2011-06-27, 14:36
Avslutad
Var hemma hos en kompis som bor hemma med sina föräldrar.Och nu när jag är hemma hos mig kom jag och tänka på att jag lämnade spliffen i hans föräldrars sovrum.Vad ska jag göra!!!
Det var en cocktail,alltså en spliff med g + b...
Citera
2011-06-27, 14:38
Medlem
martiness avatar
Ring han och säg som det är? Svarar han inte så spring dit.

Vadfan räknar du med att få för tips här egentligen ?
Citera
2011-06-27, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Ring han och säg som det är? Svarar han inte så spring dit.

Vadfan räknar du med att få för tips här egentligen ?
Min kompis är emot röka något grovt,så jag vet inte hur jag ska göra
Citera
2011-06-27, 14:40
Medlem
Reasonsss avatar
Ring din kompis och be honom/henne hålla den tills vidare? Om din kompis är anti: be denne kasta den? Finns inte mycket fler alternativ då det är bättre att din kompis tar hand om det än att dennes föräldrar hittar den.

Edit: såg nu att din kompis är anti. Ring i alla fall då det är bättre att din kompis får reda på det så än att din kompis får skit för det och ändå troligtvis kommer lista ut att det var du. Din kompis kommer ju veta det i vilket fall.
Citera
2011-06-27, 14:41
Medlem
I samma stund som ditt minne påminde dig om misstaget så borde du rushat till telefonen och ringt din polare. Skit it om han är emot röka, hans föräldrar lär vara värre om de hittar den.
Varför glömde du förresten en holk i sovrummet hos en ej drogliberal kompis? Låter efterblivet
Citera
2011-06-27, 14:41
Medlem
Visst, flashback kan hjälpa dig med mycket.. men du får nog ta på dig dojjorna och springa dit. Alt ringa din polare och berätta hur det ligger till.

MVH
Citera
2011-06-27, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reasonss
Ring din kompis och be honom/henne hålla den tills vidare? Om din kompis är anti: be denne kasta den? Finns inte mycket fler alternativ då det är bättre att din kompis tar hand om det än att dennes föräldrar hittar den.
Min kompis är så anti att hon skulle anmält mig personligen och bryta kontakten.
Citera
2011-06-27, 14:47
Medlem
Djungelvrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melkoman
Min kompis är så anti att hon skulle anmält mig personligen och bryta kontakten.

haha vad gör du kvar här då? spring för fan
Citera
Medlem
Citat:
Antingen det eller ringa narkotika? Lättare att jobba på en relation än att få bort "pricken" från belastningsregistret
Citera
Medlem
endymions avatar
Citat:

Jamen vad är problemet du vill ha hjälp med? Du får jogga dit och hämta den och det hade du väl själv kunnat lista ut ?
Citera
Medlem
Reasonsss avatar
Citat:

Är det bara du som var och hälsade på? Isf kommer hon få skit för det, och lista ut att det var du. Hon kommer knappast tycka om dig bättre efter det än om du ringer och ser till så att hon inte hamnar i trubbel för det.
Citera
2011-06-27, 14:48
Medlem
Om han nu är så anti så vet han väl inte att spliffen är din?
problem solved.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in