2011-06-27, 03:00
Medlem
Är det någon som vet hur man skapar en phishin website till exempelvis runescape?

Jag har länge försökt men ej lyckats.

ber om ursäkt om det är fel plats men kunde välja mellan it säkerhet samt spel, eftersom detta är ett sorts "hack" så tycker jag det passade här. mod får flytta om de vill!
Citera
2011-06-27, 03:11
Medlem
Fråga på hacking.rs
Citera
2011-06-27, 03:52
Medlem
Som alla andra sidor?

Du letar reda på .css filen till sidan(se källkod) och plockar ut hela designen och har som en template?

Gör en postfunktion med ett login som sparar det i en mysql-databas och sedan skickar vidare med javascript till riktiga hemsidans "Fel inlogg" meddelande? Sedan loggar de in igen och det funkar perfekt.

Sedan spammas det ut i fakemail från någon random smtp-server med ena mailet otroligare än det andra.
Citera
2011-06-27, 12:31
Medlem
Doc-1337s avatar
Steg 1. Vill du ha t.ex Dayviewes login sida så laddar du ner den med ett program som heter WinHTTrack website copier, ladda ner t.ex www.dayviews.com/admin.

Steg 2. Gå till skrivbordet, gör en fil som heter "write.php" med hjälp av Anteckningar. I filen ska du skriva:

Steg 3. Gå in på hemsidan sidan du laddade ner med utforskaren, högerklicka och öppna med Anteckningar. Sen tryck CTRL+F och sök efter "action=" och skriv in din adress där du laddar upp sidan och lägg till write.php som detta exempel. "www.svanteshackingsajt.se/write.php" och sedan så laddar du upp alla filer du laddar ner inklusive write.php på ett webbhotell med adressen du skrev i .php filen. Skicka ett pm om du fastnat, kan ha missat ett steg eller två!
Citera
2011-06-27, 14:49
Medlem
doc jag älskar dig, riktigt sjysst ska testa det på en gång!
Citera
2011-07-09, 02:10
Medlem
inget funkar för mig fortfarande, någon som kan skicka ett pm och hjälpa mig/göra en phishing åt mig? <333
Citera
2013-01-17, 00:50
Medlem
Skulle vara evigt tacksam om någon vänlig själv kunde hjälpa mig via pm.
Har kört fast..

Mvh
Citera
2013-01-17, 02:02
Bannlyst
Haha omg. Kan du inte kopiera en hemsida kommer du knappast vara kapabel till det du planerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in