2011-07-02, 10:46
Bannlyst
Jag tycker inte du gör något fel, vad är så hemskt?
Han borde dock vara ärlig mot den nya kvinnan och säga att han vill ha kvar sin älskarinna och sen får det gå som det går.
Ingen kan äga en annan människa.
Citera
2011-07-02, 16:55
Medlem
Zijns avatar
Det är klart jag inte skulle vilja vara damen han verkar ha ett förhållande med, men deras förhållande är ju samtidigt inte ditt ansvar. Du ansvarar för ditt liv och dina handlingar och visst kan man snacka om karma osv osv men i slutändan är det ju han som är otrogen, inte du. Det är han som gör fel.
Ett visst moralist dilemma från din sida kan visserligen finnas men jag tycker fortfarande det är han som gör fel.

Sen om det bara handlar om att vänta ett par veckor kan jag väl tycka att du isåfall kan vänta men ja.. smaken är som baken!
Citera
2011-07-02, 19:24
Medlem
gsonjuniors avatar
Han ser ju bara en sak hos dig och det vill han utnyttja.

Han kommer fortsätta träffa tjejen och dig. Han skapar med andra ord sitt eget lilla harem där han är kungen som kan komma och gå hur han vill medan du glatt särar på benen för du tror att du är speciell som blir "vald" av honom.

Grattis!
Citera
2011-07-02, 20:06
Medlem
Dreamstates avatar
Wow TS, det var ju en riktig äckelgubbe du särar benen för , men du är ju inte mycket bättre själv eftersom du ens överväger att knulla nån som är i ett förhållande.

Det enda som är moraliskt rätt är att:
1. Säg till killen att han är ett svin och neka honom sex.
2. Gå till tjejen han är tillsammans med och förklara att han försökte vara otrogen mot henne med dig.

Sen så får du leta vidare och se om du kan hitta en människa att kopulera med istället för ett djur, borde nog gå snabbt, verkar inte som att du är särskilt selektiv när det gäller knull.
Citera
2011-07-03, 20:54
Medlem
blobben!!!s avatar
Sluta upp med det du gör, TS!

Att "hjälpa" någon att vara otrogen är ta mig fan lika vidrigt som att vara det själv. Om han vill vara det så visst, men du skall inte känna dig utan skuld för det. Usch.
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo
Fy fan vad är det med folk egentligen, jag är knappast något kristen moralgubbe men va fan!? Är det så jävla svårt att hålla sig ifrån att knulla en vecka eller två för att se ifall förhållandet håller eller inte? Jag hade iaf aldrig kunnat vara del i att såra en annan människa så mycket som ditt pucko till knulldocka förmodligen kommer göra. Men i slutändan är det ju upp till dig och du kommer förmodligen att göra det vad som än skrivs i tråden.
Plus ett!
Citera
2011-07-03, 21:00
Medlem
TheKickss avatar
Med tanke på att en älskarinna är en människa med väldigt låg moral, en väldigt billig människa och en utnyttjad människa så kanske det inte är ngt som du ska sträva efter att bli...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in