2004-10-28, 15:33
Medlem
Hej vet inte om jag placerat detta inlägg på rätt ställe, kanske ekonmi hade varit bättre men skriver här eftersom jag får för mig att flera här har erfarenhet av pgw.se ja ja hur som helst...

det är nämligen så att jag funderar på att köpa några grejejr från pgw.se och undrar ifall någon vet hur det går till med paynova betalningen... om man använder det betalnigssättet kommer varorna hem då eller till till ett ställe där man hämtar ut varorna?? är det bara postförskott som varorna ej skickas hem??

jag vill nämligen inte att dom ska komma hem utan vill gå och hämta ut dom... tacksam för svar!
Citera
2004-10-28, 16:13
Medlem
Homo TempelRiddares avatar
fel ställe... borde vara i ekonomi som han själv föreslog... eller i alkohol...

ett tips kan vara att maila pgw.se....
Citera
2004-10-28, 17:44
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linlid
Hej vet inte om jag placerat detta inlägg på rätt ställe, kanske ekonmi hade varit bättre men skriver här eftersom jag får för mig att flera här har erfarenhet av pgw.se ja ja hur som helst...

det är nämligen så att jag funderar på att köpa några grejejr från pgw.se och undrar ifall någon vet hur det går till med paynova betalningen... om man använder det betalnigssättet kommer varorna hem då eller till till ett ställe där man hämtar ut varorna?? är det bara postförskott som varorna ej skickas hem??

jag vill nämligen inte att dom ska komma hem utan vill gå och hämta ut dom... tacksam för svar!

Hmm om du vill hämta ut paketet på posten så borde väll postförskott fungera !?
Citera
2004-10-28, 18:57
Medlem
jo men..

Citat:
Ursprungligen postat av getttosmurf
Hmm om du vill hämta ut paketet på posten så borde väll postförskott fungera !?

då kostar det 100 kr extra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in