Var hemma hos en kompis som bor hemma med sina föräldrar.Och nu när jag är hemma hos mig kom jag och tänka på att jag lämnade spliffen i hans föräldrars sovrum.Vad ska jag göra!!!
Det var en cocktail,alltså en spliff med g + b...
Ring din kompis och be honom/henne hålla den tills vidare? Om din kompis är anti: be denne kasta den? Finns inte mycket fler alternativ då det är bättre att din kompis tar hand om det än att dennes föräldrar hittar den.
Edit: såg nu att din kompis är anti. Ring i alla fall då det är bättre att din kompis får reda på det så än att din kompis får skit för det och ändå troligtvis kommer lista ut att det var du. Din kompis kommer ju veta det i vilket fall.
I samma stund som ditt minne påminde dig om misstaget så borde du rushat till telefonen och ringt din polare. Skit it om han är emot röka, hans föräldrar lär vara värre om de hittar den.
Varför glömde du förresten en holk i sovrummet hos en ej drogliberal kompis? Låter efterblivet
Ring din kompis och be honom/henne hålla den tills vidare? Om din kompis är anti: be denne kasta den? Finns inte mycket fler alternativ då det är bättre att din kompis tar hand om det än att dennes föräldrar hittar den.
Min kompis är så anti att hon skulle anmält mig personligen och bryta kontakten.
Min kompis är så anti att hon skulle anmält mig personligen och bryta kontakten.
Är det bara du som var och hälsade på? Isf kommer hon få skit för det, och lista ut att det var du. Hon kommer knappast tycka om dig bättre efter det än om du ringer och ser till så att hon inte hamnar i trubbel för det.