2011-06-27, 14:55
Medlem
Ligger den framme eller är den på något sätt gömd? Oavsett vad bör du skynda över innan det är för sent!
Citera
2011-06-27, 15:03
Medlem
Men vad gör du inne på flashback din glömska pundare ring din polare och säg som det är. Hon ska inte få skit för att du är slarvig och snurrig i skallen skärp till dig och ta tag i den situationen du själv har satt dig i.
Citera
2011-06-27, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melkoman
Min kompis är emot röka något grovt,så jag vet inte hur jag ska göra
Menar du helt seriöst, att du tar med dig en spliff som för övrigt är en cocktail, OH NO, EN COCKTAIL? Hade det vart rent gräs utan något dödshacsh så hade det ju vart lugnt!!!!!!, till en polare som är ANTI och lämnar den av någon jävla anledning på hans föräldrars sovrum..?

Ontop of that, så sätter du dig på flashback o skriver en jävla tråd istället för att man up och ta konsekvenserna. Antingen så sätter du din feta röv på cykeln o drar dit direkt eller så ringer du upp honom och säger som det är.

Desto mer man sitter på det här forumet, desto mer fylls man med hat över alla idioter? GAAAH
Citera
2011-06-27, 15:24
Medlem
big_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Menar du helt seriöst, att du tar med dig en spliff som för övrigt är en cocktail, OH NO, EN COCKTAIL? Hade det vart rent gräs utan något dödshacsh så hade det ju vart lugnt!!!!!!, till en polare som är ANTI och lämnar den av någon jävla anledning på hans föräldrars sovrum..?

Ontop of that, så sätter du dig på flashback o skriver en jävla tråd istället för att man up och ta konsekvenserna. Antingen så sätter du din feta röv på cykeln o drar dit direkt eller så ringer du upp honom och säger som det är.

Desto mer man sitter på det här forumet, desto mer fylls man med hat över alla idioter? GAAAH

Känner likadant, TS måste vara utvecklingsstörd. Och man börjar undra om inte 50% av flashback är detsamma. SÅ JÄVLA MYCKET SKIT TRÅDAR SOM KOMMER UPP HELA TIDEN! Oavsett vilken forumsdel man befinner sig i så är det nån fjortis eller troll som håller på jävlas. Funderar på att lämna flashback. Finns det nåt annat anonymt forum?
Citera
2011-06-27, 16:42
Medlem
Djungelvrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
Känner likadant, TS måste vara utvecklingsstörd. Och man börjar undra om inte 50% av flashback är detsamma. SÅ JÄVLA MYCKET SKIT TRÅDAR SOM KOMMER UPP HELA TIDEN! Oavsett vilken forumsdel man befinner sig i så är det nån fjortis eller troll som håller på jävlas. Funderar på att lämna flashback. Finns det nåt annat anonymt forum?

http://www.magiskamolekyler.org/
Citera
2011-06-27, 17:42
Medlem
goin-xxxls avatar
gör inget och neka neka neka och skyll på pappan i familjen istället!
Citera
2011-06-27, 21:36
Medlem
WEEDpuffarns avatar
waat, jag fattar inte varför alla säger "spring till din kompis och säg som det är!!!!"

Håll tyst om det bara. Eftersom din polare är anti så vet han ju inte att du röker. så vad är problemet!!! h*n kommer nog inte hitta den på några dagar och inte misstänka dig(?)

edit:
Citera
2011-06-27, 21:40
Bannlyst
nämns det nått, säg att du skymtade hans farsa med nått som var konformat i mungipan för ett tag sen. epic.
Citera
2011-06-27, 22:30
Medlem
Whitewidow1s avatar
Ring honom inte, de finns en stor chans att han slänger spliffen.
Citera
2011-06-27, 22:35
Medlem
nuplie22s avatar
Tipsa hans päron anonymt, låt han ta skiten för skojs skull. Bazinga
Citera
2011-06-28, 00:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Whitewidow1
Ring honom inte, de finns en stor chans att han slänger spliffen.
Funkade hon ringde mig idag och berättade att hon tror att hennes far röker cannabis. Har fan inte garvat så mycket på länge. Tack iaf flashback <3
Citera
2011-06-28, 01:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Melkoman
Funkade hon ringde mig idag och berättade att hon tror att hennes far röker cannabis. Har fan inte garvat så mycket på länge. Tack iaf flashback <3
Haha kan tänka mig de Kom till övik och rök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in