• 1
  • 2
2011-06-27, 02:28
Medlem
Stats
Min frsta kur.
lder: ca 25
Lngd 175-180
Vikt 70 kg
Har koll p kosten.

Syfte
Stadiga kvalitativa kningar som jag fr behlla. Styrka och "hrdhet" gr fre massa. Hgandrogen aktivitet, vattenretention, hgt blodtryck och gynekomasti vill jag undvika i den mn det gr.

Prep
v1-7 MIR Anavar 40mg
v1-14 TM Pharma Testosterone Enanthate 250mg e5d
v1-16 TM Pharma Primobolan 800mg ew

PCT
Nolvadex
Dag 1-7 40mg
Dag 8-30 20mg

Vid gyno:
Letrozole, Proviron och nolvadex.

sikter och erfarenheter av liknande upplgg emottages tacksamt!
Vill grna hra frn ngon som har erfarenhet av strre doser primo 800mg och uppt.
Senast redigerad av Druvsocker 2011-06-27 kl. 02:58.
Citera
2011-06-27, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Druvsocker
Stats
Min frsta kur.
lder: ca 25
Lngd 175-180
Vikt 70 kg
Har koll p kosten.

Syfte
Stadiga kvalitativa kningar som jag fr behlla. Styrka och "hrdhet" gr fre massa. Hgandrogen aktivitet, vattenretention, hgt blodtryck och gynekomasti vill jag undvika i den mn det gr.

Prep
v1-7 MIR Anavar 40mg
v1-14 TM Pharma Testosterone Enanthate 250mg e5d
v1-16 TM Pharma Primobolan 800mg ew

PCT
Nolvadex
Dag 1-7 40mg
Dag 8-30 20mg

Vid gyno:
Letrozole, Proviron och nolvadex.

sikter och erfarenheter av liknande upplgg emottages tacksamt!
Vill grna hra frn ngon som har erfarenhet av strre doser primo 800mg och uppt.

Det hr ser bra ut.

fr "extra" hrdhet skulle ja slngt in MM:s masteron med. Ja krde den ihop med primo ett tag och den fick kroppen att se helt annorlunda ut n med bara primon och testot.

Masten r verkligen en bra komb med detta fr den som vill bli stenhrd i kroppen.

ja kr 1000 mg primo ew. kr med med Tm pharma.
ftt bra kvalite. mer styrka. mer volym. pumpet smackar p hela tiden.

ska bli kul att se vad du tycker om anavaren. krt de frr?

/T.big
Citera
2011-06-27, 11:45
Medlem
Pounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palmbladet
Det hr ser bra ut.

fr "extra" hrdhet skulle ja slngt in MM:s masteron med. Ja krde den ihop med primo ett tag och den fick kroppen att se helt annorlunda ut n med bara primon och testot.

/T.big

Nja, snubben vger 70kg, och han har aldrig kurat tidigare & ska blanda 3 prepp..

Ser inte bra ut..
Citera
2011-06-27, 11:58
Medlem
GhostDivisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pound
Nja, snubben vger 70kg, och han har aldrig kurat tidigare & ska blanda 3 prepp..

Ser inte bra ut..

+1
Enbart Testo E 250-500mg e5d i 12-16 veckor r en bra frsta kur, om han nu mste kra nt. Lter dock som han mste se ver kosten frst.

Bjud p lite stats?
Citera
2011-06-27, 23:07
Medlem
Citat:

Ser inte bra ut..

hller faktiskt inte med riktigt dr.
inget av preppen han ska kra sliter p levern.inget av dom sliter p njurarna inget ger ndrade blodfetter. dessutom dom sm doserna.

250 mg r ju inte ens en nybrjardos.

visst kan 3 prepp lta mycket men det r inte db, anadrol och tren han ska kra o monsterdoser.

fast de bsta vore nog om han brjade med ett prepp i taget. d lr man sig ju med hur man reagerar p just det preppet. de r viktigt att veta.

sen kan man lgga till fler prepp under tiden man lr sig.

/T.big
Citera
2011-06-28, 00:00
Medlem
Pounds avatar
Citat:
inget av preppen han ska kra sliter p levern.inget av dom sliter p njurarna inget ger ndrade blodfetter. dessutom dom sm doserna.

visst kan 3 prepp lta mycket men det r inte db, anadrol och tren han ska kra o monsterdoser.

fast de bsta vore nog om han brjade med ett prepp i taget. d lr man sig ju med hur man reagerar p just det preppet. de r viktigt att veta.

/T.big

Nja nu tnkte jag p varken lever, blodfett el njurarna utan just problemet med andra sides.

Om han fr ordentliga problem med bt knning och ligger p tre helt nya prepp, vad gr han d?

Han kanske bara reagerar dligt p ett prepp men vet inte vilket, DET reagerade jag p.

Plus att han e lite vl tunn,, men men,, det lr vl ndras med den kuren
Citera
2011-06-28, 00:33
Medlem
Citat:
Nja nu tnkte jag p varken lever, blodfett el njurarna utan just problemet med andra sides.

Om han fr ordentliga problem med bt knning och ligger p tre helt nya prepp, vad gr han d?

Han kanske bara reagerar dligt p ett prepp men vet inte vilket, DET reagerade jag p.

Plus att han e lite vl tunn,, men men,, det lr vl ndras med den kuren

ja det r en bra tanke. han hade iockfrsig kpt hem nolva s d va bra.

frsta kur och inte veta hur man reagerar kan va dumt.

TS- kr grna tre prepp men brja med ett i taget o slng in dom andra allteftersom s du knner av hur du reagerar.
ja kan t.ex. f skitont i magen p db och oxar. men skulle inte fattat de om ja inte krt de alone. s det r bra man gr det frst,

/T.big
Citera
2011-06-28, 09:23
Medlem
QUOTE=palmbladet]Det hr ser bra ut.

Tyvrr r masteron hgandrogen och drmed elak mot hret. Jag vill helst undvika hgt hrfste i frtid d jag har genetiskt anlag fr det. Visst finns det propecia och liknande med de har ven de bieffekter.

Hur lng kur kr du? Vill helst kra 1000mg ew i 20 veckor samt frlnga testo kuren till 16 veckor och ven hja anavaret till 60mg.

Nej det r min frsta kur, ska vara ganska mild bde gllande resultat och bieffekter.

/T.big[/quote]

Citat:

De faktorerna vgde tungt vid val av kur.

De vriga preparaten r lgandrogena, tanken med testot r att balansera det hela. Dvs undvika dmpat vlmende, trtthet, motivations problem och snkt libido osv. Samtidigt som dosen r s pass lg att de negativa sido effekterna inte blir s framtrdande. Hur mycket behvs fr att balansera upp det hela p nuvarande kur upplgg?

/T.big

Citat:
ja det r en bra tanke. han hade iockfrsig kpt hem nolva s d va bra.

frsta kur och inte veta hur man reagerar kan va dumt.

TS- kr grna tre prepp men brja med ett i taget o slng in dom andra allteftersom s du knner av hur du reagerar.
ja kan t.ex. f skitont i magen p db och oxar. men skulle inte fattat de om ja inte krt de alone. s det r bra man gr det frst,

Ska ha det i tanke, kanske lgga in anavaret v7-14 alternativt v9-14 beroende p kurupplgg.

/T.big
Senast redigerad av Druvsocker 2011-06-28 kl. 09:55.
Citera
2011-06-28, 09:45
Medlem
Aephirs avatar
frdelen med dessa prepp han valt r ju iaf att det inte pverkar bde strogen och prognesteron.

dock anser jag som pound sger ge fan i 3 prepp p en gng. det r generellt bara dumt, och kan vara jobbigt att reda ut vad som get vilken side.

edit : ska ts prompt kra flera prepp s r det bra att gra som palm sger brja med ett i taget, testot br du iaf ligga p 6 veckor minst innan du tillstter primo, sist anavar. detta resulterar i att kuren blir mycket lngre men du fr en bttre chans att hlla koll p vad som gjort vad.
Citera
2011-06-28, 10:35
Medlem
Glomgolds avatar
Kul, men dyrt upplgg.

Citat:
Ursprungligen postat av Aephir
edit : ska ts prompt kra flera prepp s r det bra att gra som palm sger brja med ett i taget, testot br du iaf ligga p 6 veckor minst innan du tillstter primo, sist anavar. detta resulterar i att kuren blir mycket lngre men du fr en bttre chans att hlla koll p vad som gjort vad.
S skulle jag ocks gra i ditt fall. 4-6 veckor testo frst. In med primot sedan och kr tills pengarna tar slut Avsluta p Anavaret medan estrarna gr ur kroppen.

Var smart nu.
Citera
2011-06-28, 10:59
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Kul, men dyrt upplgg.

S skulle jag ocks gra i ditt fall. 4-6 veckor testo frst. In med primot sedan och kr tills pengarna tar slut Avsluta p Anavaret medan estrarna gr ur kroppen.

Var smart nu.

provat primo? r sjlv sugen som fan p det, men priset avskrcker ngot fruktansvrt speciellt med tanke p dom doserna man br ligga p fr att det ska hnda skit.
Citera
2011-06-28, 15:41
Medlem
locals avatar
MIRs anavar rder jag dig att avvakta med, jag sjlv har krt 50mg ed och r mot slutet av min kur, visst - pillrena r goda, men det var inte sockerpiller jag var ute efter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in