2011-06-27, 14:06
Medlem
somethingbetters avatar
jag kan f fr mig att dela en sub i fyra bitar. sen tar jag en bit varje kvll...
sen tog de slut igr och jag tog min sambos tradolan, hundra mg, och dessa t jag sex st utav i morse.

men sen kom jag i kontakt med killen med suben, han kommer till mig sen...
hur blir man om man tar i nulget en bit sub ovanp dom dr tradolanen??

hur kommer krocken att bli om man blandar dessa 2?? tar det ena ut det andra, vilket knner man av i s fall???

allt r ju individuellt men jag vill hra ngons mening...
2011-06-27, 15:06
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Troligtvis lr du knna subben mest eftersom den r en starkare opioid, men trammen kommer boosta subben s ruset blir kraftigare.
2011-06-27, 16:15
Medlem
Ja som sagt, Tramadol (tradolan) r den enda opioid (som jag vet) som faktiskt gr att kombinera med Buprenorfin(Sub) utan att det krockar.
Sedan spelar tolerans in hurvida du fr en bra boost eller inte.

Personligen har jag provat flera gnger, tagit 500mg till mina (d) 16mg Subutex, 1000mg tramadol till 16mg Sub osv. men ju hgt jag n gick p Tramadolet sville det inte ge ngon boost.
Jag hade fr hg tolerans helt enkelt och jag kunde ej klmma ur ngot litet rus mha tramadolet.
2013-09-21, 15:58
Medlem
SvartAces avatar
Jag t en sub8 inom loppet av en vecka. Igr tog jag tramadol. Visst, jag noddade, men euforin var helt borta. Rekommenderar att du hller dig borta frn tramadol ngra dagar efter sub!
2015-06-04, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Ja som sagt, Tramadol (tradolan) r den enda opioid (som jag vet) som faktiskt gr att kombinera med Buprenorfin(Sub) utan att det krockar.
Sedan spelar tolerans in hurvida du fr en bra boost eller inte.

Personligen har jag provat flera gnger, tagit 500mg till mina (d) 16mg Subutex, 1000mg tramadol till 16mg Sub osv. men ju hgt jag n gick p Tramadolet sville det inte ge ngon boost.
Jag hade fr hg tolerans helt enkelt och jag kunde ej klmma ur ngot litet rus mha tramadolet.
JAG TROR VEN ATT DET GR MED KETOGAN !!! NSTAN HUNDRA PROCENT.... OBS MINA ORD
2015-06-04, 17:51
Moderator
Morfar-52s avatar
Dessa frgor tas i rtt trd (FB) "Kan Jag blanda det hr"-trden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html lst/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in