• 1
  • 2
2011-06-29, 09:01
Bannlyst
Jag skulle vilja knulla någon riktigt gammal tant nångång, tex 80-90 år gammal.
Finns det någon här på FB som gjort det? Var det skönt?

Var hittar man riktigt gamla kåta tanter som inte tvekar en sekund på att dra av sin blöja?
Senast redigerad av tjockisfitta 2011-06-29 kl. 09:16.
Citera
2011-06-29, 09:05
Medlem
Jussefines avatar
Prova på ålderdomshemmet tack för klockren natthumor förresten
Citera
2011-06-29, 09:12
Medlem
fjungen33s avatar
Först måste du in på ålderdomshemmet och ragga, ta en dement de kan vara översexuella en del. Ta jobb nu över sommaren som vik tex. När du hittat ett ragg på 90 år, så är det bara vika undan blöjan och vika bort kad.slangen och krypa ner bland bajsrester och hudavlagringar och bensår och pumpa på. urrrk
Citera
2011-06-29, 09:15
Medlem
CuliusJeasars avatar
Kontaktannons?

Citat:
Ursprungligen postat av fjungen33
Först måste du in på ålderdomshemmet och ragga, ta en dement de kan vara översexuella en del. Ta jobb nu över sommaren som vik tex. När du hittat ett ragg på 90 år, så är det bara vika undan blöjan och vika bort kad.slangen och krypa ner bland bajsrester och hudavlagringar och bensår och pumpa på. urrrk

Jag äter frukost för helvete!
Citera
2011-06-29, 12:26
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockisfitta
Jag skulle vilja knulla någon riktigt gammal tant nångång, tex 80-90 år gammal.
Finns det någon här på FB som gjort det? Var det skönt?

Var hittar man riktigt gamla kåta tanter som inte tvekar en sekund på att dra av sin blöja?

Och hur i helv-tte kan man drömma om en 90-åriga tanter? För mig helt obegripligt. Aja, mitt tips till dig är att ta en runda till nåt ålderdomshem. Dom kanske tänker "ja... varför inte missionären en sista gång?".
Citera
2011-06-29, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Och hur i helv-tte kan man drömma om en 90-åriga tanter? För mig helt obegripligt. Aja, mitt tips till dig är att ta en runda till nåt ålderdomshem. Dom kanske tänker "ja... varför inte missionären en sista gång?".

Jag vill testa en "erfaren kvinna" i dess sanna bemärkelse
Ingen som sitter på några vettiga tips? Att bara dra till ålderdomshemmet och börja ragga runt låter inte som något som kommer fungera... eller?
Citera
2011-06-29, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjockisfitta
Jag vill testa en "erfaren kvinna" i dess sanna bemärkelse
Ingen som sitter på några vettiga tips? Att bara dra till ålderdomshemmet och börja ragga runt låter inte som något som kommer fungera... eller?

90-åringar har väl glömt bort hur man knullar. Satsa på runt 60-70 istället, dom kan tom ha rätt bra kropp.
Citera
2011-06-30, 06:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prolaps
90-åringar har väl glömt bort hur man knullar. Satsa på runt 60-70 istället, dom kan tom ha rätt bra kropp.

Grejjen är ju också att det är ett slags tabu att knulla såhär gamla människor, detta gör mig kåt, desto äldre desto bättre, precis som att knulla en 13åring fast tvärtom. Det där tabuet jag vill åt.
Citera
2011-06-30, 08:05
Medlem
Sluvtrasses avatar
Skulle inte förvåna mig om kvinnor torkar ut med åldern. Fast jag vet inte.

För säkerhets skull. Köp litervis med Vaselin.

I det här fallet önskar dig inte lycka till.
Citera
2011-06-30, 08:39
Medlem
HappyHandsomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuliusJeasar

Jag äter frukost för helvete!

Garvade sönder, tack för ett gott skratt!
Kul att du sitter med frukost och går lite naivt in i denna tråd, haha!

Eskilstunas porrklubb har tanter som suger av dig för 500:- om man räknar bort inträdet...
Citera
2011-06-30, 12:55
Medlem
hade en kärring i affären nyss, tror hon är runt 60. riktigt välsvarvad kropp och ger ett uttryck utav kåthet. dock är hon nog den dummaste personen på jorden, men jag skulle inte tveka en sekund att sätta på henne. min gräns går vid 60 och nu är jag seriös!
Citera
2011-06-30, 13:01
Medlem
Knights avatar
Såg en 70+ på en klubb en gång... Hon fick regält med pinne så jag antar att vissa inte är helt främmande för iden...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in