till knulldocka förmodligen kommer göra. Men i slutändan är det ju upp till dig och du kommer förmodligen att göra det vad som än skrivs i tråden.
Citera
2011-07-01, 14:56
Medlem
På vilket sätt är det ditt fel att han vill vara otrogen?
Citera
2011-07-01, 15:02
Medlem
Hm... delade meningar råder. Dock verkar de flesta tycka det är OK. Får jag fråga om ni själva är män eller kvinnor och om ni har egen erfarenhet eller inte?

Angående att hålla sig en eller två veckor; självklart kan jag göra det. Det är bara det att det är väldigt eggande att väljas före någon annan, men det finns ju en risk för att det bara är i fantasin och att det i verkligheten skulle kännas annorlunda. Ni vet ångesten som ibland kan infinna sig precis efter man har kommit; "VAD FAN HAR JAG GJORT!?" :-/
Citera
2011-07-01, 16:01
Medlem
Sluta nu, det är bara du som känner dig smickrad och går igång på det. Visst, okej! Men så ini satans kåt kan man aldrig bli på avstånd att man MÅSTE ligga med någon bara för att.

Du kan väl vänta ett par veckor, det dör du inte av?

Ser du inte vad han gör förresten? Han hör av sig till dig för att han kan. Du går på det.
Citera
2011-07-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAurora
Jag har under ca 6 månader med jämna mellanrum träffat en ganska så mycket äldre man och haft helt underbart sex. Han har inte haft någon relation, jag har inte haft någon relation och ingen har heller velat ha en med varandra - med andra ord har allt varit frid och fröjd. Nu visade det sig efter någon veckas tystnad att han träffat någon och de betraktar sig även som just ett "par" (enl. facebook :P). Jag tänkte när jag såg detta "vad fan, tråkigt, men sån't är livet". Han är trots allt en bra bit äldre än jag och söker förmodligen mer aktivt efter någon att dela sin tid med. Jag ser mig omkring efter annat.

MEN (!) igår hörde han av sig och antydde att han var intresserad av att träffas. Att han inte kände sig bekväm i förhållandet. Vi konverserade ett tag och jag fick känslan av att han kanske, så småningom, men antagligen inte än på ett par veckor, kommer att ge upp det hela. Nu är alltså frågan, är det över huvud taget okej att jag träffar honom innan han har avslutat det förhållande han nu har (det är alltså jättenytt, bara någon vecka). Jag är sjukt attraherad av honom och blir sjukt sugen när han visar att han vill ha mig, men det är klart att det tar emot när jag vet att det finns en annan tjej med i bilden... även om jag inte har en aning om vem det är. På något vis blir man ju ÄNNU mer tänd när han väljer mig trots att han har "fri tillgång" till en annan. Men det är klart att han är en skitstövel mot henne, det fattar jag. Och jag blir ju en del av det hela och riskerar att bli hatad av denna kvinna OM det skulle komma fram något. Men jag kan inte låta bli att... tycka att det är jävligt hett att vara någons älskarinna.

Måste jag nu, enligt konstens alla regler, vänta tills han är singel (OM han ens blir det?!), eller gäller "det man inte vet har man inte ont av" i detta fall? Våra träffar brukar i princip vara från kl 22 eller 23 till tidigt på morgonen då vi sticker till jobbet... så det är liksom inga långvariga träffar fyllda av romantik. Det är pang på rödbetan och jävligt bra, helt enkelt.

Help!

Vill du själv vara med om att någon gjorde så mot dig?

Coming right back at you...
Citera
2011-07-01, 19:37
Medlem
Grus-Kalles avatar
Det är klart du kan vara någons älskarinna, men kom ihåg att du har åkt ned från en förstaplats utan större utsikter till en klar andraplats. Han är otrogen, du är det inte och varje vuxen människa är ansvarig för sina handlingar MEN bara för sina handlingar. Om ditt samvete inte klarar det. låt bli och gå vidare. Personligen skulle jag distansera mig känslomässigt för att slippa bli alltför sårad och knulla vidare. Ett bra åk är trots allt relativt sällsynt!
Citera
2011-07-02, 05:11
Medlem
Konfrontera tjejen som han är ett par med.

Cat fight, mjao.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in