• 1
  • 2
2011-06-29, 19:44
Medlem
http://www.expressen.se/nyheter/1.24...-under-och-dog
vet någon mer?
Citera
2011-06-29, 19:48
Medlem
MackaN^s avatar
Åkte förbi stället förut och det var avspärrat och det verkade vara ett stort pådrag med ambulans helikopter.
Citera
2011-06-29, 19:55
Medlem
Pallevantes avatar
Är bilden verkligen från centrum? Ser ut som om det är nere vid biltvätten vid Coop, men det är ju en ganska begränsad bild.
Citera
2011-06-29, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Är bilden verkligen från centrum? Ser ut som om det är nere vid biltvätten vid Coop, men det är ju en ganska begränsad bild.
Jag har ingen aning, jag bor inte i Sthlm.
Citera
2011-06-29, 20:03
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante

edit Handen (handen terminalen Haninge) står det i bildtexten nu.

länk
Senast redigerad av BleAivano 2011-06-29 kl. 20:13.
Citera
2011-06-29, 20:15
Medlem
Pallevantes avatar
Ångrar mig, tror inte att den där refugen finns vid Coop. Bilden är (nog) på området längst upp vid bussarna vid centrum. Tråkig sak ändå. Du lever ett helt liv med (antagligen) jobb och familj och vänner och en massa minnen och sen dör du under en buss vid haninge centrum.
Citera
2011-06-29, 20:37
Medlem
jaochss avatar
Hur är det möjligt att hamna under en buss som man försöker springa ikapp?
Citera
2011-06-29, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Tänkte samma sak men han kanske kutade som fan till hållplatsen från motsatt håll för att hinna. Vet inte hur hållplatsen ser ut där men jag skulle göra samma sak om det var en mindre hållplats och jag misstänkte att bussen skulle köra om inga passagerare stod där...
Citera
2011-06-29, 21:01
Medlem
banzaipirates avatar
Var det någon som såg vad som hände? Låter verkligen märkligt detta. Kom precis ut från centrum när de försökte liva upp honom men han var nog antagligen redan död.
Citera
2011-06-29, 21:01
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helpantad
Tänkte samma sak men han kanske kutade som fan till hållplatsen från motsatt håll för att hinna. Vet inte hur hållplatsen ser ut där men jag skulle göra samma sak om det var en mindre hållplats och jag misstänkte att bussen skulle köra om inga passagerare stod där...

Min gissning är att han sprungit i bussens färdrikting och försökt att banka på dörren för att påkalla förarens uppmärksamhet och ramlat/ halkat eller sprungit alldeles för nära bussen och halkat och kommit under bussens bakre hjul och blivt överkörd.
Citera
2011-06-29, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuzzen
Min gissning är att han sprungit i bussens färdrikting och försökt att banka på dörren för att påkalla förarens uppmärksamhet och ramlat/ halkat eller sprungit alldeles för nära bussen och halkat och kommit under bussens bakre hjul och blivt överkörd.
Ja, låter mer logiskt än min gissning vid närmare eftertanke.
Citera
2011-06-29, 21:06
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs

Glömde citera dig med med min teori hur det kunnat gå till

https://www.flashback.org/sp31413263
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här