• 2
  • 3
2011-06-29, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aephir
av dom alternativen ser 1'an betydligt bättre ut. dock hade nog jag ändrat till så att jag klev av testo och primo samtidigt, och lagt anavaret så det kliver ut över dom 2 veckorna innan pctn drar i gång. och sen ökat anavaret till 60mg.

det där är dock en väldigt lång första kur. tänk på att ju längre du ligger på desto mer påtaglig blir sidesen. eller brukar bli.

Nytt alternativ 1
v1-24 Testo 250mg e5d
v6-24 Primo 800mg ew
v24-26 60mg Anavar

Nytt alternativ 2
16 till 20 veckor Primo 800-1000mg ew
60mg Anavar i två veckor innan PCT.

Blir sidesen får påtagliga får jag sätta in motmede, sänka dosen eller ta bort det preparat som troligen orsakar det (alternativ 1).

De lågandrogena kan jag leva med så länge de är någorlunda rimliga annars får det bli lämplig dos proviron (Alternativ 2).

Anledningen till kur längden är främst primot. Mild med få bieffekter men för att få skapliga resultat krävs högre doser och längre kurtider.
Citera
2011-06-29, 13:03
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Druvsocker
Nytt alternativ 1
v1-24 Testo 250mg e5d
v6-24 Primo 800mg ew
v24-26 60mg Anavar

Nytt alternativ 2

Blir sidesen får påtagliga får jag sätta in motmede, sänka dosen eller ta bort det preparat som troligen orsakar det (alternativ 1).

De lågandrogena kan jag leva med så länge de är någorlunda rimliga annars får det bli lämplig dos proviron (Alternativ 2).

Anledningen till kur längden är främst primot. Mild med få bieffekter men för att få skapliga resultat krävs högre doser och längre kurtider.
Du verkar väldigt påläst måste jag säga, kul när man ser att folk gjort sin hemläxa. Tror du kmr klara detta galant faktist, vet inte hur du ser ut men just att du vä-ger 70 kg är det enda som är lite trist du verkar vara tunn, men det är din ensak. Hoppas du är sjysst och slänger upp en rapport.

Btw vilket primo har du tänkt köra, det glömde jag som första gångskurare är det JÄVLIGT hårt mot psyket att trycka i sig 10 ml Primobolan det ska du ha väldigt klart för dig.
Citera
2011-06-29, 13:21
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Nytt alternativ 1
v1-24 Testo 250mg e5d
v6-24 Primo 800mg ew
v24-26 60mg Anavar

Nytt alternativ 2

ser betydligt bättre ut tycker jag, dock sätt in anavar redan vecka 20-26 eller 21-26.

så länge du inte förväntar dig att du blir hulken på engång så tror jag du kommer bli riktigt nöjd med denna kur. den kommer ge en hel del kvalitets massa och inte bara massa vätska.

sköt bara kosten.

Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143

Btw vilket primo har du tänkt köra, det glömde jag som första gångskurare är det JÄVLIGT hårt mot psyket att trycka i sig 10 ml Primobolan det ska du ha väldigt klart för dig.

denna kur kommer ju bli att trycka ca 8ml e5d, vilket kan vara riktigt jobbigt. blir 2 stick per gång. vilket kan snabbt bli mycket.
Senast redigerad av Aephir 2011-06-29 kl. 13:25.
Citera
2011-06-29, 13:51
Medlem
Citat:
TS dom prepp du valt asså jag gratulerar dig, om du inte får några sides så kmr du få en helt ny fysik efter den kuren är färdig så länge du sköter alla resterande bitar. Primo och anavar är det svårt att få gyno på också så det är bra att du kör testo ensamt första tiden för att se om du är gynokänslig för testo.

Känner du av att kuren blir för lågandrogen någon gång så kan du alltid ha Proviron i beredskap så du får lite mer androgen aktivitet. BP bör du inte heller ha några problem med på den kuren säger jag rent spontant men vissa är känsligare än andra.

Men vill bara poängtera för din skull se till att sköta alla bitarna nu för med den coktailen kommer du bygga en snygg fysik du kmr se ökningarna väldigt väl också då du inte binder så mkt vätska på de preppen förutom testo då, tänk igenom kost schemat noga. 5000 kcal lät overkill.

Citat:
5000kcal på 70 kg (med tanke på att han är närmare 180) är verkligen overkill, kommer sluta med en jävla massa oönskat fett.

Citat:
Hehe mm, men jag har vaknat snäll och diplomatisk idag
Andra får trycka in det i ansiktet påm folk , jag ger dem möjligheten att läsa mellan raderna

Kanske överdrev lite Kör 3-4 seriösa cardio pass i veckan och gymmar 4 gånger i veckan. Går åt lite kalorier då, och har inte så mycket kroppsfettt. Tänkte bulka lite lätt över hösten/vintern målvikt ca 80kg. Och sedan köra en långdragen lätt deff framåt sommaren i samband med en andra kur på anavar 8 veckor eller liknande.

Vilket rekommenderat kalori intag anser ni lämpligt? Och ungefär hur stor ökning i ren muskelmassa är realistisk kommande året under de givna föutsättningarna om jag sköter allt runt i kring, och det går som det ska.
Citera
2011-06-29, 14:38
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Kanske överdrev lite Kör 3-4 seriösa cardio pass i veckan och gymmar 4 gånger i veckan. Går åt lite kalorier då, och har inte så mycket kroppsfettt. Tänkte bulka lite lätt över hösten/vintern målvikt ca 80kg. Och sedan köra en långdragen lätt deff framåt sommaren i samband med en andra kur på anavar 8 veckor eller liknande.

Vilket rekommenderat kalori intag anser ni lämpligt? Och ungefär hur stor ökning i ren muskelmassa är realistisk kommande året under de givna föutsättningarna om jag sköter allt runt i kring, och det går som det ska.

räkna ut din grund förbränning först, sen måste du kolla upp hur mycket du förbränner på dina cardio pass, och gym och ungefär på arbetet om du har fysiskt tungt arbete.

grund räknar du ut med

Ditt ungefärliga energibehov kan du räkna ut genom den beprövade Harris&Benedict-ekvationen från 1919:

Män: 66.5 + (13.75 x kg) + (5.003 x cm) - (6.775 x ålder)

det där är taget från Kolozzeum forumet.

där efter när du räknat ut allt så lägger du dig på ca 200-500+ kcal för bulk. protein är bra om det är iaf 2g per kroppskilo.

eller så gör du som alla lata människor gör (inklusive mig själv) grisbulkar en period och deffar en annan period. detta är betydligt jobbigare i längden än att faktiskt hålla riktigt bra koll på kosten.
Senast redigerad av Aephir 2011-06-29 kl. 14:42.
Citera
2011-06-29, 15:02
Medlem
Citat:
Du verkar väldigt påläst måste jag säga, kul när man ser att folk gjort sin hemläxa. Tror du kmr klara detta galant faktist, vet inte hur du ser ut men just att du vä-ger 70 kg är det enda som är lite trist du verkar vara tunn, men det är din ensak. Hoppas du är sjysst och slänger upp en rapport.

Vikt, mått och reflektioner blir det. Ska maxa de vanliga basövningarna strax innan och efter kur.

Vad upplevde du för problem? Är det för en god sak kan jag stå ut med mycket.

TM Pharma

Citat:
ser betydligt bättre ut tycker jag, dock sätt in anavar redan vecka 20-26 eller 21-26.

MIR Anavar från MM har fått en hel del negativa recensioner, så jag får se hur det blir med det. Övriga produkter verkar hålla god kvalitet. I övrigt en tilltalande idé.

så länge du inte förväntar dig att du blir hulken på engång så tror jag du kommer bli riktigt nöjd med denna kur. den kommer ge en hel del kvalitets massa och inte bara massa vätska.

sköt bara kosten.

Målet är att bli starkare, hårdare lägga på mig kvalitets massa och bli mer väldefinerad.

denna kur kommer ju bli att trycka ca 8ml e5d, vilket kan vara riktigt jobbigt. blir 2 stick per gång. vilket kan snabbt bli mycket.

Tänkte köra blå kanyl i gluteus maximus, är det själva sticket eller orsakar själva preparatet obehag/smärta? Eller beror det på att baken blir en nåldyna. Kan ju i så fall köpa mindre kanyler och injecera i andra muskelgrupper.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in