2011-06-26, 18:20
Medlem
pxqs avatar
Ombytt, duschad och klar så går jag ut och tittar runt lite i klubben, går sedan till baren för att be om en cola. I väntan på colan känner jag någon som tar på mig bakifrån, jag vänder mig om och ser en smal och fin blondin. Vi började prata lite smått och det visar sig att hon är 22 år och kommer ifrån Frankrike. Vi pratar en stund och kommer ganska bra överens känner jag, och till sist frågar hon mig ifall jag vill följa med in på ett rum. Jag dricker upp min cola lite hastigt och tackar ja, hon visar mig vägen in till ett av alla rum och stänger igen dörren om oss.

Väl inne tar jag bort handduken och lägger mig ner i sängen, hon sätter sig lite försiktigt i sängen och frågar mig vad jag gillar och vad jag vill göra för något. Jag svarar henne att jag är sugen på oralt och vaginalt, därefter börjar vi smeka och ta på varandra, hon smeker och slickar på mina bröstvårtor, och jag på hennes, kuken börjar ställa sig och hon runkar mig lite lätt, jag bad henne sedan att ta på en kondom innan hon skulle börja suga. Hon berättade att hon kunde suga utan ifall jag ville, men jag avböjde och sa att det går bra med kondom. Sagt och gjort, hon trär på en kondom och börjar suga av mig. Hon suger och slickar min styva kuk en stund tills jag känner att jag vill knulla henne, hon lägger sig i missionären och för in min kuk i hennes tajta fitta. Jag knullar henne lite försiktigt till en början och sedan ökar takten, känner att jag vill byta ställning. Hon ställer sig på alla fyra, och tar ett stadigt grepp om min kuk och stoppar in den. Jag smiskar henne lite lätt medans jag knullar henne i doggystyle, byter sedan ställning till skeden, smeker hennes innerlår samtidigt som jag knullar henne ifrån sidan, kör skeden tills jag känner att jag vill bli avsugen igen. Hon börjar sedan suga och runka min kuk. Slickar, suger och smeker även pungen, samtidigt som jag smeker hennes kropp, ben och rumpa. Hon frågar ifall vi ska knulla lite mera, vilket jag gärna vill, så hon sätter sig på huk och för in min kuk i hennes fitta och börjar rida. Det var riktigt skönt, så jag lät henne hålla på ett tag tills jag kände att jag ville bli avsugen igen, den här gången frågade hon mig ifall jag ville avsluta i hennes mun eller någon annanstans på hennes kropp. Jag tyckte inte det behövdes så jag tackade nej och lät henne fortsätta med avsugningen, nu började jag känna att orgasmen närmade sig och att avsugningen blev skönare och skönare, det tog inte alls lång tid innan jag fick mig ett skjut och fyllde upp kondomen med min sperma. Efter jag var klar tog hon bort kondomen och torkade rent, vi pratade en stund innan vi gick ut ur rummet, och hon sa det att hon tyckte jag luktade väldigt gott, och så luktade hon på mig en gång till och frågade vad jag bar för parfym. Hon tyckte även jag hade bra uthållighet för min ålder när det kom till sexet, så hon undrade om jag knullade mycket eller ifall jag hade någon flickvän. Vi tackade och kramade om varanndra, sedan gick jag ut för att betala och duscha av mig. Hela kalaset med fransyskan gick på 150 euro, lite överpris kanske, men samtidigt gjorde hon väldigt bra ifrån sig så jag tyckte ändå det var värt det. Dessutom var hon väldigt snygg och trevlig, plus att vi kom bra överens.

Efter jag spenderat tid med fransyskan så tog jag en varm dusch, gick till baren och drack lite mer cola, tog det lugnt och lyssnade på musiken. När jag druckit klart min cola bestämde jag mig för att gå runt och titta lite i klubben, jag tyckte det var jävligt sjyst miljö och behaglig belysning, och att dem hade musik med DJ i stora baren gillade jag starkt. Jag hittade ångbastun där jag satt mig och återhämtade mig i lugn och ro, och när jag kände att jag var redo för en ny omgång gick jag ut och satt mig i en soffa för att vänta in några snygga tjejer. Det tog inte lång tid alls tills jag fick en ny blondin bredvid mig, hon var ifrån Grekland och 23 år om jag får minnas rätt, vi pratade lite med varann, och hon började smeka mig på kuken utanför handduken och jag kände att jag blev kåt. Hon kände också att kuken reagerade och fick sig ett leende och frågade om vi kunde gå in i ett rum. Jag tackade ja, och hon visade mig vägen in till ett rum som hon gillade.

Eftersom jag redan hade stånd när vi väl kom in i rummet så sa jag åt henne att hon kunde suga med kondom på, så hon plockade fram en kondom ur handväskan, och började att suga mig lite lätt. Hon sög på en bra stund, jag frågade henne om hon kunde suga lite djupare, men hon svarade mig att hon försökte och kunde tyvärr inte djupare. Trots att hon inte fick in den lika djupt som jag ville så var det riktigt skönt och njutbart ändå. Vi smekte varanndra samtidigt som hon sög mig, och sen kände jag att det var dags att avbryta henne så jag hinner knulla lite också. Vi knullade ett tag i lite olika ställningar, hon hade en väldigt fin fitta som dessutom var väldigt skön. Efter att vi haft lite vaginalsex så bad jag henne att suga mig igen, vilket hon gjorde samtidigt som hon runkade av mig. Hon tog av kondomen och oljade in min kuk och fortsatte att runka och strax därefter fick jag mig ett skjut så jag sprutade ner både mig själv och handduken jag låg på. Torkade av mig, pratade lite och lämnade rummet för att gå och betala. Vi hade en riktigt härlig stund tillsammans och hon tyckte jag var väldigt trevlig, och jag tyckte detsamma om henne, och med tanke på att hon gjorde ett bra jobb så gav jag henne lite dricks. Med dricks gick det på 60 euro totalt, duktig och prisvärd enligt mig.
Senast redigerad av pxq 2011-06-26 kl. 18:32.
Citera
2011-06-26, 18:21
Medlem
pxqs avatar
Duschade, pratade med lite olika tjejer, drack mer cola och lyssnade på musiken, gick även tillbaka till ångbastun där jag träffade en annan trevlig gäst som jag växlade några ord med. Tog en kall dusch och satt mig i ångbastun för att ladda upp pungen på nytt. Lite senare när jag suttit tillräckligt länge i bastun gick jag ut och hämtade en cola och satt mig lite avskilt ifrån stora baren i en soffa. Ser två tjejer som spelar på en spelautomat i närheten, två riktigt snygga blondiner, men tänker inte så mycket mer på det. När dem spelat klart fick dem syn på mig som satt ensam i soffan, så dem kom fram och presenterade sig och pratade lite, erbjöd mig trekant men jag sa att det räcker med bara en av dem isåntfall. Båda var ifrån Polen, 24 och 25 år. Den ena av dem, den snyggaste dessutom, var väldigt rar, charmig och sprallig av sig, hon böjde sig fram mot mitt ansikte och retades lite som att hon skulle kyssa mig, sedan drog hon sig tillbaka lite och satt sig på ett sätt så hon visade upp fittan och fnittrade till. Dem fortsatt att fråga om jag ville ha trekant, men jag sa att jag ville vara ensam med 24 åringen eftersom det var henne jag kände att jag klickade bäst med, den andra tjejen önskade oss en trevlig stund och gick vidare ut mot baren medans jag följde med den andre till ett rum.

När vi kommer in i rummet börjar vi smeka och ta på varann, lägger oss sedan i sängen, och jag ber henne att ta på mig en kondom sen när hon väl ska suga. Hon talade om för mig att hon enbart suger med kondom, så hon uppskattade att jag ville ha det och tyckte jag var klok som ville skydda mig. Innan hon började suga mig så slickade hon på mina bröstvårtor och runkade mig, sedan jobbade hon sig ner emot kuken och började suga av mig. Jag smekte henne på kroppen, brösten, benen och rumpan under tiden hon hade min kuk i munnen. Hon sög mig i några minuter och undrade sedan ifall vi skulle knulla lite, och det ville jag verkligen, nu var jag riktigt sugen, hon ifrågasatt om jag skulle knulla henne eller tvärtom, och jag bad henne knulla mig, så hon satt sig på huk och tog tag i min kuk för att sedan föra in den i hennes våta och tajta fitta. Vilken jävla ridtur, den här tjejen är ju guldvärd. Jag lät henne rida mig en stund eftersom hon hade koll på vad hon gjorde, riktigt skönt, men till sist bytte jag ställning så jag tog henne bakifrån. När jag väl knullade henne bakifrån skrek hon till och stönade, kändes lite överdrivet, men hon var så jävla charmig så jag skratta mest till lite inombords och fortsatte att knulla henne. Hon hade förövrigt en väldigt fin tattuering i svanken. Hon sög mig sedan lite till och efter en stund undrade hon om jag skulle vilja lägga ut 50 euro extra för att få kyssa henne, leka lite med en massagestav och även få lite längre tid. Jag tänkte lite snabbt och tyckte att det kan det fan vara värt. Så jag gick med på erbjudandet, och hon la sig bredvid mig och så började vi kyssas och smeka och hålla om varann lite grann. Jävlar vad duktig hon var på att kyssas, hon visste tydligen precis hur jag vill ha det, jag stannade upp en stund och tittade på henne med ett leende när jag berättade att jag tyckte hon kysstes väldigt bra, hon gav mig världens sötaste leende tillbaka och sa något i stil med "tack detsamma." Vi fortsatte en liten stund till med kyssandet, men sedan tog hon fram sin massagestav, en kondom och lite glidmedel. Hon frågade mig ifall jag ville stoppa in den i fittan på henne, och det ville jag mer än gärna, så hon la sig i 69an position och började runka och suga mig, och så började jag att massera henne med staven, kysste hennes fitta, smekte hennes bröst och fortsatte att leka lite med massagestaven. Hon frågade om vi skulle knulla lite till, och det tyckte jag absolut vi kunde göra och hon ville att jag skulle vara överst den här gången, så det blev missinonären, jag knullade henne och tittade på henne med ett leende, fick ett leende tillbaks och sedan kysstes vi lite till under tiden jag knullade henne i missionärsställningen. Tyvärr började jag känna av att kuken var trött med tanke på jag redan kommit två gånger tidigare på ganska kort tid, så jag frågade om hon kunde suga lite igen. Det gjorde hon gladligen, och samtidigt som hon sög så smekte jag henne försiktigt över kroppen, benen och rumpan. Hon stannade upp en stund och talade om för mig att hon tyckte om sättet som jag tog på henne. Men jag kände fortfarande att det var segt för min del, men det spelade ingen roll, hon fortsatte att både runka och suga, och visst, det tog ett tag, men nu började jag känna av att orgasmen var på väg iallafall. Jag låg där och njöt när hon sög min kuk, och det var så skönt så jag skakade lite lätt i benen. Det var fortfarande segt, men sen jävlar fick hon till det, nu var det på väg att spruta ut mängder av sperma kände jag. Jag fyllde kondomen, helt utmattad, min tredje och sista orgasm, verkligen väl spenderade pengar! Det här är helt klart en av dem absolut bästa och snyggaste tjejer jag någonsin varit med, och att hon verkligen kunde kyssas gjorde saken ännu bättre. Vi kom jävligt bra överens, personkemin var enorm och så hade vi en helt otrolig tid tillsammans. Lite tråkigt dock att jag hade svårt att komma, men det gick ju trots allt ändå. Innan vi skiljdes åt så kramades vi om och tackade, hon talade även om för mig att hon tyckte jag var väldigt rar, vilket kändes äkta, så det tyckte jag var riktigt roligt faktiskt.

Vi gick sedan iväg för att växla lite pengar så att hon kunde få sina välförtjänade 100 euro, vi kramades om ytterligare en gång och sedan skiljdes åt. Nu var det roliga slut för min del med damer, men jag stannade kvar ändå så jag kunde basta och slappna av lite. Jag måste erkänna att, enligt mig, så är Palace en av dem bättre klubbarna (av dem jag testat), jävligt bra line-up på tjejer, behaglig miljö och belysning, fräscha faciliteter, trevlig personal, skönt med musiken, stämningen var jävligt god runtomkring både bland kunder och damer. Däremot så tycker jag det är lite synd att tjejerna tar extra betalt för det mesta, men, ibland måste man ju unna sig så att man kan få må bra. Efter jag bastat, duschat och pratat med lite olika tjejer kände jag att det var dags att röra på sig tillbaka till hotellet. Jag gick emot baren för att ta mig en sista cola, och där stöter jag på blondinen ifrån Polen igen, vi pratar lite, och jag säger åt henne att jag tänkte dra mig tillbaka till hotellet, och efter vi pratat ett tag så berättade hon för mig att hon inte kommer glömma mig och att hon verkligen hoppades på att vi kommer ses igen. Vi kramades en sista gång och hon upprepade igen och sa att jag var väldigt rar. Den där tjejen hade verkligen det där lilla extra och lite till.

http://www.the-palace.de/

Med största sannolikhet så kommer det bli ett återbesök på Palace antingen i vinter eller nångång nästa år. Och är det någonting ni undrar över så är det bara fråga. Somnade väldigt gott den natten på hotellet iallafall.
Citera
2011-06-26, 18:28
Medlem
BlueStars avatar
Sådär ja, pxq! Ja, Palace är en väldigt mysig, ren, fräsch och trevlig klubb, med trivsam stämning och riktigt fina tjejer. Synd bara att så många av dem tar extra betalt för allt utöver standarderbjudandet på vaginalsex och avsugning. Skippade du Oase helt?
Citera
2011-06-26, 18:36
Medlem
pxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Sådär ja, pxq! Ja, Palace är en väldigt mysig, ren, fräsch och trevlig klubb, med trivsam stämning och riktigt fina tjejer. Synd bara att så många av dem tar extra betalt för allt utöver standarderbjudandet på vaginalsex och avsugning. Skippade du Oase helt?

Ja, precis. Jag gillade faktiskt Palace, och som det ser ut i dagsläget tar den nog hem första placering, hehe.

Jag var på Oase dagen efter, men tycker inte att det finns så mycket nämnvärt och roligt att skriva om, jag hade bäst stunder på Palace och tycker därmed att det är mest intressant att dela med sig av. Ifall du vill höra mitt besök på Oase så kan vi ta det på pm.
Citera
2011-06-27, 12:12
Medlem
micke_gbgs avatar
Trevligt! jag var själv på Palace i helgen, var det då du var där?

Självklart håller jag på att skriva en rapport därifrån som kommer senare i veckan.
Citera
2011-06-27, 15:46
Medlem
pxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg

Självklart håller jag på att skriva en rapport därifrån som kommer senare i veckan.

Hehe såja, jag var där i torsdags på kvällen. Ser fram emot din recension sen!!
Citera
2011-06-27, 19:52
Medlem
Kurt1s avatar
Ursäkta, men vilket "Palace"? Det finns ett Palace t.ex. här i Göteborg, men jag förmodar att det inte är det. Hade dock varit riktigt kul om det hade varit det.
Citera
2011-06-27, 21:22
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg

Ser fram emot din rapport, men tänk på att skriva lite mer luftigt än pxq:s inlägg. Visserligen är dom bra, men svårt att läsa sån massiv text.
Citera
2011-06-27, 23:19
Medlem
Kebabsugers avatar
grymt, kul att läsa, skulle lagt mig tidigare idag men tog en runda in på FB och så tappade man 15min :P

blir kanske palace för mig om en polare i sep/aug
tyckte det var lite konstigt att en ena tjejen sade att hon bara sög med kondom, trodde det var typ standard på dessa klubbar att suga utan

Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Ursäkta, men vilket "Palace"? Det finns ett Palace t.ex. här i Göteborg, men jag förmodar att det inte är det. Hade dock varit riktigt kul om det hade varit det.
han gav dig en länk om du missade den
http://www.the-palace.de/
Citera
2011-06-28, 01:33
Medlem
pxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ser fram emot din rapport, men tänk på att skriva lite mer luftigt än pxq:s inlägg. Visserligen är dom bra, men svårt att läsa sån massiv text.

Ska försöka tänka på det mer till nästa gång. Tack iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
grymt, kul att läsa, skulle lagt mig tidigare idag men tog en runda in på FB och så tappade man 15min :P

blir kanske palace för mig om en polare i sep/aug
tyckte det var lite konstigt att en ena tjejen sade att hon bara sög med kondom, trodde det var typ standard på dessa klubbar att suga utan

Hehe tack. Hoppas det blir Palace för din del då, jag tyckte det var en riktigt bra klubb!
Citera
2011-06-29, 23:37
Medlem
WordWarriors avatar
Tack för en utmärkt rapport!

FKK Palace var en bra klubb även om jag själv hade svårt att välja i den fina line-upen... Vet inte hur många varv jag cirkulerade på klubben innan jag slutligen valde den första tjejen (av tre stycken den kvällen).

Vad tror du för övrigt är den bästa approachen på FKK:s: sitta och vänta på att rätt tjej dyker upp, eller söka upp henne?
Citera
2011-06-30, 00:37
Medlem
pxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Tack för en utmärkt rapport!

FKK Palace var en bra klubb även om jag själv hade svårt att välja i den fina line-upen... Vet inte hur många varv jag cirkulerade på klubben innan jag slutligen valde den första tjejen (av tre stycken den kvällen).

Vad tror du för övrigt är den bästa approachen på FKK:s: sitta och vänta på att rätt tjej dyker upp, eller söka upp henne?

Tack själv för du tog dig tid att läsa den och att du gilla den.

Hehe okej. Jag nappade faktiskt direkt på Palace, fransyskan var både vacker och trevlig, så jag gav henne en chans och det visade sig att hon var duktig inne i rummet, även om det blev lite dyrt.

Jag vet faktiskt inte riktigt, jag brukar själv sitta och vänta på att det kommer fram någon, det brukar ju inte direkt ta så lång tid innan man har flera tjejer vid sig, och sen pratar jag med dem en stund och känner av ifall det är någonting för mig. Ska testa att söka upp någon nästa gång, men det har funkat bra för min del att låta dem hitta mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in