Jag brukar spara SMS och emails från mina ex som något slags minne. Undantaget var en tjej som lämnade mig för en annan snubbe - där raderade jag rubbet!
Hur gör ni - sparar ni emails, sms, facebookkommentarer och liknande från era ex?
Sparar inte något sådant med flit, ser inte riktigt någon anledning till det..? Sen finns det kanske kvar mail i min inkorg(e-mail) och meddelanden(fejjan), jag orkar inte gå igenom all historik på facebook/mailen för att radera saker.
Sms sparar jag aldrig på några ^^
Sms och mail raderas dagligen, oavsett avsändare. Men ja, jag tror nog att jag inte skulle bry mig särskilt om att gå tillbaka och radera kommentarer och liknande i Facebook-historiken. Jag är inte heller en av dem som får för sig att radera i stort sett vartenda bild man har tillsammans med den personen. Tvärtom. Är väldigt noggran med att behålla dem, det är ju ändå minnen ifrån mitt liv.
Varför? Jag raderar allt när jag läst det om det inte inehåller information jag behöver senare tex en vägbeskrivning då raderar jag efter jag har använt informationen i detta exempel när jag är framme.
Jag brukar spara SMS och emails från mina ex som något slags minne. Undantaget var en tjej som lämnade mig för en annan snubbe - där raderade jag rubbet!
Hur gör ni - sparar ni emails, sms, facebookkommentarer och liknande från era ex?
Själv började jag till en början med att spara det, men förr eller senare har jag funnit det onödigt om inte minst sagt jobbigt. Det beror nog mycket på vad man har för relation till personen efteråt.
Sparar en del. Vissa sms/mail osv är så pass intressanta och man lär säkerligen inte få några liknande då alla flickvänner är unika på sitt sätt. Det kan även var kul att mobba nått ex någon gång ibland om nått pinsamt hon skrivigt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!